siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...komentari .... vidish/nevidish....

by music =)

O meni...

Ja sam Deva,
imam 14 godina,
sviram gitaru,
sviram u Capricorn bandu,
Slušam Metallicu,
Iron Maiden,
Led Zeppelin,
AC/DC,
Guns n Roses...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Capricorn

Blacout

Iluzija

Metallica

Dođer

Jan

Shorty

Tomas
Poky

Sven

Lucija

ponedjeljak, 28.01.2008.

Evo malo viceva...

Sreli se Hans i Mujo u policijskoj stanici obadva prijavljuju nestanak supruga i sluzbenik ih pita da ih opisu:Hans ce na to : Moja je Helga prekrasna plava njemica velikih grudi dugih nogu i prekrasne guze! Mujo kako je izgledala tvoja Fata?upita sluzbenik .Ma jebo Fatu amo mi trazit Helgu !


Zasto se Hitler ubio?
Stigao mu racun za plin.


Uciteljica pitala ivicu neku pjesmicu a Ivica kaze Mara sjedi pored cicka vidi joj se cijela picka uciteljica izgrdi Ivicu i kaze Ivice to je jako prosto znas li neku drugu Ivica nato vidio sam gnjurca voda mu do koljena uciteljica kaze dobro je ali nema rime tada Ivica kao iz topa bit ce rima kad dodje plima.


Dodje Ivica doma i kaze starome
da je dobio 4 jedinice. Stari popizdio:
-"Majmune jedan, iz cega si sve dobija asa?"
-"Iz tjelesnoga, matematike, hrvatskoga i vjeronauka."
-"Kako si dobija asa iz tjelesnoga?"
-"Ucitelj nam je rekao da dignemo jednu nogu,
ja sam je dignija. Onda je rekao da dignemo i drugu nogu."
-"Pa na kojem ces kurcu onda stat?"
-"To sam i ja rekao, pa sam dobija jedinicu."
-"Dobro, kako si dobija jedinicu iz hrvatskoga?"
-"Uciteljica je izvukla nas troje i pitala nas da
kazemo jednu recenicu.
Jure je rekao -Ana voli Matu.
Stipe je rekao -Ana voli Peru...."
-"U jeba te, pa ta Ana je kurvetina."
-"Je, to sam i ja rekao, pa mi je uciteljica dala 1."
-"Dobro, kako si dobija jedan iz matematike?"
-"Uciteljica je pitala koliko je 2+3, a ja sam rekao 5.
Onda je pitala koliko je 3+2..."
-"A jeba te, to je isti kurac.."
-"To sam i ja rekao, pa sam dobija jedinicu."
-"Dobro, ali nije mi jasno, kako si dobija jedan iz vjeronauka?"
-"Vjeroucitelj je pricao kako je bog svugdje oko nas,
a ja sam ga pitao je li i u podrumu od nasega susida, a on je rekao
da je bog i tamo.."
-"Je kurac, nas susid nema podruma.."
-"To san i ja rekao...."

kako znas da je basist mrtav???
bend odjednom dobro zvuci!! ;) :D :D



* komentiraj (6) * printaj * # *

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.