petak, 05.10.2007.

...

--- The Easy Way Out---

Easy Way Out.mp3


James i ja sjedili smo u toj mračnoj prostoriji. Ona se žena još uvijek nagledavala u našem smjeru.
"Što joj je to tako zanimljivo buljiti u nas?" šapnula sam Jamesu u uho.
"Možda niste svjesni , ali ja vas još čujem" vikala je svojim kričavim glasom.
Nakon toga je zavladala velika tišina. Izgubila sam se u mislima. Razmišljala sam kakav bi moj život bio da sam bezjak. Vjerojatno puno lakši, ali ipak onda ne bi upoznala sve ove dobre prijatelje. A kako bi bilo da ih sad više nema, da izgube život i sve zbog one vještice.
James je pogledao na sat.
"Happy birthday" rekao je. Imala sam toliko briga da sam zaboravila da mi je rođendan.
" Nisam baš zamišljala da ću tako provesti svoj rođendan" odgovorila sam.
"Mogu li ja napraviti što da ga poboljšam" pitao je. Zagledala sam se u njegove oči. Osjetila sam toplinu oko srca. Nešto sam shvatila. Sve ovo vrijeme voljela sam Jamesa, a ne Raya.
James mi se približio i poljubio me. Nakon toga mi je objasnio kako me oduvijek volio.

Sjedili smo još pola sata, a onda sam pukla. "Što buljiš, ako si tako pametna i hrabra dođi i pokaži se!" vikala sam iz sveg glasa. Naglosam se okrenula. Ta je žena stajala iza mene.
"Ali kako..."
"Onaj kamen na zidu to je drugi prolaz" rekla je prije nego što sam uspjela postaviti pitanje.
"Zašto si nas zatvorila i tko si ti uopće?" vikala sam.
"Prvo se smiri sve ću ti objasniti. Vidiš... ja sam tvoja sestrična Alice, Sarlena me zatvorila u ovu spilju i nisam mogla naći izlaz.... sve do sada"
" Tko si ti??" rekla sam u nevjerici.
" Slušaj nisam još gotova... Ti nisi Aquamarine Lily Riddle, nego Tamara Death Moonlight i ti si Sarlenina pokćerka. Promijenili smo ti ime kako te ona ne bi mogla pronaći, a sada ti želi unštiti život."
Ja sam zinula. Što, zašto se to meni događa?? Nisam znala mogu li joj vjerovati, ali ipak što ako je ona bila u pravu.

"Znate li vi put natrag?" upitala je.
"Da." rekao je James.
" Onda požurimo" rekla je i povela nas za sobom.


11:42 | Komentari (59) | Print | ^ |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.