MADE BY:ENA ... ŠARENA

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

*~oPiSs BlOgAcHa~*

*.....sve šta mi padne napamet.....*

*~mAlČiCcE o MeNi~*

NAME~ Gina
NICKNAME~ Jinxy, Ginox, Ginger, Brinetta, Bitchy....
AGE~ almost 15
ŠKOLA~ jezična gimnazija

HOBBIES~ pjevanje, sviranje, plesanje, slušanje muzike, 'višenje' na internetu, fotografiranje, pisanje pjesama, filozofiranje, zafrkancijanut....

SEBE BI OPISALA KAO...~ osjećajnu,temperamentnuburninmad, iskrena i brbljavublabla Bračanku koja je opsjednuta glazbompjeva i obožava jestnjami....

GGloomy
IInspirational
NNatural
AAdventurous


VOLIN...~ obitelj, prijatelje, glazbu, čokoladu, smoki, mobitele, internet, vruću čokoladu, rebe, crvenu i crnu boju, moje starkicce, tv, parfem Deep red by Hugo Boss, svoje sunčane naočale, svoju sobu, zafrkanciju, čitat novine i zanimljive knjige, anđele, životinje, labella, moje misto, lito i sve šta ono donosi, iskrenost, optimiste (iako nisan jedna od njih), plave i zelene oči, sunce i lipo vrime, prat zubemouthwash, dobru klapsku pismu i dobru klapu......ima još brdo toga....

NE VOLIN...~ učitbang, rozu boju, cajke, metal(osim goth metala,to volin), zlostavljače, lažljive,podle osobe koje te iskorištavaju, sve zeleno (povrće), pesimizam, svađe, primitivce, kišu i ljigavo vrime, rasizam, homofobiju, antifeminizam, testove, ispitivanja, smrti....itd.

NAJ PRIJATELJI/ICE...~

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
~ IVANA - živi u Zg-u, vidimo se rijetkocry....preedobro me zna, obožavan ju, ko sestra mi je,uvik je uz mene....volin je poono!!!!cerekkisscerekkiss

Image Hosted by ImageShack.us
(nean slike trenutno...)
~ANA - isto je u Zg-u, vidimo se preko lita, prije smo od malih nogu, ludicca moa mala, špeksa koja se uvik smijesmijeh....predobra je...."nemoj da te nabijem, bre!.....nemoj da te klepnem, bre!....šuti il' ti slijedi ovo zaliven..."....love her mucho...kisscerekzujo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
~ENA - Bračanka moa, od malih nogu skupa, luda ka kupus, otkvačena, uvik me oraspoloži....lafffficccaaa....kisssretancerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
~MARIJANA - plawushica, jube moa najdraža, zna me u detalje....kisscerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us(Dora&Gaby)
~DORA - my new friend, odma smo se skužile...d perverzna....belj....ludanut, zabavna, pametna, dobra, uvik uz mene, ma naj.....bičica moaa....hehe...cerekkiss

~GABRIELA - darkerica....amo reć......uvik u crno,misli joj nikad nisu crne....belj....."...vidi macana...."....dead....misli da je ne volin jer je stalno mlatin,al' nie istina....to ja iz dragostiiii.....sretan.....e i fala ti,"RebelYell"....kiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
~TEA - nasilnica jedna, premlati te u tren, d željkica bandov dead...LoL....ma smišnicca....."..carissimo željko.."...hahaha...cerekkissdead

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
~MARIN - umišljen i smoto, ali dobar ka kruh, lud 'mali'....wavekissthumbup

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
~ANTONIJA - upoznala san je priko svog starog bloga, predobra osoba, jojin ju mucho, lipa moa pametnica.....kisscerekwavethumbup

~SARA - Bob Dylan naš...hrčak moj najdraži,obožavan ju...cerek...predobra je...dobrilina....haha...voli papat ko i janjami...kiss

~ZDRAVKA - od Tome sister, abbovka i bassistica moa, umjetnica, opićena totalnozujo...wavecerekkiss

~TOMO - perverzni incestunzubo, rođak, naj frend, uvik me sluša, tu je kad mi triba pomoć, ma zakon, moj mali štreber...sretanthumbup

~ ima ih još: Ena (iz Švedske), Nikolina, Daniela, Dora, Tea, Marina Owchica, Neda, Simona, Nidia, Lara, Baše, Paula, Mare, Giussepina, Sara, Jan, Frulla, Biža, Antonela, Debela, Rose, Nike, Suzy, Tanja, Mare, Vera, Klara....kisscereksretan

*...ako san koga zaboravila,nek' se ne ljute....sorryte...ugl,sve vas puno volin i ne mogu zamislit život bez vas....kisssretancerek


Justin Timberlake Lyrics
What Goes Around Comes Around Lyrics


Free Music

Free Music



Free Music


*~...LiNkIcHi...~*
@nToNiY@cerekkiss
@nToNeL@kisscerek
LuCe & MiHo
thumbupnaughty
L@RiCc@ - C@RiCc@beljkisscerek
P@UlIcC@ Mo@kissnaughtycerek
JoXythumbupcool
S@R@ DyLaNnjamismijehthumbupcerek
WeNdY_d_N@R@NsT@Č@kisscerekthumbupwave
JeLeN@ od OmIsH@...xDnutnaughtykisscerek
NiDi@kissfinosretancerek
B@ShEcerekkisszubo

S@R@cerekthumbupkiss
EmiLikissnutsmijeh

nedjelja, 11.11.2007.

*~LaDiE's NiGhT~*

eo mene...tako brzo...ma nisan išla na vikend,ostadoh ovdi...
eo,da ispričan zašto ovaj naslov...bila san s mojin ženskama iz razreda u kino....išle smo Dora, Marina, Paula, Tea i ja...treale su još ić Bashe, Lara i Simy,al' nisu mogle....i tako,nakon kašnjenja od 15 min (radi glupog busa),dođoh na Primu.Tamo su me čekale Dora & Marina...još je falila Paula...došla i ona i uputile se mi prema kinu...Tea je po običaju kasnila,pa smo joj rekli da se nacrta u kinu.I tako o'šli mi do kina Karaman, kupili karte, kad odjednom ušla Bashe & prija njena...weee....ono, izgrlili se, izljubili...ja nju pitan šta ide gledat, a ona da "Šminkerice Bratz"....a mi ono, grupno "neee..."....da bi ženske nakon par minuti skužile da mi idemo gleat različiti film u iston kinu!Ja ostala zbunjena, jer san mislila da u Splitu ima ono više dvorana, ka i u Zagrebu...koa je to panika nastala! Molili smo da nan vrate lovu, a još smo više poludili kad smo skužili da ima još 4 minute do početka filma!no...ajme trčale smo ko lude!!(mi i jesmo lude..lol..)...usput smo vikale da ćemo ubit onoga ko je reka da je film u Karamana (btw, to je bila Marinaaaaa!!!)...ok, aj kina su relativno blizu...uletile smo sve zadihane, jedva smo mogle izustit koju rič....Marina, you're deaddeadbang!!! Gledali smo "Knocked up", ili po hrvatski "Zalomilo se"...

Image Hosted by ImageShack.us


eo i slike...film je komedija, ponekad malo "neprimjeren"...ali mi smo krepavali, radi puno baza koje su Dora & Tea izvaljivale.....majko koje ludosti...ne smin van reć o čemu se radi, jer to ne bi trealo se razvlačit javno, iako se Dora toliko dere da je čuje cili Splitzujo....bilo mi je predobro, koliko baza....Dora, pukla si...nut...
ugl, preporuka za film: Pogledajte ga sa ekipon, ako ste željni dobre zabave! Nemojte sami, bit će van glupo!
Posli kina smo otišli kupit pecivanjami...onda smo se prepirale di ćemo: Paula & ja smo tile do "Dolcea" da vidimo koga ima, Tea je bila neutralna, a Marina & Dora nisu tile tamo...išle smo se prošetat do Dorinih prija...kako smo išle prema pazaru, svratile smo do "Dolcea"..mislin, ja baš i nisan tila, al' išli su svi. Marinu nisan mogla odvuć, nije tila, i na kraju je pobigla, nisan je uopće vidila te večerino....išle smo, tamo vidile brdo poznatih (među njima Teiccu,te Nedicu mou koja je bila s Megy,a Megy se zrihtalaaaa..naughty) meni je bilo bzvz, prezagušljivo i prepuno...mislin, da me se pitalo ovo lito, rado bi išla tamo, a sad....nono....i na kraju otišle do pazara, na stanicu, i tamo srele Laru & Bashu....i doša mi bus.....

Kad san išla doma, bila san loše voljetuzan...ne znan, izmišalo mi se toliko stvari.....posli san se čula s Doron, i ona me malo oraspoložilakiss...ali san još uvik bila zbunjena.....mislin, nema smisla prekinut nešto radi nečeg neostvarivog....ajme prezbunjena san....cry.....eo, po pismama ću otprilike objasnit kako mi je bilo prije, a kako sad....
~ Prije - "Više nisi tu", Divas
"....sada kada više nisi tu, mogla bih ti dati ljubav svu. Sada kada više nema te, priznajem da volim te.......tvoja ljubav treba mi...."
~ Poslije - "Oprosti mi", Divas
"....oprosti mi što noćas ne znam gdje bi, vjeruj mi, ipak s tobom dalje ne bi..."

i volila bi da se ovaj stih iz te iste pisme poklapa sa mnom, a to je "...sada znam kad nema te da bolje mi je..."....ali nažalost ne....namcor

uglavnom, iden ja, ispisala san se dovoljno...čitamo se....mah

- 10:50 - Komentari (102) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.