<body> <body>

nedjelja, 10.06.2007.

O Mirku

Dakle došlo je vrijeme za novi post.

Danas ujutro sam šetala po južnjaku, kada sam spazila malenu, bespomoćnu ptičicu, ispalu iz gnijezda. I tako, ne bi ja bila ja kad tu ptičicu ne bi uzela doma. Ako sam mogla doma donijeti kornjaču mogu i malenu ptičicu. Uglavnom, sada je ta ptičica, koja se btw zove Mirko, ponosni stanovnik prozora moje sobe.

Evo par slikica malenog Mirka:

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

P.S. Ako neko ima kakvih savijeta, kako pružiti Mirku najbolju skrb nek se javi.

- 11:27 - Komentiraj (9) - Print - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O meni... kako tipično

-zovem se Ema
-rođena sam 12.5.1993. (sami zaključite koliko godina imam)
-volim: kul mjuzu, kul ljude, kul životinje (činčile) i takve stvari...
-ne volim: ljude koji se imaju potrebu dokazivati da su netko tko nisu, licemjere, uskogrudne idiote, ljude s dvostrukim mjerilima, cajke....
-msn: jasammafinibassamkul@hotmail.com
-O mjuzi: bendove mi se ne da nabrajati, uglavnom slušam rock, metal i punk
-O filmovima: volim hororce, a najdraži film mi je The Nightmare Before Christmas
-O tamnici koju školom zovemo: eh, nužno zlo...
-O... eh, sranjce, ne mogu se sjetiti....

SVE LANCE SREĆE PRIJAVLJUJEM KAO SPAM I BRIŠEM. ŠTAFETE NE ISPUNJAVAM.

Free Web Counter
Free Web Counter
brojač od 5.6.2007.

Linkovi:

Sajna-moja best frendica.
Mia-kul cura iz mog razreda. Naučila me svu ljepotu psovke čije su kratice pm.
Ella-Ako je ona normalna, onda sam ja Napoleon. Cura koju najčešće citiram na msn-u.

Design By:
PaperHeart.blog.hr