<body> <body>

utorak, 05.06.2007.

blaeh

Ovo mi je drugi blog za kojeg se iskreno nadam da neće postati previše iritantan.
Uglavnom, što je pjesnik htio reći?
POtruditi ću se pisati duže postove, stavljati više slika, pisati redovitije i još mnoge druge stvari.
Naravno, to mi neće uspjevati, ipak sam samo ljudsko biće, a ne stroj-pisač postova.
Ne predviđam sebi blistavu budućnost u blog svijetu i možda je glupo nadati se da nakon mjesec dana ovaj blog neće završiti u smeću, ali evo potruditi ću se.

Dosta mi je pisanja posta bez ikakve inspiracije, pa vas sve srdačno pozdravljam i želim vam šareni dan!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

- 12:13 - Komentiraj (13) - Print - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O meni... kako tipično

-zovem se Ema
-rođena sam 12.5.1993. (sami zaključite koliko godina imam)
-volim: kul mjuzu, kul ljude, kul životinje (činčile) i takve stvari...
-ne volim: ljude koji se imaju potrebu dokazivati da su netko tko nisu, licemjere, uskogrudne idiote, ljude s dvostrukim mjerilima, cajke....
-msn: jasammafinibassamkul@hotmail.com
-O mjuzi: bendove mi se ne da nabrajati, uglavnom slušam rock, metal i punk
-O filmovima: volim hororce, a najdraži film mi je The Nightmare Before Christmas
-O tamnici koju školom zovemo: eh, nužno zlo...
-O... eh, sranjce, ne mogu se sjetiti....

SVE LANCE SREĆE PRIJAVLJUJEM KAO SPAM I BRIŠEM. ŠTAFETE NE ISPUNJAVAM.

Free Web Counter
Free Web Counter
brojač od 5.6.2007.

Linkovi:

Sajna-moja best frendica.
Mia-kul cura iz mog razreda. Naučila me svu ljepotu psovke čije su kratice pm.
Ella-Ako je ona normalna, onda sam ja Napoleon. Cura koju najčešće citiram na msn-u.

Design By:
PaperHeart.blog.hr