. -->
< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


oš/neš

Opis bloga

.....još uvijek u izradi.......

Linkovi

my life is poison
We don't like mondays
zaljubljena8
Alexi Laiho
TOWAR U DUŠI

........šta bi trebali znat o meni a ne znate....

IME:Maja

PREZIME:koga briga

GRAD:grad pod Marjanom

ŠKOLA:za dva miseca upis u srednju

GODIŠTE:'93

MENTALNO STANJE:zapela u mašti

VLASNIŠTVO:a ništa

VOLIM/NE VOLIM:čas volim čas ne volim

SLUŠAM:Gunse,Led Zeppelin, Nirvanu, AC/DC,The Doors, Queen i dr.

GLEDAM:buljim u prazno

IMAM:brata,ex fantu i sprite i survivors i možda tičje jaje(ako Marinu snese papiga)

KAD ODRASTEM:psiholog

RADIM:sranja (zbog toga najčešće završim na hitnoj-to najbolje znaju moji prijatelji



....prijatelji....

ovo je inače s moba to su moji prijatelji i slike koje idu uz njih tj. koje ih najbolje opisuju:
KIKE
Image Hosted by ImageShack.us
NINA
Image Hosted by ImageShack.us
MARIN
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
LOVRE
Image Hosted by ImageShack.us
STELA
Image Hosted by ImageShack.us
-A OVA DOBRO OPISUJE MENE
Image Hosted by ImageShack.us

subota, 02.06.2007.

Primjetila sam da me ne ide baš pisanje posteva, većinom opisujem događaje i svoja razmišljanja vezano uz to šta je većini dosadno-slažem se.Zapravo je zanimljivije pisat o nekoj "filozofskoj" temi i razradit je.Pa od danas počinjem s tim.Moja prva tema je:

NEMOGUĆNOST
Pod tim nemogućnost mislim na osjećaj nemogućnosti i iz iskustva mogu reć da je to najgori osjećaj.Kad te nešto boli to je stvarno teško al se pokušaš prisilit mislit o nečemu drugom i bude lakše, kad si tužan razveseliš se nekako mislim bar ja to mogu sebi podić raspoloženje, ali nemogućnost mrzim.To je očajan osjećaj želiš nešto napravit ,a jednostavno ne možeš ali ne zbog sebe već zbog nečega ili nekoga drugog.Osječaš se beskorisno, jadno, bijedno, nesposobno,taj osjećaj jednostavno izjeda iznutra.Sigurno se pitate zašto pišem o tome, pa zato otkad sam ušla u ovi tkz. pubertet razmišljam o mnogim stvarima i gradim svoje stavove.Baš o nemogućnosti pišem jer me to muči već neko vrijeme. Jedanput na tjedan najmanje sanjam neki očajni san, svi ti snovi imaju jednu zajedničku točku-nemogućnost. U većini se radi o tome da neko naudi nekome-u smislu ubojstva da neko ubije nevinu osobu i ja sam jedini svjedok ,a zbog toga šta sam vidila osjećam nekakav gnjev i bijes zbog kojeg želim naudit toj osobi, ali ne mogu i ta nemogućnost i uzaludni trud me ubijaju.Znam da su snovi čudni ,a najvjerojatnije su prizvode moje mašte potaknute gledanjem CSI-eva.To sam rekla materi i ocu,ali oni i za očekivat nisu znali odgovor rekli su da će proć šta je i istina već dugo to nisam sanjala.ti snovi me baš ne muče nešto da se ja bojim ili slično nego taj osjećaj nemogućnosti to je očajno fala Bogu u stvarnom životu taj osjećaj nisam okusila jer uvik nađem rješenje za većinu problema, snalažljiva sam ali osjećam da se i to polako mijenja.


peace/victory

- 18:26 - aj ocrni (16) - ispiši - #


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.