MADE BY:ENA ... ŠARENA

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

*~oPiSs BlOgAcHa~*

*.....sve šta mi padne napamet.....*

*~mAlČiCcE o MeNi~*

NAME~ Gina
NICKNAME~ Jinxy, Ginox, Ginger, Brinetta, Bitchy....
AGE~ almost 15
ŠKOLA~ jezična gimnazija

HOBBIES~ pjevanje, sviranje, plesanje, slušanje muzike, 'višenje' na internetu, fotografiranje, pisanje pjesama, filozofiranje, zafrkancijanut....

SEBE BI OPISALA KAO...~ osjećajnu,temperamentnuburninmad, iskrena i brbljavublabla Bračanku koja je opsjednuta glazbompjeva i obožava jestnjami....

GGloomy
IInspirational
NNatural
AAdventurous


VOLIN...~ obitelj, prijatelje, glazbu, čokoladu, smoki, mobitele, internet, vruću čokoladu, rebe, crvenu i crnu boju, moje starkicce, tv, parfem Deep red by Hugo Boss, svoje sunčane naočale, svoju sobu, zafrkanciju, čitat novine i zanimljive knjige, anđele, životinje, labella, moje misto, lito i sve šta ono donosi, iskrenost, optimiste (iako nisan jedna od njih), plave i zelene oči, sunce i lipo vrime, prat zubemouthwash, dobru klapsku pismu i dobru klapu......ima još brdo toga....

NE VOLIN...~ učitbang, rozu boju, cajke, metal(osim goth metala,to volin), zlostavljače, lažljive,podle osobe koje te iskorištavaju, sve zeleno (povrće), pesimizam, svađe, primitivce, kišu i ljigavo vrime, rasizam, homofobiju, antifeminizam, testove, ispitivanja, smrti....itd.

NAJ PRIJATELJI/ICE...~

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
~ IVANA - živi u Zg-u, vidimo se rijetkocry....preedobro me zna, obožavan ju, ko sestra mi je,uvik je uz mene....volin je poono!!!!cerekkisscerekkiss

Image Hosted by ImageShack.us
(nean slike trenutno...)
~ANA - isto je u Zg-u, vidimo se preko lita, prije smo od malih nogu, ludicca moa mala, špeksa koja se uvik smijesmijeh....predobra je...."nemoj da te nabijem, bre!.....nemoj da te klepnem, bre!....šuti il' ti slijedi ovo zaliven..."....love her mucho...kisscerekzujo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
~ENA - Bračanka moa, od malih nogu skupa, luda ka kupus, otkvačena, uvik me oraspoloži....lafffficccaaa....kisssretancerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
~MARIJANA - plawushica, jube moa najdraža, zna me u detalje....kisscerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us(Dora&Gaby)
~DORA - my new friend, odma smo se skužile...d perverzna....belj....ludanut, zabavna, pametna, dobra, uvik uz mene, ma naj.....bičica moaa....hehe...cerekkiss

~GABRIELA - darkerica....amo reć......uvik u crno,misli joj nikad nisu crne....belj....."...vidi macana...."....dead....misli da je ne volin jer je stalno mlatin,al' nie istina....to ja iz dragostiiii.....sretan.....e i fala ti,"RebelYell"....kiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
~TEA - nasilnica jedna, premlati te u tren, d željkica bandov dead...LoL....ma smišnicca....."..carissimo željko.."...hahaha...cerekkissdead

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
~MARIN - umišljen i smoto, ali dobar ka kruh, lud 'mali'....wavekissthumbup

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
~ANTONIJA - upoznala san je priko svog starog bloga, predobra osoba, jojin ju mucho, lipa moa pametnica.....kisscerekwavethumbup

~SARA - Bob Dylan naš...hrčak moj najdraži,obožavan ju...cerek...predobra je...dobrilina....haha...voli papat ko i janjami...kiss

~ZDRAVKA - od Tome sister, abbovka i bassistica moa, umjetnica, opićena totalnozujo...wavecerekkiss

~TOMO - perverzni incestunzubo, rođak, naj frend, uvik me sluša, tu je kad mi triba pomoć, ma zakon, moj mali štreber...sretanthumbup

~ ima ih još: Ena (iz Švedske), Nikolina, Daniela, Dora, Tea, Marina Owchica, Neda, Simona, Nidia, Lara, Baše, Paula, Mare, Giussepina, Sara, Jan, Frulla, Biža, Antonela, Debela, Rose, Nike, Suzy, Tanja, Mare, Vera, Klara....kisscereksretan

*...ako san koga zaboravila,nek' se ne ljute....sorryte...ugl,sve vas puno volin i ne mogu zamislit život bez vas....kisssretancerek


Justin Timberlake Lyrics
What Goes Around Comes Around Lyrics


Free Music

Free Music



Free Music


*~...LiNkIcHi...~*
@nToNiY@cerekkiss
@nToNeL@kisscerek
LuCe & MiHo
thumbupnaughty
L@RiCc@ - C@RiCc@beljkisscerek
P@UlIcC@ Mo@kissnaughtycerek
JoXythumbupcool
S@R@ DyLaNnjamismijehthumbupcerek
WeNdY_d_N@R@NsT@Č@kisscerekthumbupwave
JeLeN@ od OmIsH@...xDnutnaughtykisscerek
NiDi@kissfinosretancerek
B@ShEcerekkisszubo

S@R@cerekthumbupkiss
EmiLikissnutsmijeh

ponedjeljak, 21.01.2008.

*~@T l@St...nEw PoSt..jEiii~*

eo me piplsi...jedva..hhh...pa kako objasnit moe nepisanje...hmm...vrlo jednostavno...bila san na Brachu cile praznike,a tamo ne smin na blog,a kad san se vratila,nie mi se dalo....eto...sorryte...ugl,dogodilo se puno stvari od tad,ja ću "ukratko"...
~ Sara je spavala kod mene jedan dan!ne mogu virovat još ni dan danas da su je pustili,i to na Brač....ali super mi e bilo!i iman jednu pikanteriju,al ipak neću bit tako zla i otkrit van je!zubo
~ za Novu mi je došla Ivanacereksretan!!!!!!!!jeiiiiii....!!!smijehparty...tako san bila sritna!!iako smo oba dvi bile krepane i nismo tile vani za Novu,bilo mi je super....na kraju smo ipak izašle i bilo je ok...al pošto je ona bila kraj mene,bilo je zakon!!!pogotovo na kraju večeri(Ivana,znaš di-na lanterni),kada san zapravo skužila koliko ju obožavannnn!!!!cerekcerekcerekcerek
eo van malo naših slikicca...hhh....(Ivana nemoj me ubitno)



~ Eni je bia rođendan na prvi dan škole,al ga je slavila prekjučer(u subotu).Bilo mi je super.Prvo smo bili kod nje(i btw poklon joj se svidiazubo),do 22:15, i onda smo izašli vanka.Čekali muške i onda na plažu.S plaže u Monda.Bilo mi je zakon,plesala san i takooo...smila san stat do 00:30!!!wauuu:...ugl,ova pisma koja je u boxu je posvećena osobi koja mi je ulipšala tu večer i sve nadolazeće dane...cerekkisscerek
~ ugl,ne da mi se više pisat,to je to,osim šta san stavila pismu i riči od pisme u box i slide u post,stavit ću još neke slike u boxeve...nadan se da će van se svidit....eto...fala svimma na komentarima,vratit ću van kad stignen....sad je ipak 2h ujutro,a škola mi je ujutro...voli vas sve vaša JiNxY.....do tipkanja...sretanwave

- 00:29 - Komentari (59) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.