četvrtak, 29.11.2007.

Ponekad se mi se čini da sam prenaivna za ovaj svijet.
"Previše vjeruješ ljudima" ; kažu mi.

Uvijek povjerujem ljudima kada vidim početnu sliku, onu koja se pokazuje pri prvom susretu.

Svi su mili, dobri, krasni, pažljivi, veoma društveni i uvijek spremni pomoći, ali čim se dogodi i najmanja neprilika i poteškoća koja im "uništi" planove i izbaci iz ritma mjenjaju dlaku.
Prijateljstvo postaje neprijateljstvo i mislim da je to ono što mene najviše muči; Why can't we all just get along?
Nikada mi neće biti jasni ljudi koji mrze; to su po meni jadni ljudi nezadovoljni sami sobom; te onime što su.
Ja nikada nisam, i nikada neću tvrditi da sam savršena; daleko sam ja od toga, ima mnogo stvari koje bi na sebi i u sebi htjela promijeniti; a oni koji za sebe kažu da su savršeni po meni imaju najviše problema.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Prečudni su mi i oni ljudi koji se žele uklopiti i biti samo jedan od milijun. Ja želim biti jedinstvena; ne težim savršenstvu; težim sreći.


Everday I wonder why?
Why things go bad everytime I try,
Try to get close and friends push you away,
Try to fall in love and only the pain stays,
Life is never easy
And relationships are always hard,
But through the good and the bad
Things usually work out in the end.



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Slika ljepote je zauvijek iskrivljena; tko je kriv za to?


hvala na lijepim riječima podrške; lijepo je vidjeti da je blog prihvaćen :)

svima velika pusa ^_^


19:12 | 15 | Komentari | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.