MADE BY:ENA ... ŠARENA

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

*~oPiSs BlOgAcHa~*

*.....sve šta mi padne napamet.....*

*~mAlČiCcE o MeNi~*

NAME~ Gina
NICKNAME~ Jinxy, Ginox, Ginger, Brinetta, Bitchy....
AGE~ almost 15
ŠKOLA~ jezična gimnazija

HOBBIES~ pjevanje, sviranje, plesanje, slušanje muzike, 'višenje' na internetu, fotografiranje, pisanje pjesama, filozofiranje, zafrkancijanut....

SEBE BI OPISALA KAO...~ osjećajnu,temperamentnuburninmad, iskrena i brbljavublabla Bračanku koja je opsjednuta glazbompjeva i obožava jestnjami....

GGloomy
IInspirational
NNatural
AAdventurous


VOLIN...~ obitelj, prijatelje, glazbu, čokoladu, smoki, mobitele, internet, vruću čokoladu, rebe, crvenu i crnu boju, moje starkicce, tv, parfem Deep red by Hugo Boss, svoje sunčane naočale, svoju sobu, zafrkanciju, čitat novine i zanimljive knjige, anđele, životinje, labella, moje misto, lito i sve šta ono donosi, iskrenost, optimiste (iako nisan jedna od njih), plave i zelene oči, sunce i lipo vrime, prat zubemouthwash, dobru klapsku pismu i dobru klapu......ima još brdo toga....

NE VOLIN...~ učitbang, rozu boju, cajke, metal(osim goth metala,to volin), zlostavljače, lažljive,podle osobe koje te iskorištavaju, sve zeleno (povrće), pesimizam, svađe, primitivce, kišu i ljigavo vrime, rasizam, homofobiju, antifeminizam, testove, ispitivanja, smrti....itd.

NAJ PRIJATELJI/ICE...~

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
~ IVANA - živi u Zg-u, vidimo se rijetkocry....preedobro me zna, obožavan ju, ko sestra mi je,uvik je uz mene....volin je poono!!!!cerekkisscerekkiss

Image Hosted by ImageShack.us
(nean slike trenutno...)
~ANA - isto je u Zg-u, vidimo se preko lita, prije smo od malih nogu, ludicca moa mala, špeksa koja se uvik smijesmijeh....predobra je...."nemoj da te nabijem, bre!.....nemoj da te klepnem, bre!....šuti il' ti slijedi ovo zaliven..."....love her mucho...kisscerekzujo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
~ENA - Bračanka moa, od malih nogu skupa, luda ka kupus, otkvačena, uvik me oraspoloži....lafffficccaaa....kisssretancerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
~MARIJANA - plawushica, jube moa najdraža, zna me u detalje....kisscerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us(Dora&Gaby)
~DORA - my new friend, odma smo se skužile...d perverzna....belj....ludanut, zabavna, pametna, dobra, uvik uz mene, ma naj.....bičica moaa....hehe...cerekkiss

~GABRIELA - darkerica....amo reć......uvik u crno,misli joj nikad nisu crne....belj....."...vidi macana...."....dead....misli da je ne volin jer je stalno mlatin,al' nie istina....to ja iz dragostiiii.....sretan.....e i fala ti,"RebelYell"....kiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
~TEA - nasilnica jedna, premlati te u tren, d željkica bandov dead...LoL....ma smišnicca....."..carissimo željko.."...hahaha...cerekkissdead

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
~MARIN - umišljen i smoto, ali dobar ka kruh, lud 'mali'....wavekissthumbup

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
~ANTONIJA - upoznala san je priko svog starog bloga, predobra osoba, jojin ju mucho, lipa moa pametnica.....kisscerekwavethumbup

~SARA - Bob Dylan naš...hrčak moj najdraži,obožavan ju...cerek...predobra je...dobrilina....haha...voli papat ko i janjami...kiss

~ZDRAVKA - od Tome sister, abbovka i bassistica moa, umjetnica, opićena totalnozujo...wavecerekkiss

~TOMO - perverzni incestunzubo, rođak, naj frend, uvik me sluša, tu je kad mi triba pomoć, ma zakon, moj mali štreber...sretanthumbup

~ ima ih još: Ena (iz Švedske), Nikolina, Daniela, Dora, Tea, Marina Owchica, Neda, Simona, Nidia, Lara, Baše, Paula, Mare, Giussepina, Sara, Jan, Frulla, Biža, Antonela, Debela, Rose, Nike, Suzy, Tanja, Mare, Vera, Klara....kisscereksretan

*...ako san koga zaboravila,nek' se ne ljute....sorryte...ugl,sve vas puno volin i ne mogu zamislit život bez vas....kisssretancerek


Justin Timberlake Lyrics
What Goes Around Comes Around Lyrics


Free Music

Free Music



Free Music


*~...LiNkIcHi...~*
@nToNiY@cerekkiss
@nToNeL@kisscerek
LuCe & MiHo
thumbupnaughty
L@RiCc@ - C@RiCc@beljkisscerek
P@UlIcC@ Mo@kissnaughtycerek
JoXythumbupcool
S@R@ DyLaNnjamismijehthumbupcerek
WeNdY_d_N@R@NsT@Č@kisscerekthumbupwave
JeLeN@ od OmIsH@...xDnutnaughtykisscerek
NiDi@kissfinosretancerek
B@ShEcerekkisszubo

S@R@cerekthumbupkiss
EmiLikissnutsmijeh

srijeda, 02.04.2008.

*~ HeRe We Go @g@iN...=p ~*

Evo me! Opet! hehe, ma znan da san van falila...belj
Imala san neki dan inspiraciju za post, sad je djelomično nestala (pišen ga samo da ne učindead)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Eo, kako ne znan kako počet, hajmo najlakšin puten...po područjima...

~ ŠKOLA: as usual, ne da mi se učit pa i ne učin, to rezultira ne baš dobrin ocjenama, ali...who cares! Prošla san na audiciji za mjuzikl, i baš danas smo imali odabir uloga. Sad ćemo vidit ko je proša. Ja nisan tila ulogu jer ne znan glumit, al san morala tamo pivat, a posli i glumitburninmadbang....tako da...bumo videli, niš ne očekujen, najvažnije je da IDEN U ENGLESKU, da ću se dobro zabavit i upoznat puno mladih, zgodnih, pametnih i talentiranih Englezanaughtyfino...hehe....ugl, imat ćemo predstave u HNK Split, Zagreb i još negdje, te u Engleskoj...thumbup
P.S. Eo slikica sa prijašnjih naslovnica mjuzikla....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


~ LJUBAV: Nisan zaljubljena! jeeeeiiii!!!smijeh Neman momka niti ga trenutno želin imat jer iman previše obaveza, jedva ovo sve stignen, a veza bi mi bila samo još jedan dodatni teret, tako da se nadan da se do lita neću zaljubit!smokin
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


~ PRIJATELJSTVO: E tu ima svačeg, no neću puno duljit s tim...Neke osobe su me počele živcirat. Ali ono strahovito. Premda ja to baš i ne pokazujen. Ali...ufff....headbangmadpuknucubang...No, zanemarimo to. Doživila san još veća razočarenja sa bivšin super prijama nego šta san mogla očekivat. Povridile su me užasno. No tad san shvatila da mi nikad nisu bile prave prijateljice. Iako me to ne tješi, važno da imam tu spoznaju. Ali ima i pozitivnih stvari...U najtežim trenutcima se pokazalo ko je uz mene i ko će uvik bit uz mene. Iako se znamo kratko, ja i ona smo se odma skužile. Stvarno je jedna od najkvalitetnijih i najpotpunijih osoba koje poznajem. Jedna od najboljih. Stoga, mala, fala ti na svemu! (P.S. Nadan se da ćeš se prepoznat u ovome!)cerekkiss
No tu je i moja najdraža sekica...ona je također uz mene, uvijek, od kad se znamo, i to mi puno znači! Uvijek me zna nasmijat, razveselit i potaknut. Volin je puno i jedva čekan da se vidimo!cerekkiss
I da ne zaboravin napomenit, u zadnje vrime san se još više zbližila sa mojin Sunchekon!smijeh Baš mi je drago zbog toga! Skvizz, Gaby!kisscerek

Ugl, hvala svim mojim prijateljima koji su uz mene i koji me savjetuju i podržavaju! To mi puno znači! cerekkiss
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


~ I NAPOKON KRAJ: predugo ovo pišen, zezaju me ove slike, tako da giban...wavekiss

- 19:29 - Komentari (111) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.