by:plushydesign. picture:deviantART.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

~Opis bloga

moj dnevik.moja borba.moj zivot.
ja sam 14 godisnja skolarka u borbi sa samom sobom.
i kilogramima.
ana.mia.rezanje.tuga.ocaj.plac.
sve je to moj zivot.
u vanjskom svijetu nigdje ne nailazim na potporu ili toplu rijec
koja bi mi pomogla.ne.samo osudivanje.i jos veci ocaj.
zilet je ponovno u mojim rukama.
i sve se vrti u krug...
zato se nadam da cu ovdje naici na potporu.
na razumijevanje.
a ne samo osudivanje, poglede ispod oka i upiranje prstom....
leptirice, molim vas pomozite mi kad vec nitko drugi ne zeli.
na rubu sam.
sve sto trazim je topla rijec.
topla rijec sto lijeci sve rane.
topla rijec koja ne osudjuje.
topla rijec koja potjece iz srca.
samo zelim da je nekomu stalo do mene.
to je sve.
zato molim vas, budite uz mene.
hvala

prve mjere.:
visina: 178cm
tezina: 65kg
grudi: 83cm
struk: 70cm
oko pupka: 73cm
bedro: 55cm

28.6-62kgthumbup

cilj 1: 60
cilj 2: 58
cilj 3: 55

ako vam ikad zatreba rame za plakanje ili jednostavno netko za razgovor slobodno se javite... :]
moj msn: hells.butterfly@hotmail.com




quality statistics
nation-wide access

~LInkici

~just wanting to desapear
~beautiful disorder
~ghetto girl
~anna world
~hilf mir fliegen
~hot-skinny
~*look what they done to my dream*
~Negative
~ferry
~moja borba s kilima i moja promjena
~....ssamo žellin ssmršavit....
~fat becomes tiny...
~i wanna be.....nothing....
~Not Dying


~ana & mia chat

BMI

~*javite mi ako neko nije u linkichimaa!

~¤SWEET DREAMS ARE MADE OF THIS...



free myspace layouts

free myspace layouts



layouts myspace

layouts myspace



~¤FUCKED UP

myspace graphics

myspace graphics



myspace graphics

myspace graphics



myspace layout codes

myspace layout





myspace layouts

myspace layouts



myspace glitter

myspace glitter



layouts myspace

layouts myspace



myspace layouts

myspace layouts




~¤FORBIDDEN...

pimp myspace profile

pimp myspace profile



cool myspace layouts

cool myspace layouts



myspace layout codes

myspace layout



pimp myspace profile

pimp myspace profile



myspace glitter

myspace glitter



pimp myspace profile

pimp myspace profile



myspace layouts

myspace layouts



free myspace layouts

free myspace layouts





myspace layouts

myspace layouts



~¤BEAUTY...

myspace layouts

myspace layouts



myspace graphics

myspace graphics



myspace layouts

myspace layouts



myspace layouts

myspace layouts



myspace layout

myspace layout



layouts myspace

layouts myspace



~¤FASHION

profile editor

profile editor



myspace layouts

myspace layouts



myspace layouts

myspace layouts



pimp myspace profile

pimp myspace profile



~¤DREAMS



myspace layouts

myspace layouts



layouts myspace

layouts myspace



myspace layout codes

myspace layout



free myspace layouts

free myspace layouts



myspace layouts

myspace layouts



myspace backgrounds

myspace backgrounds



layouts myspace

layouts myspace



myspace comments

myspace comments



~¤BROKEN DREAMS

layouts myspace

layouts myspace



myspace layout codes

myspace layout



myspace glitter

myspace glitter



myspace comments

myspace comments

"those who skip dinner always end up thinner."

"bricks and stones my broke her bones, but the names will make her starve herself to death."

"the tinner is the winner."

"nothing tastes good as thin feels."

"the calories you eat in private you wear in public."

"you can't taste the perfection, you can feel it."

"i'd rather be the skinny bitch than the fat cow."

"a moment on your lips forever on your hips."

"hunger hurts but starving works."

© tHoSe wHo sKiP dInNeR aLwAyS eNd uP tHiNnEr


četvrtak, 26.06.2008.

oyy

da, da...
znam da se nisam javljala...namcor
i da nisam pisala sto je s challengom...
hm..pa to je zato jer vjerojatno nisam skupila preko 20 bodova..xDxD
nekako san se slabo osjecala...
nisan mogla prston mrdnut...
**iman stvari...xS
auch...dead
plivala san svaki dan...
baren to...rolleyes
ali danas san na mjesecevoj...=]
i dosad je dobro proslo....
popila sam oko 2l vode...
upravo si kuham zeleni caj...njami
uopce nisan mislila o hrani...
svi na kupanju oko mene zderali krafne, piroske i ostala sranja, a ja u rukama moju bocu vode...smijeh
bas san ponosna na sebe...;D
ako opet bude challenge ja sam in!
i potrudit cu se! yes
moran sad ic...
stari me cera s laptopa...
grr...
ljubin svihh!cerek

UPDATE:
evo upravo sam zavrsila s mjesecevom...
izvagala sam se i iman 63.5kg...
hm...nisan uopce gladna...
mozda bi do kraja dana mogla ostat na vodi...
pod uvjetom da me stara ne bude peglala da jeden...puknucu
mislin da mi mogla pojest jabuku...
to je ionako hrana s negativnim kalorijama...

UPDATE 2:
Ey samo jos nesto...
sinoc i jutros sam se vagala i vaga kaze 62kg
znaciii...na mjesecevoj san izgubila 3kgcerek



| kOmEnTs. (13) | pRiNt. | * |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.