sad angel writes:

17.03.2006., petak

ja u depri?

hm...owo se nikad nije desilo, ono, bila sam tužna, u bedu, ali nikad u depri bez razloga...jebote ništa mi se loše ne događa u žiwotu, super swe i ja owako...fakat sam glupača...ne znam što se događa samnom...wani glumim neku otkačenu kulericu, a unutra sam saswim nešto drugo, waljda se zbog toga tako i osjećam, kao pod nevidljivom oklopom...

swe wiše se poistovjećujem sa svojim nickom...jer swakim danom sve više padam i padam...swe dok se ne srušim...







jednostavno želim nekome sve priznati i biti ono što jesam a to je nemoguće jer bi me osudili i ne bi me shvatili...to su takvi ljudi...samo im je do smijanja i kreveljenja, a meni je polako zlo od toga




- 20:30 - try not to hurt me (9) - blood on paper - #

<< Arhiva >>

  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

linkovi

Angel With Broken Wings
depressive girl
sanchy
crna deja
cur@
just me



Counter
Counter























































Music Video Codes by VideoCure.com