utorak, 26.12.2006.

Bored to death...

Jučer je bia Božić,i baš se ja moran na Božić razbolit,zato danas nemogu vanka,kako bi Jope rekla "uber koma"...
Užasno me boli glava,dragog nisan vidila ima 2 dana(joj kako puno),a nema para pa se nemože dopisivat,...Najvjerovatnije nećemo slvit Novu ka razred jer nemamo di,niko neželi da se u njega slavi(ja bi,ali mi mater neda...) pa kao što rekoh ništa od toga....Ukratko kao šta vidite,sve gore od goreg,...
Jedino dobro danas je da je brut uspia uć u google talk pa se dopisujemo,jedino mi neželi reć nešto o curi pa izmišlja da mu je brat doša da ne bi odgovoria...
Pošto stvarno neman šta pisat upoznat će vas sa svojim malim psićem....


adopt your own virtual pet!


Nije li sladak!!!
Malo je nestašan i sve to,ali nema veze...
Sitila san se o ćemu bi molgi pričat,...
O glupim bekavicama(pod glupim mislin samo na Pavlišu i Miu ostale su normalne...)...
Prvo glupe su i non stop se preseraju...
Drugo toliko su jadne da nose pamuk i onda kad mi to drugima kažemo onda i mi nosimo pamuk,hehe kako su jadne....
Treće treće ni nemoran spominjat već iz ovoga vidite da su glupe,ali stvarno glupe ko top....
Šta mi je baza one misle da su lipe i da ih svi vole,ali vole ih samo zato šta im daju da ih drpaju,...
Hehe i onda je super kad obuku neke čizme na štikle u kojima nemaju pojma hodat i mi samo čekamo da opletu,neke uske gaće di in sastrane ispada salo,neke kratke majičice iz kojih također ispada salo te kad se našminkaju ko da su se šminkale u mraku u autu,totalno krvio i ogavno...
To van je to neman više ništa za reć,mislin o ovim dvima san dosta rekla,već mi se zgadila večera,neželin i sutrašnji doručak pokvarit....

- 18:30 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Siječanj 2007 (1)
Prosinac 2006 (14)
Studeni 2006 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Evo ovako...
Moj blog bi treba bit sasvim nešto obično jer ipak nisan
ni ja nešto posebno niti je moj život užasno zanimljiv
pa da iman o nečemu pisat....
Ovo je jednostavno blog jedne punkerice/rokerice/sk8erice koja si je odlučila život stavit na jedan maleni dosadni blog...
Uživajte...

O meni:

E ljudi moji ja san van jedna
kao šta san rekla punkerica/rockerica/sk8erica
(iako mnogi ljudi tako ne misle(ne znan zašto)).
Gdje da počnen?
Ime i Prezime:nije bitno...
Pa kako da me onda zovete?
Zovite me Rebel..
Godine:evo trenutno iman 13,ali
sljedeće godine ko zna;)...
Razred:(bogte ovo je ka leksikon...)7c...
Gradi:a koji drugi,Split
(ps. purgeri HAJDUK ŽIVI VJEČNO!!!)
Država:(a moraš bit stvarno glup da
ovo ne znaš,pa mislin blog.HR.)
Fizički opis:plave oči,smeđa kosa,
visoka 165,kile ćemo preskočit...i to bi bilo to o izgledu..
Psihičnki opis:jako jako poremećeno dijete,
neki kažu duhovito(neznan odakle im to),
neki pametno(neznan odakle im i to...),neki zabavno i pristojno(e ti su stvarno ludi...),
ali ja mislin da biste vi po mom blogu tribali skužit kakva sam ja osoba...
Ps. ljudi nemojte se ljutit jer je malo bolesno ispalo s razmacima meni je ovdi di ja pišen totalno drugačije...

Joj pa koliko vas je....
Free Counters
Free Counters


Evo van i ovo pa kome se da...

Kakvu vrstu muzike voliš?
Punk
Rock
Metal
Pop
R'N'B
Country
Disco
Free polls from Pollhost.com




Malo slika,icona i svega toga...

blog layouts

blog layouts


Billie Joe...

Blog images

Blog images


Neka ženska...

Blog images

Blog images


My Chemical Romance...

Pa malo lyrics-a....(sorry šta van se pola ne vidi...)



GOOD CHARLOTTE lyrics



Pa još malo icona...
Blog images

Blog images


Jack Sparrow(ili kako se već piše...)...

Image hosting

Image hosting


Imaju par dobrih pisama....(All Americans Reject...)