TheXFiLeS

utorak, 02.05.2006.

.........1may...ludnica....da...

eto prošo nam i prvi mAy....bilo je ok...osim da su se tonkica and monika ubile ko............da.......normalno vecina su se ubila...jedino ja nisam,onak....meni je bilo ovak...da sve je dobro kad se dobro svrši.......uglavnom bilo nas je pun ......nas 50-ero....ja,monika+alen,pavo i tonkica + 45 ljudi u šatoru :)....neznam...pitam se kak su stali...:).....uglavnom Maza nam je ooook...nekom je nekom nije...PoZZ alenovoj mazi...i monikinoj..PS:nestavljaj više torbu na nju...ugušit će se....normalno bi bilo sve ok ali je ipak The Maza=pitt bull...hehe...neznam cija ali ok...btw ovo za alena i moniku sto pise + to je samo križ jedan veliki između njih...ali ono je plus+++++.....da...sve ok...evo dobio sam inspiration za post...neki su nam ljudi u bedu..i molio bih lijepo da se tim ljudima nešalju poruke više...bar ne onak...da...eto škola je u..............ko i na početku..jedino je dobro što je sada kraj..da....sutra pravimo party pa su svi pozvani na party kod vepra....ve+p+(r)+a......da onaj če ga znati koji ga dokuči..neznam zasto ali mi je blog ispod nadanja očekivanog dohotka..molio bih takođdjer ljude da malo komentiraju gluposti i tak...mislim.. ko što i ja njihove gluposti komentiram....dosta za ovaj mjesec(šala)...naravno....PoZZDDrrav nexst: Monikirolleyes.....KUMUburninmad....tonkicinjamikoja se ..........nikicunamcor.....melitinaughty....jednoj x iz zaprešića(ili) čak intera cerek.....lorilud......seki mojoj blackparty......anjiblabla...pavieek...alenucerek u moniku(ali i ne obratno).....pavinoj mamimah
i svim nazočnima...uživajte...iiiiiiiiiii znam da sam zaboravio....MAZIIIIIIzujo

- 16:10 - Komentari (4) - Isprintaj - #