ponedjeljak, 18.06.2007.

The words I say and I don't mean, but you are my everything....

---Cursed twins or...---

Prva stvar koju sam vidjela nakon sto sam se probudila bio je Dracov spicasti nos i njegove oci kako bulje u mene.
«Kako si?? Sto se dogodilo??» poceo me gnjaviti pitanjima.
Prije nego sto sam uspjela ista progovoriti pocela sam iskasljavati vodu.
Svi su me gledali u cudu, a Pansy je samo stajala sa strane i zabrinuto mi prisla.

«Ima li ova voda veze sa tvojim snom??»tiho me upitala.

«Da.»bilo je to jedino sto sam joj u tom trenutku mogla reci.

«Kakvim snom??»Draco se ubacio u razgovor.

«Pozurite, zakasnit cete na sat!!» doviknuo nam je Crabbe.

«Reci cu ti poslije.» bilo je sve sto sam mu rekla.

Taj sat imali smo obranu od mracnih sila sa griffindorima. Sjela sam kraj Hermione. Malo smo razgovarale o snu,a onda sam se ponovo izgubila. Sve sto sam mogla cuti bilo je DEEP, DARK WATER. Ponovilo se tako par puta, a onda visenisam bila u ucionici. Nasla sam se oci u oci sa nekim djecakom. Gledao me tuzno i bespomocno. Kada sam pogledala uokolo nalazili smo se pokraj stare kuce sa mocvarom. Samo jedan pogled prema mocvari.... Vidjela sam zenu s malim djecakom... pokusavala
ga je utopiti... Ne,ne opet...bilo je jedino sto sam mislila. Sve se ponavlja kao u snu, ali cini se tako stvarno...

«Please, please save me!! Save my brother!!! Help us!!!» tanki uplakani glasic trznuo me iz mojih misli. Pogledala sam u djecacica i rekla: «Sve ce biti dobro. Pomoci cu vam»

Potrcala sam prea zeni i odgurnula je od djecaka. Pokusala sam ga izvuci na sve nacine. Zena mi se ponovo priblizila. Izvadila sam stapic i uperila ga u nju. Ona se nasmijala i rekla: «Moj svijet, moja pravila». Moje carolije nisu upalile. Cvrsto me primla za ramena i odgurnula u mocvaru. Pocela sam tonuti. Brzo sam uhvatila ruku malog djecaka i skrenula pogled na drugog kojeg je zena vukla prema staroj kuci. Glasno sam viknula: «No!!!» i potonula jos uvijek drzeci djecakovu ruku.

«Aqua sto ti se dogodilo??? Vec cijelu vjecnost sjedis tu i buljis u isto mjesto, a sad odjednom histericno vices!!!»

«Oni ce umrijeti, oni ce umrijeti...Ne!!!!!» vikala sam kroz plac.

«Gospodice Granger izvedite gospodicu Riddle na zrak!»rekao je Snape i nastavio pricati. Hermiona i ja izasle smo iz ucionice i Hermiona me zabrinuto upitala:

«Tko ce umrijeti?? Aqua jesi li dobro??»

«Blizanci!! ONA, ONA CE IH UBITI!!!!»rekla sam jos uvijek placuci.

Hermiona me uspjla smiriti i sve sam joj ispricala.

KASNIJE TE VECERI


Na veceri sam sjedila kraj Pansy, prekoputa Dracoa koji je stalno saputao sa Crabbom i Goyleom. Nisam mogla jesti. U glavi mi je bio samo mali glasic i ponavljao je: «Help us!!» Ustala sam i krenula u drustvenu. Za mnom je krenuo Draco.

«Sto ti je?? Ponasas se jako cudno. Hey, cujes ti mene??»

Istina je nisam ga cula. Misli su mi lutale i po glavi su mi se vrtjele svakojake cudne stvari.

«Ha?? Nisam te cula.»

«Pa sta se dogada s tobom?? I...i o kakvom je to snu pricala Pansy... I, i sto...»vise ga nisam mogla cuti. Zaokupio me jedan prizor. Vidjela sam Hagrida.... sa dvoje male djece.

«Help us» prepoznala sam taj glas. To su bili djecaci. Netko ih pokusava ubiti, ali tko i sto oni rade tu??

«Moramo ih sakriti!!»rekla je McGonagallica kada joj je Hagrid predao djecu. On je samo klimnuo glavom i nekamo odjurio.

Tko su oni i tko je ona zena?? Zasto ih zeli ubiti?? Sto oni rade u Hogwartsu??

---NASTAVIT CE SE---

Image Hosted by ImageShack.us


10:59 | Komentari (13) | Print | ^ |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.