body .....Big Girls Dont Cry.... - *black_beauty* - Blog.hr body

.....Big Girls Dont Cry....

...oi..!!...ponovo...nakon par mjeseci....budimo realni,...na moru sam bila lisena svih vrsta moderne tehnologije,osim meni dragog mp3ja,..al dobro,..zato vam sad pisem,...nis se nije promijenilo osim kaj je skola pocela,..malo mi je zbunjeno u razredu,..neznam zasto...jos se navikavam na to da sam prisiljena biti 6-7 sati negdje...samo me to psihicki umara,..haha---dobili smo novog razrednika...najbolji profesor na planetu..reko je da smo kreteni,al da smo NJEGOVI kreteni,..i da je dobio najvece propalitete na skoli,al da ce se borit za nas do kraja...i tako...malo sam manje na satu,malo vise markiram,al dobro...

...kako sam imala dobrih 2 mjeseca za razmisljanje (sta sam,budimo realni,najmanje radila) u onoj zabiti na Pagu,gdje su me drzali pod prisilom,...malo sam razmisljala o glazbi,..i zapravo je nevjerojatno kako pjesme i muzika imaju sposobnost vracanja...mislim na ono,..npr. ti slusas jednu pjesmu i..,mislim sviđa ti se.,,i slusas je i hodas nekom cestom,..i kad sljedeci put si pustis pjesmu..sjetis se one ceste,..i kaj si sve vidio..i ...ma uglavnom,..na takvo vracanje mislim,..i sad ja jos uvjek imam osjecaj da sam na moru jer slusam pjesme koje sam stalno slusala kad sam bila tam,..i ono..sjecam se...ma shvacate vi kaj ja hocu rec nisam bas dobra u objasnjavanju stvari koje su meni jasne,a vama..kako se uzme ,...sad,..napustam vas ...moram ic,...javi cu se....javite se i vi...

...pa-pa....POZDRAV CURAMA I DORICI KOJA ME ZABAVLJA IZ DANA U DAN...
I SVIMA DRUGIMA KOJE SAM ZABORAVILA ILI ZELE BITI POZDRAVLJENI,NARAVNO....

..stavit cu vam rijeci pjesme koju obozavam jer me pocjeca na hrpu ljudi u mom malom zivotu,..i tak...mislim,bitnih ljudi,..pa mi je i pjesma bitna...sorry dora,na engleski je...

big girls dont cry-...by:fergie

Da Da Da Da
The smell of your skin lingers on me now
You're probably on your flight back to your home town
I need some shelter of my own protection baby
To be with myself and center, clarity
Peace, Serenity

CHORUS:
I hope you know, I hope you know
That this has nothing to do with you
It's personal, myself and I
We've got some straightenin' out to do
And I'm gonna miss you like a child misses their blanket
But I've got to get a move on with my life
It's time to be a big girl now
And big girls don't cry
Don't cry
Don't cry
Don't cry

The path that I'm walking
I must go alone
I must take the baby steps 'til I'm full grown, full grown
Fairytales don't always have a happy ending, do they?
And I foresee the dark ahead if I stay
Big Girls Don't Cry Lyrics on http://www.lyricsmania.com

[CHORUS]

Like the little school mate in the school yard
We'll play jacks and uno cards
I'll be your best friend and you'll be my Valentine
Yes you can hold my hand if you want to
'Cause I want to hold yours too
We'll be playmates and lovers and share our secret worlds
But it's time for me to go home
It's getting late, dark outside
I need to be with myself and center, clarity
Peace, Serenity

[CHORUS]

La Da Da Da Da Da




21.09.2007. | 22:36 | | 6 | Komentiraj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.



dizajn :
patka dizajn

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

...every you and every me...

....moj život,moji prijatelji,moja obitelj i sve ostalo što je moje,upravo je postalo dostupno i vama....


MonIkA
SteLLa
GhoSt oF FreEdOm
*slatka mala*-valica


- Fergie Lyrics

...JA SAM...:..malo dijete,nažalost samo u duši,
..iako ni fizički nisam puno dalje od toga,..
uglavnom,..zovem se monika,nemogu vam reći koliko sam stara jer se to mijenja svake sekunde,
ali ove godine imam 16,..
rođena sam 10.dana u 3.mjesecu,..davne 1991 godine,..osim toga,jos sam i lijevak (ak se to pise sa ije),..a sta mogu-luda pa zivim...
iam i mamu i tatu,ali nažalost ne zajedno,..imam i malog polubrata i malo veću sestru,
i mogu vam reć da sam ko srednje dijete prilično sretna,baš mi je neki dan rekla
frendica da u životu nije upoznala osobu koja se više smije od mene,thumbup..a,staću...smijeh..
.,sta se tiće ljubavi,ah,...slobodno sretna,..hahaha,pa vi mislite,..cerek
...ŽIVIM...:na puno mjesta-u snovima ,u kući,u školi većinu dana,
nekad na oblacima,,...neću se žalit,uredu mi je,...
neznam kaj da vam još kažem,..iam i meil adresu,..pa ak će vam trebat pitajte me,..
...neznam,...to je sve ,...valjda..

...STVARI KOJE VOLIM...
-SEBE-samo zato što kažu da moraš naučit voljet sebe da bi mogao voljet druge
-SVOJE STARCE,ipak bez njih ne bi bila ovdje zabavljala vas
-SVOJU JEDINU SEKU,kojoj bi nekad najrađe oči iskopala,ali ipak je ne bi mjenjala
-SVOGA MALOG BRACU,isti razlozi
-INES,DORU,NATU,GRCALO,MAYU,STELLU,
I SVE DRUGE FRENDOVE,LJUDE KOJE POZNAM,I ONE KOJE NE POZNAM
A ŽELE BITI SPOMENUTI,
-ŽVAKE I BOMBONE
-ČOKOLINO I NUTELU
-JEDNOG MALOG DEČKA-dobro nije bas mali,al ono...cerek
-BRADA RENFRA,...nemojte me tjerat da vam objašnjavam,
on je samo jedan od milijun glumaca na svijetu,to je ko da vam objašnjavam
zašto ljudi vole brada pitta,samo ja ovog brada ipak volim više...
-TV
-KIŠU
-MOJ KOMP
-FRODAD....band
-SVOJ BICIKL
-KREVET,SAN I NOĆ,.....
-MOJE SLIKICE NA ZIDU,
-MOJ MP3 I DVD-ove
-LONDON,PARIZ,L.A.,KNOXVILLE,KALIFORNIJU,
-AVIONE
- I JUŽNJAČKI NAGLASAK,...thats all

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
....dora i stella se igraju s ogledalom...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...ja i natica...
...STVARI KOJE NE VOLIM...
-nepravdu
-zločestoću
-zavist
-školu
-rasizam, više od sveg na svijetu
-rano ustajanje
-rastave
-zimu
-čekanje u redu satima,pa čak i u šoppingu
-bolnice,osjećam se depresivno
-DIZALA I IGLE,..imam fobije
-skučene prostore,....klaustrofobija...
-nepoznate ljude,....loša iskustva.
-morske pse
-pauke i zmije
-dubine,jer se bojim utapanja
-dosadu i samoću
-umišljene glupače,previše sam ih se nagledala
-etiketiranje ljudi
-ograničenost u nekim stvarima......
ne znam šta još,kad se sjetim dodat ću...

layout for myspace

layout for myspace



layout for myspace

layout for myspace



Image Hosted by ImageShack.us


MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



Blog images

Blog images



Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo



Friendster

Friendster



MySpace

MySpace

....niš posebno...al ipak bitno...

If you're asking if I need you,
the answer is forever...
If you're asking if I'll leave you,
the answer is never...
If you're asking what I value,
the answer is you...
If you're asking if I love you,
the answer id I do...




Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


"...I wanna be the girl they*re gonna point at and say:..."that*s her"..."

MySpace

MySpace




myspace layout

myspace layout




myspace layout

myspace layout



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace