TheXFiLeS

srijeda, 03.05.2006.

evo novi post...komente tamo gore..

da.....eto...da i ja napisem novi post....eto svi cekamo kraj sk godine pa tako i ja...i nemam vise niti volje niti inspiracije za pisanje postova...danas je bio odvratan dan....koji jos traje...da.....jupi....eto....to je to....nemammmmmmmm viiiiiiseeeee snaaaaaaaaaageeeeeeeee ni mrrviccccccccuuuuuu....btw pozdravljam tonkicinog psa=NJEMAÈKA OVÈICA....bas je sladak..onak....ustvari je slatka...oèito je zensko...mozda je se zato netko od nas prisutnih i uplasio i mislio da je njem. ovcar a ne ovcica...da...ufatila ga lisca....damn..jedva cekamo da putujemo da se zajebavamo da pijemo da jedemo da se...i da uzivamo u prirodi,to o cemu ja pricam zna samo odabrana 5-orka..i miletovi ljudi u satoru....da...sve ok...ajd budite mi zdravi....veseli i hrabri....tonkice zelim ti jos reci da sam 100% uz tebe..sto god ti trebalo...falla jucer na tequili...da....uglavnom to bi bilo to...vas odabranih 5-ero..sutra u 12..znate mjesto,vrijeme i cilj...??ajd uzivajte

- 19:35 - Komentari (47) - Isprintaj - #