<body> <body>

utorak, 12.06.2007.

Sjedila sam na podu i snifala kremu za ruke. U pozadini je svirala glazba...

Kao prvo jedna obavijest:
Mirko je uginuo preko noći. Izgleda da je bio bolestan. :(

Daklem, da se osvrnem na naslov posta...

Pa sve je počelo sa završetkom solfeggia kad smo ja i Ella zaključile da nam se ne da doma.... I tako smo neko vrijeme sjedile na klupici pred glazbenom s Iris, otpratile ju na bus i krenule doma. Naravno, sve smo to tako otegnule da iako je solfeggio završio u 18.45 mi smo doma bile negdje oko 21.15. Što nam se dogodilo? Srele smo Ivonu, krale nezrele višnje (bile su fine, stvarno!), mahale ljudima koji su prolazili u svojim autima... zatim smo sjele na pod, uz nečiju ogradu i snifale kremu za ruke koju je Ivona negdje osvojila... lol... I tako smo sjedile jedno vrijeme (kasnije smo se s kreme za ruke prebacile na gel za tuširanje s mirisom limete...) i krenule mi doma... opet. Zatim je Ella otkrila da njezin stup ima dva nova druga za je****, pa se rastužila. Na kraju smo zaključile da smo mi neshvaćene genijalke, i da bi svi trebali poput nas, snifati kremu za ruke i je**** stupove. Dap.

hehe. klik. lol

da nisam normalna...
JEEEE!!!!!!

Bokich svima!

- 23:41 - Komentiraj (6) - Print - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O meni... kako tipično

-zovem se Ema
-rođena sam 12.5.1993. (sami zaključite koliko godina imam)
-volim: kul mjuzu, kul ljude, kul životinje (činčile) i takve stvari...
-ne volim: ljude koji se imaju potrebu dokazivati da su netko tko nisu, licemjere, uskogrudne idiote, ljude s dvostrukim mjerilima, cajke....
-msn: jasammafinibassamkul@hotmail.com
-O mjuzi: bendove mi se ne da nabrajati, uglavnom slušam rock, metal i punk
-O filmovima: volim hororce, a najdraži film mi je The Nightmare Before Christmas
-O tamnici koju školom zovemo: eh, nužno zlo...
-O... eh, sranjce, ne mogu se sjetiti....

SVE LANCE SREĆE PRIJAVLJUJEM KAO SPAM I BRIŠEM. ŠTAFETE NE ISPUNJAVAM.

Free Web Counter
Free Web Counter
brojač od 5.6.2007.

Linkovi:

Sajna-moja best frendica.
Mia-kul cura iz mog razreda. Naučila me svu ljepotu psovke čije su kratice pm.
Ella-Ako je ona normalna, onda sam ja Napoleon. Cura koju najčešće citiram na msn-u.

Design By:
PaperHeart.blog.hr