. -->
  svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


oš/neš

Opis bloga

.....još uvijek u izradi.......

Linkovi

my life is poison
We don't like mondays
zaljubljena8
Alexi Laiho
TOWAR U DUŠI

........šta bi trebali znat o meni a ne znate....

IME:Maja

PREZIME:koga briga

GRAD:grad pod Marjanom

ŠKOLA:za dva miseca upis u srednju

GODIŠTE:'93

MENTALNO STANJE:zapela u mašti

VLASNIŠTVO:a ništa

VOLIM/NE VOLIM:čas volim čas ne volim

SLUŠAM:Gunse,Led Zeppelin, Nirvanu, AC/DC,The Doors, Queen i dr.

GLEDAM:buljim u prazno

IMAM:brata,ex fantu i sprite i survivors i možda tičje jaje(ako Marinu snese papiga)

KAD ODRASTEM:psiholog

RADIM:sranja (zbog toga najčešće završim na hitnoj-to najbolje znaju moji prijatelji



....prijatelji....

ovo je inače s moba to su moji prijatelji i slike koje idu uz njih tj. koje ih najbolje opisuju:
KIKE
Image Hosted by ImageShack.us
NINA
Image Hosted by ImageShack.us
MARIN
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
LOVRE
Image Hosted by ImageShack.us
STELA
Image Hosted by ImageShack.us
-A OVA DOBRO OPISUJE MENE
Image Hosted by ImageShack.us

nedjelja, 06.05.2007.

Evo odlučih se napisat drugi post i nemojte se čudit zbog naslova jer ne volim stavljat naslove onda se osjećam ukočeno i zarobljeno koda triban pisat samo o tome.Sad sidim u mraku iako je dan i trošim minute svog života pišeći ovo. pa nije ni to loše s obzirom da nemam ništa pametnije za radit.Idu mi svi u kući na neku stvar-mater živčani jer nije sve stigla (žurimo se sredit za Leovu pričest), otac je negdi vanka na kavi. Jozo plače zbog neke stvari koja je tako zajebana da se uopće ne trudim skužit o čemu se radi u njegovoj maloj glavici iako bih trebala pokušat svačat jer ću bit psiholog al to ostavljam za kasnije.
bangbangbangbangbangbangbang-i onda kad kažu život je lijep zalipila bi in trisku...ma možda i nije tako loš kad vidiš u kakvim uvjetima neki žive al ja sam nepopravljivi slučaj...mislim ja kao osoba skrzo sam zajebana....često se pridomišljam i uvik pokušavam nać razlog za neke stvari koje nemaju razlog i onda se jednostavno dovedem do suza jer sam emovionalno spižđena. e sad je bilo dosta žaljenja same sebe....evo jedna mudra izreka koja će me oraspoložit:
Image Hosted by ImageShack.us

aj već san dojadila i sama sebi.....


peace/victory

- 11:25 - aj ocrni (9) - ispiši - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.