subota, 14.07.2007.

Keep Right

---Keep Right---

Slijedecih je par dana proslo mirno. Uspjela sam se malo umiriti pa smo James i ja poceli smisljati plan.

1. pokusati saznati sto vise o Sarleninoj proslosti
2. pronaci i zastititi blizance
3. osloboditi prijatelje
4. ...


Zaculi smo kako netko vice i moli za zivot. Nije mi trebalo dugo da shvatim da Sarlena ponovo napada. Potrcala sam prema tom mjestu. Kad sam dosla tamo mogla sam vidjeti samo otvoren prozor i kako netko odnosi malo i bespomocno bice, predpostavljam s prve ili druge godine.

«Osvetit cu ti se!!»vikala sam za Sarlenom.

Cim je ona otisla pocela je tuca. Gotovo da sam mogla vidjeti njeno uzasno lice u oblacima kako mi se obraca...

«To cemo jos vidjeti!!», rekla je, glasno se nasmijala i nestala. Oluja je prestala. Cudno, ali u vezi s njom vise nas nista ne moze iznenaditi.

U KNJIZNICI

«Gle, nasao sam nesto.» rekao je James .

«Sarlena nije uvijek bila takva...»

«Sto???»upitala sam.

«Postojao je neki Angus, valjda njezin muz i nakon njegovog netanka njeno se srce okamenilo. I tu pise da on zivi u...»

«Ljudi??» Troy je dojurio u knjiznicu.

«Daaa???»pogledala sam ga.

«Svi moramo u Veliku dvoranu, Dumbledore nam treba neto reci!!»rekao je u jednom dahu.

James je zabiljezio stranicu i pospremio knjigu. Krenuli smo u dvoranu...

U DVORANI

Dumbledore je rekao kako je nestala jos jedna ucenica s prve godine u Ravenclawu pod imenom Aqua. Imala je slicno ime kao i ja. Sada je sluzbeno, Sarlena zeli mene, ali zasto??? Mucilo me to pitanje.
Tada je Dumbledore rekao kako razmisljaju o tome da zatvore Hogwarts zbog sigurnosti ucenika. Nisam to smijela dopustiti.

James i ja ponovo smo stigli u knjiznicu. Otisla sam po knjigu, ali je nije bilo. Netko ju je uzeo, ali na podu sam ugledala papiric kojim je James zabiljezio stranicu. Podigla sam ga, a na njemu je pisalo DEEP DARK WATER. To je mogla biti samo Ona.

«Sarlena.» rekla sam, a James se zagledao u papiric u mojoj ruci.

Na putu do drustvene nismo razgovarali. James me odjednom povukao iza nekog kipa. Prije nego sam ga uspjela pitati sto je pokazao mi je prstom u McGonagallicu i Hagrida. Kraj njih su stajali blizanci.

«Hagride...» rekla mu je: «...sakri ih u svojoj kuci, bojim se da je ovdje postalo preopasno za njih.»

Hagrid je nato samo kimnuo glavom i poveo blizance sa sobom.

«Slijedimo ih!» sapnula sam i povukla Jamesa u njihovom smjeru.

---NASTAVIT CE SE---

Image Hosted by ImageShack.us


P.S. sorry ljudi, ali stvarno mi se neda javljati za post.
I plz odite na ovu stranicu... Klik!! Ljudi trebaju likove!!!
Kiss


15:17 | Komentari (21) | Print | ^ |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.