TOKIO HOTEL world

18.07.2006., utorak

TOM: 'Ja & ljubav'

BRAVO:O čemu govori vaš novi singl 'Thema nr. 1'?
TOM:O djevojci koja postoji u svakoj školi,a koja je jednostavno tema broj 1.S kojom bi se svi voljeli spetljati...
BRAVO:Je li kod vas u školi postojala takva djevojka?
TOM:Pa,naravno.Imala je plavu kosu,bila je visoka,zgodna,super je izgledala.Ona je bila upravo ono što su svi željeli!
BRAVO:I ti...?
TOM:Naravno da sam sa svojim prijateljima razgovarao o njoj.Svi smo se okretali za njom dok je prolazila hodnikom.
BRAVO:Jesi li je pokušao upoznati?
TOM:Nitko je nije dobro poznavao i zato nam je bio problem da joj se približimo.Svi su pokušavali-a ja sam čak i uspio u tome (smijeh).Kratko smo bili zajedno...
BRAVO:Zašto kratko?
TOM:Nije nam išlo.Možda zato što sam imao prevelika očekivanja - ipak je ona bila tema broj 1 u školi.Sve je puklo kao balon od sapunice.
BRAVO:Jesi li se jako razočarao?
TOM:Ne.Ona jednostavno nije bila prava i tu se ništa nije moglo.
BRAVO:Bi li "pravoj" rekao 'volim te'?
TOM:Kada bih neku djevojku stvarno volio,onda bih joj to i rekao.Ali,samo ako sve štima.Do sada mi se to nije dogodilo.Još nijednom nisam rekao:"Volim te".
BRAVO:Je li neka djevojka to tebi rekla?
TOM:Ne.Djevojke su jako obazrive po tom pitanju,one kažu "volim te" tek kada su 100% sigurne - a meni se to još nije dogodilo.
BRAVO:Jesi li imao neko jako neugodno iskustvo s nekom djevojkom?
TOM::Jedna moja bivša djevojka mi je jednom opalila pljusku jer je mislila da pričam okolo svašta o njoj.Zato je prekinula - i udarila me...
BRAVO:Kako ti je bilo nakon toga?
TOM:Bio sam više ljut nego tužan.To se dogodilo nasred školskog dvorišta!Bilo mi je jako neugodno - jer to su vidjeli svi moji prijatelji...(a njegov pametan brat se tome još i smijao...jadan Tom...)
BRAVO:Tko je kod vas u bendu tema broj 1?
TOM:Eva Longoria,Angelina Jolie i blizankinje Olsen.Nažalot, možemo ih vidjeti samo u BRAVU.Mislim da su fotke blizankinja koje ste nedavno objavili stvarno super!
BRAVO:Kako treba izgledati jedna djevojka da bi ti rekao kako je "super"?
TOM:Brineta,plavuša,crnokosa - to mi je potpuno svejedno.Najvažnije je da se slažemo.Ima raznih djevojaka za koje bih rekao da izgledaju sjajno.
BRAVO:Što misliš,kada bi se ti zaljubio, bi li to ugrozilo bend?
TOM:Ne,to ne bi imalo nikakvog utjecaja na Tokio Hotel.Bend mi je na 1. mjestu i ta djevojka bi to morala znati.Trenutno bi mi bilo teško imati djevojku jer smo stalno na putu.Ona bi morala puno trpjeti zbog glazbe.
BRAVO:Bi li priznao da si zaljubljen?
TOM:U svakom slučaju!Ali ne bih izlagao svoju djevojku pritisku javnosti.To bi ostala moja privatna stvar.Ne bih je mnogo ni spominjao.Osim ako to ne bi bila Eva Longoria (smijeh).Nju bih svima pokazivao...


- 11:24 - Ostavi TH komentar.. (1) - Uokviri.. - .. zaboravi..!!

<< Arhiva >>

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

TH komentari!!!

Opis bloga

Tu mozhete nachi swe shto swaki TH fan treba znati o nashim Tokio Hotelowcima... Zabawite se!!

by: Tokio Hotelowke

(TH) linkichi..

Fanowi...

(trenutachno ih nema,no ako zhelite biti na listi,ostawite nam komentar!)

...

O nama mozhete swe saznati na nashim priwatnim bljogachima...

Anchy
Ineskaa

btw: ostawite nam komentare..

GLAZBA..naravno TH.. =)

Kakav bi to bio blog bez glazbe??
Mi smo se pobrinule za to..
Pozzdraw..
S glazbom!!!

TH-Beichte



Tokio Hotel - Beichte
Music by Leana



TH-Durch den Monsun


Tokio Hotel - Durch den monsun
Music by Leana



TH-Freunde bleiben



Tokio Hotel - Freunde bleiben
Music by Leana


TH-Gegen meinen willen



Tokio Hotel - Gegen meinen willen
Music by Leana


TH-Ich bin nich ich



Tokio Hotel - Ich bin nich' ich
Music by Leana


TH-Leb die sekunde



Tokio Hotel - Leb die sekunde
Music by Leana


TH-Rette Mich (old version)



Tokio Hotel - Rette mich
Music by Leana


TH-Schrei



Tokio Hotel - Schrei
Music by Leana


TH-Schwarz



Tokio Hotel - Schwarz
Music by Leana


TH-Sex



Tokio Hotel - Sex
Music by Leana