nedjelja, 15.04.2007.

My business

ZDRAVO svim dobrim ljudima!

jeste li vi svjesni da sutra pocinje ono sto nitko ne voli,a onaj tko to voli mora da je dobar ucenik zeljan novih spoznaja.ja se divim tim ljudima koji vole to,a to nesto je naravno,sto drugo nego li SKOLA!
OMG! WTF! ne volim skolu. volim samo jedan dio skole,a to je sjedenje u mojoj zadnjoj klupici sa mojom dragom frendicom koju jako volim,i bez koje ne mogu zamisliti svoj zivot
inace,svoj zivot ne mogu zamisliti ni bez moga malog, ni bez moje sestre,a pogotovo bez Metallice.
ja mislim da je Bog nama poslao Metallicu, da se divimo necemu tako velikom,i tako vrijednom slusanja,
te vrijednom davanja puno love za njihove originale.bili ti originali dvd-ovi ili cd-ovi,ili cak kasete!

METALLICA ROCKS BABY!!!

sinoc nisam izlazila.a subota u gradu beze mene je mnogima ljudima nezamisliva, barem onima koji me vidaju svake subote. sinoc sam napravila pidzama party za nas cure,i za nase drage decke.
sta bi mi bez njih,zar ne?
ja sam u svojoj vezi od 1.1.2007. ja i mali smo prohodali u 00.20 minuta,a prije toga smo razgovarali,i ja sam njega pitala hoce li mi biti decko,i naravno pristao je. jadnicak,kako se onda zbunio,ali nema veze, svojim poljupcem sam ja rjesila tu zbunjenost. MALI JA TE JAKO VOLIM!!!

evo sada slusam the unforgiven II, po cemu je moj blog i dobio ime,naime ta pjesma me ispunjava totalno,i bolja mi je od the unforgiven. party je bio totalna ludnica,zezali smo se,pili-ali ne alkohol,to samo kad je svirka u pitanju.
dakako te svirke su jako ceste,kad krene bend nasih deckica,svi ludujemo,i svi smo totalno nabrijani.
ja sam bila DJ, i najveci dio veceri sam pustala depresivne stvari od Metallice,a poslije svake pjesme je bila The unforgiven II.
svi su uzivali. i onda u 2 sata smo se rastali,i samo je moja naj frendica ostala prespavati kod mene.

pozdravljam sve dobre ljude!

- 18:15| 10 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Travanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari da/ne?

Opis bloga

prvenstveno blog o meni,stvarima koje volim i koje me cine sretnom,i nesretnom,i malo o muzici :)

ICH cerek :

godine: 17
ime: imam ga,rado cu bit anonimac neko vrijeme
volim: svog malog, sestru, svoju naj frendicu, cips, hot dog,
zakon brace, seinfelda, metallicu
slusam: metallica, KUD idijoti----> samo to, vjerujte
ne volim: dvolicne ljude, ljude koji glume da su prijatelji a kad
se vi promijenite da vas odbace kao zadnje smece
ne slusam,ne volim te nikako: green day, linkin park i tbf--->ne volim ih
ljubavni status: sretno zauzeta
skola: gimnazija, propala ucenica cool


Free Site Counters
Free Site Counters
OD 13.4.2007

JOS JUCER POLJUPCIMA MI SMO SE BORILI
I DODIROM SMO JEDNO DRUGOM TAJNE OTKRIVALI
STO SE DOGODILO,GDJE JE TAJ KAP STO JE PRELILA CASU
STO TE NATJERALA DA ODNESES SVE STO SAM VOLIO
A TEBE SAM VOLIO, SVE STO SAM SANJAO
A TEBE SAM SANJAO....

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dark Lyrics
Metallica! ! !
google
KUD idijoti! ! !
youtube
ivan dizajn :)

NEKI KVALITETNI BLOGOVI
KOJE SAM IMALA PRILIKU KOMENTIRATI DO SADA

just be yourself and people will like you
Nejrica
Iron_Jele
Muco
Rpa svitla