. -->
< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


oš/neš

Opis bloga

.....još uvijek u izradi.......

Linkovi

my life is poison
We don't like mondays
zaljubljena8
Alexi Laiho
TOWAR U DUŠI

........šta bi trebali znat o meni a ne znate....

IME:Maja

PREZIME:koga briga

GRAD:grad pod Marjanom

ŠKOLA:za dva miseca upis u srednju

GODIŠTE:'93

MENTALNO STANJE:zapela u mašti

VLASNIŠTVO:a ništa

VOLIM/NE VOLIM:čas volim čas ne volim

SLUŠAM:Gunse,Led Zeppelin, Nirvanu, AC/DC,The Doors, Queen i dr.

GLEDAM:buljim u prazno

IMAM:brata,ex fantu i sprite i survivors i možda tičje jaje(ako Marinu snese papiga)

KAD ODRASTEM:psiholog

RADIM:sranja (zbog toga najčešće završim na hitnoj-to najbolje znaju moji prijatelji



....prijatelji....

ovo je inače s moba to su moji prijatelji i slike koje idu uz njih tj. koje ih najbolje opisuju:
KIKE
Image Hosted by ImageShack.us
NINA
Image Hosted by ImageShack.us
MARIN
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
LOVRE
Image Hosted by ImageShack.us
STELA
Image Hosted by ImageShack.us
-A OVA DOBRO OPISUJE MENE
Image Hosted by ImageShack.us

petak, 06.07.2007.

Neslavan povratak još neslavnijeg djeteta!

UKRATKO:
-samo reda radi da kažem upisala sam se u srednju školu jezičnu gimnaziju u Splitu i to 2. da ne bi bilo zabune

E sad mogu nastavit. Evo cili dan se zajebajen i učlanjujem po pustim forumima i tako ja naleti na crognrforum.Učlanila se ja i gledala malo teme proučavala tipove ljudi i tako....ništa pametno nisan na temelju toga doznala ni zaključila al eto bilo mi je dosadno SVE DO SAD.upravo sam na tom forumu naletila na svađu KO JE OSNOVA GUUNSE?LJudi se svađaju između Izzyia i Stevena.Koja je to debilana....tu su kao njihovi fanovi i svađaju se oko toga. Mislim da svaki učlanjeni član tog jebeno dosadnog foruma bi trebao znat kako su Gunsi nastali a kao prvo da ih nije osnova jedan čovik.Ja sad tu ne želim pričat priču oni koji znaju znaju a oni koji ne šta in ja mogu.COME BACK mi nije nešto slavan sve u mom stilu pizdin dok mogu a kad mi nestaje inspiracije nestanem na dva miseca ....šta upravo namjeravam...


VIDIMO SE KO ZNA KAD I ZA KOLIKO SEKUNDA MINUTA SATI DANA MISECI.....

- 21:28 - aj ocrni (12) - ispiši - #


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.