srpanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne

Opis bloga

OvO jE mAlI sLaTkI bLoGiĆ oD cUrE iZ kVaRtA!!!!!!

bUdItE PoZdRaVlJeNi!

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

subota, 19.07.2008.

MoJe PjEsME 1

Sanjam!


Sanjam tvoje korake koji se čuju u hodniku,
Sanjam tvoje usne kako dodiruju moje,
Sanjam ljubav koju mi daješ.
Ali to je sve samo veliki san i ostvariti se neće nikada.
Koraci.usne,ljubav to je samo plod moje mašte,a plod moje mašte si i Ti!!!!!!!



Teško!

Tako je teško reći te dvije čarobne riječi,
radi kojih se naše usne dodiruju,
radi kojih se držimo čvrsto zagrljeni,
radi koje neće naša ljubav uvenuti neče
Samo reci:Volim te!! Vila!
Vila nas je posula čarobnim prahom,
za vječnu ljubav i sreću.
prah se ni sapunom skinuti ne može,
zato jer taj prah ušao je duboko u naša srca,
ako ostaneš bez njega taj prah nestati će,ali umijesto njega doći će litre suza.




Zlo!
Hodamo kroz noć,ali ne bojim se.
Ti si tu,imaš me,zagrljeni smo i nerazdvojni,
ali nešto vreba iza nas,lutamo kroz šumu koja veže mene i tebe radi svih uspomena koje dogodile su se.

Pričaš mi!
Pričaš mi ali ja skinuti pogled s tvojih usana ne mogu
kao ni njih dosegnuti.
Gledaš me čudno i pričaš mi.Sjedimo na klupici,
bio je to taj trenutak sodar usana dogodio se osječam doticaj njegove duše sa mojom.
to je taj trenutak koji spaja mene i tebe,trenutak koji obilježava svaka cura koja do doživi
to je ko slatka rana koja neboli rado se je sječamo.
• Ljubi dok možeš da ga ne izgubiš



| Komentari (1) | Print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.