I wish I could give you something more than just me

nedjelja, 04.07.2010.

Početak nečega...Nadam se da je dobro. nastavak kad napišem =)

Beskrajna ravnica,toliko velika da joj ne vidiš kraja. Odjednom se sa zapada začu topot konjskih kopita i na obzoju se pojaviše dva vranca,svaki sa svojom jahačicom. -Misliš da postoji ikakva šansa da stignemo na prinčevu krunidbu? Ne želim ni zamisliti kako će kralj biti ljut ako ne dođemo na krunidbu njegovog sina-kaže prva. -Hoćeš reći,ima li ikakva šansa da ti stigneš? Rekla sam ti kad smo krenule da neću ići jer imam važan posao koji sam ostavila nerješen jer si me trebala. Da sam znala da se radi o krunidbi,bila bih ti javila da ideš sama. Za kralja i njegovog milog sina boli me briga,ionako nemaju pojma o rasulu koje vlada u kraljevstvu i koje ja srećem na putu. Ne mare za zemlju pa neću ni ja za njih-odgovara druga i potjera konja još brže.Dok je njezina pratilja još buljila u mjesto gje je još sekundu prije bila,ona je već daleko odmakla. -Azra,čekaj!! Znaš da će princ na svečanosti odabrati svoju družicu a ti si uvijek htjela biti princeza. Daj, stani!-viče druga i potjera konja za drugom. Kad ju je konačno dostigla već je pala noć i Azra je već pripravila ležajeve i večeru.-Vidim,dugo ti je trebalo da me dostigneš-kaže i smije se. Njezin smijeh razlijegao se ravnicom poput magle koja se polako povlači po tlu. -Nije smiješno. Zar ne misliš da će tvoj smijeh privući sve životinje u krugu od dva kilometra? I što misliš koga će princ odabrati za ženu?
-Tebe. Ne, neće privući sve životinje,već samo one koje su veće od nas i ne u krugu od dva,već tri kilometra. Hahahaha!
-Kako si zlobna,ja ne mogu vjerovati da to čujem od tebe.Sad neću cijeli noć spavati jer ću misliti da će me napasti neka životinja. I zašto bi odabrao mene?
-Pogledaj se,Heleno. Jesi li ti u zadnje vrijeme sasvim slučajno prošla pored zrcala,i ako jesi,jesi li se vidjela svoj odraz u tom istom zrcalu?
Da,Helena je bila lijepa i put do njihovog doma bio je zakrčen zbog količine udvarača koji su je dolazili zaprositi.Nije to bilo ništa čudno jer imala je dugu,kovrčavu,zlatno-smeđu kosu do struka. Bila je skladno građena,vitka,visoka. Hodala je graciozno,jedan jedini pogled na nju otkrivao je da je plemkinja. Oči su joj bile zelene,bademaste,uokvirene crnim trepavicama. Gledala je oko sebe,plaho,prestrašeno,kao da očekuje da će ih svaki čas netko napasti.-Dobro,a zašto ne bi odabrao baš tebe? Sjećaš se da smo kao male maštale da ćemo biti princeze? Ti si uvijek htjela biti glavna iako sam ja starija.
-Pogledaj me,Heleno. Misliš da je meni stalo do princa i njegovog novca? Ja već jesam princeza.
-Ha? Kako to misliš,ti već jesi princeza? Prestani govoriti u zagonetkama i objasni mi na što to točno misliš!
-Ponovo ti govorim,pogledaj me. Tko se bori bolje od mene? Nemam problema kad me napadnu,obranit' ću se,bilo mačem,bilo strjelom,bilo magijom. Pogledaj me i reci što misliš,ali budi iskrena. Neću da me lažeš,ipak smo sestre. Ako mi ti nećeš reći istinu,tko će onda?
I Helena ju je pogledala. Azra je na sebi imala smeđe kožne hlače do koljena i narančastu tuniku. Crna, sjajna,meka,gusta kosa bila je svezana u rep i padala je do pola leđa.Oko struka imala je povezan kožni pojas na koji je bio zakačen mač. Preko leđa joj je bio prebačen luk a u rukama je držala tobolac sa strjelama. Jasno se vidjelo da je spremna skočiti na noge čim se ukaže najmani znak za opasnost. Vidjelo se da je brza i okretna iako je sjedila.

04.07.2010. u 20:55 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2010 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Listopad 2010 (1)
Srpanj 2010 (7)
Lipanj 2010 (3)
Svibanj 2010 (1)
Travanj 2010 (3)

Opis bloga

Ovdje ću objavljivati svoje priče i pjesme. Inače, imam 15 godina,ime mi je Ana
sad ću krenuti u prvi srednje i to u prirodoslovno grafičku. Smjer je fotograf ali htjela bi biti pisac pa je ovo zasad jedini način da to budem. Volim glazbu i čitanje a najdraža knjiga mi je Eragon i nastavci.Zanimljivo je to što svaka knjiga koju sam pročitala ima svoju pjesmu. Tako npr. Eragon,Eldest i Brisingr čitam uz pjesmu Save a life od The Fraya.

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
[URL=http://www.monitor.hr]Monitor.hr

Kino klub- Za nju
[/URLhttp://www.youtube.com/watch?v=DYrsKYV4nzA]

...:)stihovi...:)

pjeva
Da sam ja netko,ne bi ne bi ljudi život proklinjali,sve bi ruže sebi poklanjali. Kako bi se živjelo i kako bi se voljelo i kako bi dobro bilo.....

I just want you to know, I found reason for me,to change who I use to be,a reason to start over now and the reason is
YOU.rolleyes

Say goodbay as we dance with the devit tonight,don't you dare look at him in the eye,as we dance with the devil tonight.

Something getting in the way, something is just about breake I will try to find my place in the diary of Jane! So tell me how it's shoud be...

It's my life it's now or never I ain't gonne live forever I just wanna live while I'm alive. It's my life. My heart is like an open highway,like Frankie said I did it my way. I just wanna live while I'm alive. It's my life!burninmad

Zovu nas ulice idemo na-napolje,potpetice zvec zveckaju..........

Well open up your mind and see like me,open up your plans and damn your free,look in to your heart and you'll find love,love love,love,love...


Bon Jovi- It's my life

This ain't a song for the brokenhearted
No silent prayer for the faith departed
And I ain't gonna be just a face in the crowd
You're gonna hear my voice when I shout it out loud

It's my life
It's now or never
I ain't gonna live forever
I just wanna live while I'm alive

(It's my life)
My heart is like an open highway
Like Frankie said, "I did it my way"
I just wanna live while I'm alive
'Cause it's my life

This is for the ones who stood their ground
For Tommy and Gina who never backed down
Tomorrow's getting harder, make no mistake
Luck ain't even lucky, gotta make your own breaks

It's my life
And it's now or never
I ain't gonna live forever
I just wanna live while I'm alive

(It's my life)
My heart is like an open highway
Like Frankie said, "I did it my way"
I just wanna live while I'm alive
'Cause it's my life

You better stand tall
When they're calling you out
Don't bend, don't break
Baby, don't back down

It's my life
It's now or never
'Cause I ain't gonna live forever
I just wanna live while I'm alive

(It's my life)
My heart is like an open highway
Like Frankie said, "I did it my way"
I just wanna live while I'm alive

(It's my life)
And it's now or never
I ain't gonna live forever
I just wanna live while I'm alive

(It's my life)
My heart is like an open highway
Like Frankie said, "I did it my way"
I just wanna live while I'm alive
'Cause it's my life!




No tienes idea como en cada instante,
vas creciendo en mi
como te me has vuelto casi indispensable,
para ser feliz
Tuve la calma la encuentro en tu voz
traje hasta el alma
susurros de amor


Tu y yo,
perdidos en un sueno
de el que no quiero despertarme
Tu y yo,
y que no existe el tiempo
si no me alcansa para amarte

Es como descartar toda la tristesa,
cambian de color
y ya que esta formado todo esta inosencia,
puedo ser quien soy

Salgo en tus brazos
quisiera vivir
solo en tus labios
quisiera morir


Tu y yo, perdidos en un sueno
de el que no quiero despertarme
Tu y yo, y que no existe el tiempo
si no me alcansa para amarte


Yo solo quiero darte
mis sentimientos
y que sientas
lo que porque siento




Tu y yo, perdidos en un sueno
de el que no quiero despertarme
Tu y yo, y que no existe el tiempo
si no me alcansa para amarte

Yo solo quiero amarte
Yo solo quiero amarte
Yo solo quiero amarte
Yo solo quiero amarte

Breakin Benjamin- The diary of Jane and Dear Agony

If I had to
I would put myself right beside you
So let me ask
Would you like that?
Would you like that?

And I don't mind
If you say this love is the last time
So now I'll ask
Do you like that?
Do you like that?

No!

Something's getting in the way.
Something's just about to break.
I will try to find my place in the diary of Jane.
So tell me how it should be.

Try to find out what makes you tick.
As I lie down
Sore and sick.
Do you like that?
Do you like that?

There's a fine line between love and hate.
And I don't mind.
Just let me say that
I like that
I like that

Something's getting in the way.
Something's just about to break.
I will try to find my place in the diary of Jane.
As I burn another page,
As I look the other way.
I still try to find my place in the diary of Jane.
So tell me how it should be.

Desperate, I will crawl
Waiting for so long
No love, there is no love.
Die for anyone
What have I become?

Something's getting in the way.
Something's just about to break.
I will try to find my place in the diary of Jane.
As I burn another page,
As I look the other way.
I still try to find my place in the diary of Jane.




I have nothing left to give
I have found the perfect end
You were made to make it hurt
Disappear into the dirt
Carry me to heaven's arms
Light the way and let me go
Take the time to take my breath
I will end where I began

And I will find the enemy within
Because I can feel it crawl beneath my skin

Dear Agony
Just let go of me
Suffer slowly
Is this the way it's got to be?
Dear Agony

Suddenly
The lights go out
Let forever
Drag me down
I will fight for one last breath
I will fight until the end

And I will find the enemy within
Because I can feel it crawl beneath my skin

Dear Agony
Just let go of me
Suffer slowly
Is this the way it's got to be?
Don't bury me
Faceless enemy
I'm so sorry
Is this the way it's gotta be?
Dear Agony

Leave me alone
God let me go
I'm blue and cold
Black sky will burn
Love pull me down
Hate lift me up
Just turn around
There's nothing left

Somewhere far beyond this world
I feel nothing anymore

Dear Agony
Just let go of me
Suffer slowly
Is this the way it's got to be?
Don't bury me
Faceless enemy
I'm so sorry
Is this the way it's gotta be?
Dear Agony

I feel nothing anymore