<body> <body>

utorak, 19.06.2007.

Nju post - sejm šit

Hoću napisat novi post, ali kaj da pišem klad se niš važnog ne događa?
Ok, ima jedna stvar a ta je - ZAVRŠILA SAM OSNOVNU GLAZBENU ŠKOLU!!!!!!!! JEEEEEE!!!

jap. i... ne znam. hoću sladoled... :(

I samo još jedna obavijest, a to je da preko ljeta neću pisati blog, nego ću nastaviti na jesen.
Razlozi?
Pa, ne da mi se, biti ću na moru a ne da mi se visiti po net caffeima iako ću vjerojatno tako završiti... :(
Trebam održavati kontakt sa nekim ljudima koje osobno ne poznam...
:(

I to je to!

Bokić!!!!!


P.S. Možda prek ljeta napišem nju post. Možda.

- 10:36 - Komentiraj (7) - Print - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O meni... kako tipično

-zovem se Ema
-rođena sam 12.5.1993. (sami zaključite koliko godina imam)
-volim: kul mjuzu, kul ljude, kul životinje (činčile) i takve stvari...
-ne volim: ljude koji se imaju potrebu dokazivati da su netko tko nisu, licemjere, uskogrudne idiote, ljude s dvostrukim mjerilima, cajke....
-msn: jasammafinibassamkul@hotmail.com
-O mjuzi: bendove mi se ne da nabrajati, uglavnom slušam rock, metal i punk
-O filmovima: volim hororce, a najdraži film mi je The Nightmare Before Christmas
-O tamnici koju školom zovemo: eh, nužno zlo...
-O... eh, sranjce, ne mogu se sjetiti....

SVE LANCE SREĆE PRIJAVLJUJEM KAO SPAM I BRIŠEM. ŠTAFETE NE ISPUNJAVAM.

Free Web Counter
Free Web Counter
brojač od 5.6.2007.

Linkovi:

Sajna-moja best frendica.
Mia-kul cura iz mog razreda. Naučila me svu ljepotu psovke čije su kratice pm.
Ella-Ako je ona normalna, onda sam ja Napoleon. Cura koju najčešće citiram na msn-u.

Design By:
PaperHeart.blog.hr