04.10.2007. / četvrtak

........MoJE pJEsmE mOJi SnOvI............

Ovu pjesmu obozavan..cerek..jedina pjesma koja me moze rasplakati bez ikakvog razloga.....i svaki put kad je cujen ajme placen ka kisna godinacry.....evo pa placite sa mnonmahwave



Ova mi je pisma isto predobra..thumbup..



A ova je za moju najludu familiju na svit...cereklud....



LJudi uzivajte u ovin pismam do sljedeceg posta i tada obecajen necu bit ovako lina ko u zadnja dva nego cu se potrudit (koliko je u mojoj mogucnosti) da van napisen nesto normlalno sta ce te moc komentirat....do tad uzivajte u ovin pismicama jer ja ocu..wavemahkiss

- 18:27 - Komentari (26) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.