tko sam ja?
-cura
-iz zagorja
-14 god

hocu ovakve:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

I Am AloNe

11.03.2006., subota

ode slobodan slobodan milosevic.umro jednom zauvijek.nije mi drago al kaj je tu je.
ja iskreno mislim da nije on sam umro nego da ga je netko tamo u haagu smaknul.
neki su ga zvali krvni zlocinac ili balkanski krvnik,a neki junak svih vremena....

izjave ljudi nakon njegovog napustanja ljudskog svjeta:
"bilo je i vrijeme"
"nije mi apsolutno zao"
"drago mi je da je mrtav,da je bar objesen u javnosti"
"trebao je ostati jos dugo u pritvoru razmisljajuci o svim onim zrtvama kojima je naudio"


Image Hosted by ImageShack.us

- 18:49 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
sve i svasta

Free Web Site Counter

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us