LASTING IMPRESSION

16.05.2006., utorak

Zbunjeno

Kuda sežu ti snovi...s tobom ,ljubavi!
U meni su beskrajni,već stoti puta!
A tebi?
Da li je moja mašta najveća istina...pitam se!
Da li su naše strasti iskrene...
Da li je najveća istina kada nas povede strast...trebalo bi biti tako, zar ne?
I da nam ništa drugo nije važno...
Da nas netko gleda...vidi...vrijeđa ...mrzi...
Nije važno...
Zato što si ovdje...sada
Volim te ...jednostavno!

I sada je gotov onaj korak prema tebi,nema smisla,zar ne?
Reci mi...
Zašto se ne približiš iskreno i šapneš mi što želiš,zašto?
Koliko želiš šutjet,dajem ti vremena...
Samo da budemo slijepi i slobodni!

....rekla si mi da će ovo biti lako...
- 14:12 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Zbog nje...





Linkovi

"make beauty be before me
make beauty be behind me
make beauty be above me
make beauty be below me
make beauty be all over me"




"FANTAZIJA JE VAŽNIJA OD ZNANJA"





REMEMBER NOVEMBER...