15.09.2007. / subota

.....We aLL liVE In tHE yEllOw SuBMarINE.....

Image Hosted by ImageShack.us
Sigurno se pitate zasto je naslov ovoga posta bas ovakav a ne NAS PRVI POST ili takav neki lud naziv......E PA takav je kakav je jer se mi oduvijek trudimo biti drugacije , orginalnije od drugih ljudova......sretannutnaughty..........mi smo dvije obicne-neobicne seke volimo sve sto ima veze s nuspojavama sve sto je drugacije otkvacenije...sve sta nije obicno...A TAKO SMO SE I MI NASLEyes....ali pocet ce mo od pocetka...spojio nas je pomfrit i wc (3 kn-ali mi smo imale privilegiju pa smo mogle obavljat velike,male i srednje nužde besplatnosmijeh)u nasem zivotu bilo je puno slomova i padova ali i uspona i penjanja sve uz stare hitove poput zvoncica i starih hitova Beatlesa poput (ma vidi naslov)
Bat dont wori dobro se mi drzimozubo....Nazalost okrutan zivot i skole su nas razdvojile pa se sada moramo mucit,grebati i placati ogromne telefonske racune i preskupe autobusne karte da se mozemo cuti i vidit a tu NEMA EKONOMSKE RACUNICE....headbangwave......ali to nas ne sprijecava da odrzavamo nasu poznatu grupu ThE sHampOOns.....za slavni naziv grupe....ma uglavnon cut ce te.... sad vas moramo napustiti da nebi dosli i veliki racuni za internetcerek....lol...

- 18:47 - Komentari (20) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.