< veljača, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

 

Opis bloga

Paa.....nista posebno
čitajte i komentirajte
ako vam se da!!

O MENI:

Zovem se Dora
prezime nije vazno
idem u 7.c razred u
oš. Stanovi
Imam 13 godina
Zivim u najlipšem gradu na svitu
u Zadru

imam plavo-smeđu kosu i
plave oči

volim:cereksretan
svoje najnajnaj priateljicekisskissrofl
Zadarhrvatska
Kukljicu
ostatak drustvanutnutroflzujo
svo psa Rex-a
muzikupjeva
internet
mobitel
kompjutor
čokoladu i lizenjaminjaminjami

more
ljeto
snjeg
skijanje
putovanja
izlaske
ročkase i tulumesmijehsmijehsretan
PLES
ma volim vam ja sve i svašta

ne volim:madburninmad
skolu
profesore
ispiteheadbang
umisljene ljude
lažljivcelazelaze


LINKOVI:
hanic@kiss

iv@n@sretan

petak, 01.02.2008.

maskare

Ej!
Kako ste mi???sretanroflroflroflsretan
Ja sam odlično!!!sretan
Danas su počele maskare.Ja i drustvo idemo u sator na ravnice.yesyes
Al sutra.Pjeva Luka Nizetić i Crvena jabuka......pjevapjevapjeva
Bit cu vrag!!
Ajme da vidite koju ludu periku iman!!!nutnutnaughtyrofl

Btw. ja sam bila na natjecanju iz kemije.
Ajme sto je bilo tesko!headbangheadbang
Al nakraju je ispalo da sam na četvrtom mistu!!!Sa slabim postotkom al se necu sramotit!!!zalivenzalivenzaliven
Mozda prođem dalje kad odrede prag!!!yesyes

Pozravljan cili 7.cposebno one iz predhodnih postova....Cilu Kukljicu!!!

PUSA!!


HANA SRETNO!!!
ZNAM DA JE DAN KASNIJE ALI PUNO SREĆE NA REZULTATIMA!!!

sretanbeljzubocoolroflkissyesnaughtynutmahhrvatskazujo:
pjeva:sretanbeljzubocoolroflkissyesnaughtynutwavecereksmijehmahhrvatskazujopjevalazeroflroflsretansretanyesyesnutnutnutbeljsretanyesmahzujopjevacerekgreedyyessretan



| komentari (38) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.