11.04.2008. / petak

..............jesu neki ljudi jadni.................

..........e jesan se razočarala u neke ljude.............e da je to neka osoba sa strane nebi mene bilo briga...............ali eto prijateljica mi je koju san mogla nazvat "sestrom"..................i onda se nađen s par osoba..................i svatin da ta osoba cilo vrime izmišlja.................i to samo kako bi se svidila drugima.............ali nisu to bile sitne laži nego sranja svih vrsta......lagala je čak i kad nije tribala.............svima priča drugačiju priču...............i minja se kako vitar puše..............prvo cajkašica pa onda neka gotičarka,pa punkerica,pa metalka,a sad je neka EMO!!!!!!!!!kurči se malo previše!!!!!!daj ko bi joj povirova da su je nastavnici uvatili u wc kako mota travu...........hellou curo šta profa ima radit u wc-u!!!!!!!!I SAMO DA ZNAŠ BOLJE TI JE DA SE NE KURČIŠ TON BAZON JER NIKO TI NIJE POVIROVA SAMO SU TI SE SMIJALI IZA LEĐA I REKLI:"JADNA CURA SAMO TRAŽI POZORNOST" A JA SAN TE BRANILA.TADA NISAN ZNALA KOLIKO SI JADNA............MISLILA SAN TO JE NEKA FAZA...............ALI SKUŽILA SAN DA SI TAKA CILO VRIME.I SPUSTI SE NA ZEMLJU JER TAKVI KO TI LAŽU I LAŽU ONDA SE TOLIKO ZAPETLJAJU I JOŠ SEBI POVIRUJU DA SE TO STVARNO DOGODILO!!!!!!I STVARNO LOŠE LAŽEŠ I JOŠ KAD SE NAĐU DVI OSOBE KOJIMA SI REKLA DVI RAZLIČITE PRIČE TO NE MOŽE NIMALO DOBRO
ZAVRŠIT!!!!!!!!MISLILA SI DA TE SVI VOLE TJ. ŽIVILA SI U TOM UVJERENJU ALI KAD SAN MALO SILA S TIN OSOBAMA I KAD SU MI REKLI NEKE STVARI O TEBI TOTALNO SI MI PALA U OČIMA!!!!!!!!!!

JA MISLIN DA VEČINA LJUDI ZNA O KOJOJ SE OSOBI RADI A TA OSOBA ČE SE PRIPOZNAT U PRVOJ REČENICI!!!!!!!!!!

P.S.-VRATI MI VEŠTU JER MI PUNO ZNAČI A NE ŽELIN DA JE NOSI NEKO TAKO ODVRATAN POPUT TEBE!!!!!!!!!!

NADAN SE DA ČEŠ RAZUMIT!!!!!!!!!!


.............BOLJE DA ME MRZE ZBOG ONOGA ŠTO JESAM NEGO DA ME VOLE ZBOG ONOGA ŠTO NISAM......................sretan

- 19:32 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.