srijeda, 20.12.2006.

Briljantin...

Jučer smo išli u Zagreb,gledat oni mjuzikl "Briljantin"...
A bilo je dobro,išli smo Ankica,Alen,Tomo,Kiki,Luka,Luka L.,Marja,Serđo i ja(mislin od onih koje od prije znan..)...
Putovali smo buson,dolazak je bia užasan,svima se povraćalo,Ankica je povratila dva puta(a glupi Tomo i Alen to snimili na mobitel...) i tako...
U 4 smo došli(a krenili u 10...) i odma išli u McDonalldsa,tamo smo dobili Big Mac i kumpiriće(koje smo Ankica i ja dale Serđu i Dinu,ali smo zato posli uzele sladoled...),pa smo išli u razgledavanje,ali fala bože bilo je brzo gotovo pa smo išle u shopping...
U Kaptol Centru,Ankica nije našla marte,a ni ja si nisan ništa našla nego smo neznan zašto kupile materi i ocu poklone...
Kad je i to bilo gotovo,otišli smo pogledat predstavu u nekon kazalištu "Komedija"...
Sve u svemu predstava nije bila loša,čak i za mene i Ankicu(punkerice) muzika je bila skroz ok,a glumci su(bar meni) bili famozni,baš smo se zabavile,a čak ni nismo imali škole...
Pri povratku je bilo bolje,Ankica je kupila tabelte pa smo dilili po busu,a najluđi su bili muški,ka svi su gutali tablete ko ludi ka oni su face,a kad smo in pročitale nuspojave možete mislit reakciju:)...Tomo mi je bia totalno diga živce pa san otišla sidit straga,pa smo ja i Marja komentirale u koju grupu spadaju ovi naši muški,svinje ili gadovi,pa su onda oni komentirali u koju grupu ženske spadaju,a možete mislit šta su sve izvalili:)...
Bili smo se zajebavaili do 2 ipo,pa san ja ka fol išla leć,samo zatvorila oči i slušala ka šta govore,kad bi ti se neko malo jače era,Maroje i Serđo biu se izderali na njega jer ka da me ne probudi,rekli su da je moje buđenje opasno po životyes...
I tako došli smo doma oko 4, i odma san zaspala...
Diga me brat u 10 pa san išla odgovarat matišu,čak mi je zaključilo 5,....
Zato san cili dan bila ono u kurcu,mislin baš bi vi divno izgledali posli samo 5 sati sna...
Popoden je bila predstava i ocrnila san se(ka i obično),mislin baš san se debilno osjećala s petašićima(duga je priča,ne pitajte zašto s njima...) na pozornici,a zbor je inače "divno" pjevao,mislin da je čak par osmaša oglušilo,a najgore došli su i naši muški i ženske,i akavci i bekaci,tako da...
Posli smo izašli van,di su se neki muški naljutili na nas(joj jako strašno,.....NOT!!!)i ne pričaju s nama(to je zapravo dobro...)...
Sve u svemu danas nije bilo tako loše,malo dosadno popdone,ali ujutro(mislin od 1-4 ujutro:)...)je bilo zakon....
Ok neću van više dosađivat,....
E i svi vi koji m ostavljate komentare tipa:blog ti je sranje itd...JEBE ME SE,neću ja sd prestat pisat šta mislin i prominit dizajn jer mi neki debili govore da me je blog sranje,ma da ne bi...
I vi koji želite da van ostavljan puuunooo punooo komentara,sorry ljudi,ali neda mi se....
Bye,..............

- 23:35 -

Komentari (22) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Siječanj 2007 (1)
Prosinac 2006 (14)
Studeni 2006 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Evo ovako...
Moj blog bi treba bit sasvim nešto obično jer ipak nisan
ni ja nešto posebno niti je moj život užasno zanimljiv
pa da iman o nečemu pisat....
Ovo je jednostavno blog jedne punkerice/rokerice/sk8erice koja si je odlučila život stavit na jedan maleni dosadni blog...
Uživajte...

O meni:

E ljudi moji ja san van jedna
kao šta san rekla punkerica/rockerica/sk8erica
(iako mnogi ljudi tako ne misle(ne znan zašto)).
Gdje da počnen?
Ime i Prezime:nije bitno...
Pa kako da me onda zovete?
Zovite me Rebel..
Godine:evo trenutno iman 13,ali
sljedeće godine ko zna;)...
Razred:(bogte ovo je ka leksikon...)7c...
Gradi:a koji drugi,Split
(ps. purgeri HAJDUK ŽIVI VJEČNO!!!)
Država:(a moraš bit stvarno glup da
ovo ne znaš,pa mislin blog.HR.)
Fizički opis:plave oči,smeđa kosa,
visoka 165,kile ćemo preskočit...i to bi bilo to o izgledu..
Psihičnki opis:jako jako poremećeno dijete,
neki kažu duhovito(neznan odakle im to),
neki pametno(neznan odakle im i to...),neki zabavno i pristojno(e ti su stvarno ludi...),
ali ja mislin da biste vi po mom blogu tribali skužit kakva sam ja osoba...
Ps. ljudi nemojte se ljutit jer je malo bolesno ispalo s razmacima meni je ovdi di ja pišen totalno drugačije...

Joj pa koliko vas je....
Free Counters
Free Counters


Evo van i ovo pa kome se da...

Kakvu vrstu muzike voliš?
Punk
Rock
Metal
Pop
R'N'B
Country
Disco
Free polls from Pollhost.com




Malo slika,icona i svega toga...

blog layouts

blog layouts


Billie Joe...

Blog images

Blog images


Neka ženska...

Blog images

Blog images


My Chemical Romance...

Pa malo lyrics-a....(sorry šta van se pola ne vidi...)



GOOD CHARLOTTE lyrics



Pa još malo icona...
Blog images

Blog images


Jack Sparrow(ili kako se već piše...)...

Image hosting

Image hosting


Imaju par dobrih pisama....(All Americans Reject...)