srijeda, 19.03.2008.

We've Got The Rain On Our Side ^^

Dakle moji dragi čitatelji i nečitatelji {dobre sam volje pa imam potrebu sve pozdravljati} došlo je vrijeme za novi post.
Što ima kod mene?
Pa trenutno doživljavam jedno posebno životno razdoblje; bez briga, stresa i s jako malo obaveza.

Photobucket

Uživam.
Jedino što mi je ovaj snijeg na kratko poremetio idilu jere je na kratko "otjerao" moje proljeće.

Two hearts fading, like a flower.
And all this waiting, for the power.
For some answer, to this fire.
Sinking slowly. The water’s higher.
Desire

Neki sam dan išla u "nabavku" novih šuza; i vratila se kući s jednim preslatkim balernikama, novim starkama {stare jadne crkavaju, a draga moja majka ih više ne može gledati pa sam dobila nove}, sunčanim naočalama {kakve već dugo žicam} i novim trapkama. Kad sam pitala najdražu majku na svijetu zašto me tak dariva {hoću li uskoro umrijeti??} uvrijedila se i pital treba li ona razlog da meni nešto kupi, kao ipak sam ja njeno jedino dijete i neće me gledat jadnu i tužnu {jakooo sam "tužna" ^^} u starim podrapanim starkama.
note to myself: provjeri da li je najdraža majka u posljednje vrijeme glavom udarila u nešto tvrdo.

Photobucket

Ljubav cvjeta. Samo se bojim ako sad ovako lijepo cvjeta kako će biti kad počne venuti?
Ma, dobro neću se sada s tim zamarati.

Photobucket

Također korisitm ovu priliku da svima zaželim sretan početa proljetnih prazinka.
Da nam bar vrijeme posluži {držim fige}

Pusek svima do sljedećeg pisanja. ^^

p.s. u ovom su postu sve fotke snimljene by me nadam se da vam se sviđaju jer zbilja volim fotati stvari.
trenutna su mi opsesija oblaci ^^
Budem slikala i svog bojfrenda da vam ga pokažem ^^

15:05 | 4 | Komentari | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.