subota, 02.12.2006.

"...and all those dumb Guy's are the ones to blame..."

Danas su me oni degeni iz mogu razreda(naravno mislin na muške,ženske su kraljice...) toliko iživcirali!!!
Ok bilo mi je ujutro dobro,digla san se čak u 9 i po i oko 11,11 ipo san izašla(zahvaljujući mom dragom tatici koji me tirao da uredin kuću...) s Tonkon(kao šta san rekla teška kaljica...),Josipon(dobro to je Tonkina mlađa seka,ali da vidiš kako je slatka...),Albertom(ok,ide 7b...),Jakšon(Tonkin momak,skroz ok tip...) i mi smo se ono dodavali balunom i tako(jadna čipkica,zakasnila jučer 14 min. i zato 14 dana ne smi vanka...)zezali se malo..
Opet san izašla posli ručka ovaj put s Anom i Deom(skupa sa društvom),ali mislin da su one ljute na mene jer san kad su se one išle šetat sa Lulu(Dein pas...) ja san išla s Tonkom,Viki i Doličkon(skroz ok cura,...),a ne s njima pa san ih možda "malo" razljutila pa vas dvi ako čitate nemojte se ljutit i ako se jeste naljutile sorry,ali ja san se već prije s Tonkon dogovorila,sorry...
Uglavnom išle smo do košarkaškog jar je Tonka morala vidit jakšu,a ja san morala vidit nekog malog koji je s njin i još jednin iz njegovog razreda igra košarku jer mi se učina užasno poznatim...
uglavnom nismo ih našli pa je Tonka inzistirala da idemo po njega jer je vjerojatno iša doma...
Našle smo ga isprid kuće i zezale se s njima...
Bilo je ok,ali je Tonka morala oko 7 doma pa smo od ženskih ostale samo ja i Dolička(ali dolička nije praktički bila prisutna jer se napušila:)...),pa san se dodavala s Jakšon i juricom,i zato me sad boli guzica:)(igrali smo crne mrlje,a ja san inače preciznija...) i sve u svemu bilo je dobro,...
E sad dolazi onaj dio koji se tiče naslova...
Došli van moji muški(zapravo nisu moji NEDAJ BOŽE,iz mog su razreda...) i prvo je bilo ok,dodavali se mi,a posli su na onu moju jadnu izlupanu guzicu bacali balun(a krasnog konteksta rečenice..) ...
Pošizila san...
I onda ti je bila neka ka tuča našig i kocunara naravno ovi iz mog razreda su išli tamo navijat jer su prevelike pičkice da bi se oni tukli(a možda je i bolje tako jer bi ih ubili:) ) i ka otpratili ti oni mene dio puta i ja ka taman da ću skrenit i dođe ti meni Marko ka da mi ima nešto reć i opali me po guzici(jadna moja guzica šta je sve proživila večeras...)...
Užas!Ma to me užasno nervira kad muški ženske koje im nisu cure lupaju po guzici i ka to nije velika stvar,a kad je njega Morena drpala onda je to bila VELLLIKA STVAR...
Ma nek se svi gone(mislin na takve muške)...
No dobro,evo dosadi je kraj neman više ništa za pisat,pozdrav....

- 20:48 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Siječanj 2007 (1)
Prosinac 2006 (14)
Studeni 2006 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Evo ovako...
Moj blog bi treba bit sasvim nešto obično jer ipak nisan
ni ja nešto posebno niti je moj život užasno zanimljiv
pa da iman o nečemu pisat....
Ovo je jednostavno blog jedne punkerice/rokerice/sk8erice koja si je odlučila život stavit na jedan maleni dosadni blog...
Uživajte...

O meni:

E ljudi moji ja san van jedna
kao šta san rekla punkerica/rockerica/sk8erica
(iako mnogi ljudi tako ne misle(ne znan zašto)).
Gdje da počnen?
Ime i Prezime:nije bitno...
Pa kako da me onda zovete?
Zovite me Rebel..
Godine:evo trenutno iman 13,ali
sljedeće godine ko zna;)...
Razred:(bogte ovo je ka leksikon...)7c...
Gradi:a koji drugi,Split
(ps. purgeri HAJDUK ŽIVI VJEČNO!!!)
Država:(a moraš bit stvarno glup da
ovo ne znaš,pa mislin blog.HR.)
Fizički opis:plave oči,smeđa kosa,
visoka 165,kile ćemo preskočit...i to bi bilo to o izgledu..
Psihičnki opis:jako jako poremećeno dijete,
neki kažu duhovito(neznan odakle im to),
neki pametno(neznan odakle im i to...),neki zabavno i pristojno(e ti su stvarno ludi...),
ali ja mislin da biste vi po mom blogu tribali skužit kakva sam ja osoba...
Ps. ljudi nemojte se ljutit jer je malo bolesno ispalo s razmacima meni je ovdi di ja pišen totalno drugačije...

Joj pa koliko vas je....
Free Counters
Free Counters


Evo van i ovo pa kome se da...

Kakvu vrstu muzike voliš?
Punk
Rock
Metal
Pop
R'N'B
Country
Disco
Free polls from Pollhost.com




Malo slika,icona i svega toga...

blog layouts

blog layouts


Billie Joe...

Blog images

Blog images


Neka ženska...

Blog images

Blog images


My Chemical Romance...

Pa malo lyrics-a....(sorry šta van se pola ne vidi...)



GOOD CHARLOTTE lyrics



Pa još malo icona...
Blog images

Blog images


Jack Sparrow(ili kako se već piše...)...

Image hosting

Image hosting


Imaju par dobrih pisama....(All Americans Reject...)