srijeda, 06.12.2006.

"I'm a barbie girl..."rolleyes

Ne,dragi čitaći nisan poludila,malo se izrugujen barbie...
Mislin ženska nije toliko glupa,zapravo uopće se ne ponaša umišljeno,nego me malo živcira kad se hvali time šta je ljudi zovu barbie,to mi je glupo jer barbice simboliziraju glupe,anoreksične ženske...
No dobro,i bila san joj opet na blogu i možete mislit šta piše "barbies are great...",stvarno ne kužin zašto,ali dobro...
Danas je bia super dan(a pogotovo u školi,zamislite dobila san 5 i 4 iz fizike!!!!!Mislila san (ali stvarno) da ću dobit 5,1....),matišu me nije pitalo,a hrvatski mi je jedino bilo loše to šta mi je uzelo sastav...),ništa nisan učila(a tribala san popodne učit kemiju jer nan je neki kontrolni...) i išla san na tjelesni..Nastavnik nan je opet da da pustimo muziku,mislin da nas je cila škola čulayes...
Posli san(napokon) nakon 3 dana izašla vanka...Išle smo van ja i Dea,našle smo se sa Tonkon,a tamo su naravno bili osmaši,a valjda Dea ne voli osmaše ili šta jer je otišla,bila je cila uvriđena...
No dabro,..
Ajme neman pojma ni zašto ni odakle im to,ali naši su muški rekli da san i JA rekla da su cigani,ali pazi JA,ona koja ih je BRANILA kad im je to reka Stipe,i sad su se oni nešto uvridili i zezaju me priko mobitela(ali naravno otkrili su se...) i pričaju ko zna šta...
Ma danas opet nisan bila na treningu,materi mi je pozlilo,ali baš stvarno pozlilo pa san ostala kod nje da joj se nešto ne bi dogodilo(joj kak sam ja brižno dijete,......NOT!!!)...
Ali san zato bila van(kao šta san maloprije spomenila),...
Dinka je izvela svog pasa(Cezar,da vidite kako je smišan!!!(pas ne Dinka,da ne bi ko nešto krivo pomislia...) ),Dolička je bila na rubu živaca,ali nesmin van stvarno reć...
Zapravo je ovin dokazala da stvarno voli Jeru i da joj se on sviđa,...
Ista stvar s Tonkon i Jakšon...Ona je totalno zaljubljena u njega,non stop piše po pločama,klupama,svugdi Tonka+Jakša...a mislin da je i on u nju,ali da mu je neugodno priznat...
Nema baš ništa na tv-u....A nikome se ne dopisuje....,tj. niko nema para,...Ajme šta je dosadno....
A neman nikoga ogovarat....I po prvi put(čudo) neman ništa za reć(još)...
No dobro to bi bilo sve za danas od mene...Aj ljudi kako bi van one umišljene koze s tv-a rekle(sad su baš maloprije:) )slatko sanjajte,ali ja van to naravno neću reć,jer me nije baš briga šta vi mislite,i nije me briga kako se ponašan i neću se nešto drugačije ponašat samo da van se svidim,to zaboravite,ja san takva kakva jesan i AMEN....
(Ajme šta je ovo zvučalo umišljeno...no)

- 20:24 -

Komentari (20) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Siječanj 2007 (1)
Prosinac 2006 (14)
Studeni 2006 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Evo ovako...
Moj blog bi treba bit sasvim nešto obično jer ipak nisan
ni ja nešto posebno niti je moj život užasno zanimljiv
pa da iman o nečemu pisat....
Ovo je jednostavno blog jedne punkerice/rokerice/sk8erice koja si je odlučila život stavit na jedan maleni dosadni blog...
Uživajte...

O meni:

E ljudi moji ja san van jedna
kao šta san rekla punkerica/rockerica/sk8erica
(iako mnogi ljudi tako ne misle(ne znan zašto)).
Gdje da počnen?
Ime i Prezime:nije bitno...
Pa kako da me onda zovete?
Zovite me Rebel..
Godine:evo trenutno iman 13,ali
sljedeće godine ko zna;)...
Razred:(bogte ovo je ka leksikon...)7c...
Gradi:a koji drugi,Split
(ps. purgeri HAJDUK ŽIVI VJEČNO!!!)
Država:(a moraš bit stvarno glup da
ovo ne znaš,pa mislin blog.HR.)
Fizički opis:plave oči,smeđa kosa,
visoka 165,kile ćemo preskočit...i to bi bilo to o izgledu..
Psihičnki opis:jako jako poremećeno dijete,
neki kažu duhovito(neznan odakle im to),
neki pametno(neznan odakle im i to...),neki zabavno i pristojno(e ti su stvarno ludi...),
ali ja mislin da biste vi po mom blogu tribali skužit kakva sam ja osoba...
Ps. ljudi nemojte se ljutit jer je malo bolesno ispalo s razmacima meni je ovdi di ja pišen totalno drugačije...

Joj pa koliko vas je....
Free Counters
Free Counters


Evo van i ovo pa kome se da...

Kakvu vrstu muzike voliš?
Punk
Rock
Metal
Pop
R'N'B
Country
Disco
Free polls from Pollhost.com




Malo slika,icona i svega toga...

blog layouts

blog layouts


Billie Joe...

Blog images

Blog images


Neka ženska...

Blog images

Blog images


My Chemical Romance...

Pa malo lyrics-a....(sorry šta van se pola ne vidi...)



GOOD CHARLOTTE lyrics



Pa još malo icona...
Blog images

Blog images


Jack Sparrow(ili kako se već piše...)...

Image hosting

Image hosting


Imaju par dobrih pisama....(All Americans Reject...)