< siječanj, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Me :) :)

moj msn - martina.1410@hotmail.com

Image Hosted by ImageShack.us

Pa da kazem nesto o sebi :

ime-martina
godine i horoskopski znak-14god., vaga (ponosna vagasmijehsmijehsmijeh)
mjesto-sesvete, tj.okolica sesveta al kog briga
volim-prijateljstva, zajebanciju, engleski, slusat muziku, zivotinje (osobito vukove), smijat se (to je jako cesto, precesto...smijehsmijehsmijeh), crnu boju...
ne volim-nepravdu, podmetanja, ismijavanja, omalovazavanje, preseravanje, umisljene ljude
slusam-evanescence, linkin park, iron maiden, metallicu, green day, nirvanu, my chemical romance, avril...uglavnom rock i metal
navijam za-dinamo, naravno
frendovi-
MySpace

MySpace

Lanchi-zakon cura, zabavna, smijesna, luda i jaaakooo perverzna...!!!smijeh


MySpace

MySpace

Pepsi-zakon, uvijek je tu bas kad ju trebam!smijeh


layout for myspace

layout for myspace

Kety-super je, ponekad jaaako smijesna, inteligentna, iskrena, ma super!smijeh


MySpace

MySpace

Morchi-jako, jako dobra, iskrena i pravedna curasmijeh

ima ih jos puno al ovi su the best!

....i to bi ukratko bilo to.....kissam vas.....kiss


sTo nAjViSe sLuSaTe ???
RoCk
MeTaL
PuNk
RaP
HiP HoP
RnB'
NaRoDnJaKe
NeStO DrUgO...
  
pollcode.com free polls


Image Hosted by ImageShack.us


layout for myspace

layout for myspace

obozavam crne mice maceyes


Moja abecedazujo
A - Amerika, nadam se da cu tamo zivjet jednog dana
B - brat Marko...pa nisam ga dugo vidla (radi u inozemstvu)
C - crna boja, obozavam ju!!!
D - Dinamo 4everthumbup
E - engleski, najbolji jezik, obozavam ga
- Evanescance, najbolja grupa
F - frendovi, jako su mi vazni u zivotu
- filmovi, obozavam ih gledati
G - grudanje, u njemu uvijek nastradamno
H - horori, najbolji filmovi
I - imperare sibi maximum imperium est, upravljati sobom najveca je vlast
J - jedna osoba, puno mi znaciyes
K - Kety, best frendica
- komp, hehe....emotivno sam vezana uz njegasmijeh
L - Lana, best frendica
- laganje, a sta reci na to...
LJ - ljubav, a vazna jecerek
M - Morchi, best frendica
- Maffy, moj pesek
- mob, uuuu...nikud bez njegathumbup
N - New York, super grad
NJ - njive, ne volim ih
O - orhideja, moj najdrazi cvijet
P - Pepsi, best frendica
- Ponos i predrasude, meni najbolja knjiga
R - rogovi, rastu miyeswink
S - stajati cvrsto na zemlji, hehe...ja ponekad odlelujam
Š - šaranje, ja cesto šaram, cak i ono kaj nebi trebalasmijeh
T - totalno, rijec koju cesto upotrebljavam
U - unique (jedinstven), pa svatko je jedinstven
V - vuk, moja najdraza zivotinja
- veritas, ilti istina
Z - zajebancija, the bestthumbupthumbupthumbup
Ž - život, zelim ga sto bolje prozivjetiyes


Neki blogichi...

Mery

Bluch

Ivana

bloody_rose_15

I am sorry because...Im different...

Tina17

nedjelja, 14.01.2007.

My End

Ljudovi moji, stigao je moj kraj.
Vise nebudem pisala na ovom blogu, a novi nebudem otvarala (mozda jednog dana). Ima puno razloga zasto, al oni sad nisu vazni.
Hvala svima na svim komentarima, puno vas volim i jos cu vas ponekad komentirati.
kissach!

- 23:47 - Komentari (9) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.