< svibanj, 2008  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (7)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari vidiš/nevidiš

Opis bloga

Nesto o meni:
name:Alexandra
last name:nije bitno
evo sta mogu poslusat
*nightwish
*evanascence
*C.O.B.
*S.O.A.D.
*Bon Jovi
*Metallica
*Amon Amarth
*Rob Zombie
*AC DC
*Nirvana
*Pink Floyd
*Obitary
*Led Zeppelin
ima ih jos al da ih sad ne nabrajam....
*datum rodenja:29.11.199*.
hhh...god nije bitna....
*ne podnosim cajkarose.....
*imam decka
*imam par naj legica.......
*naj boja:crna
*vegetarijanka.....
*ludim za cokoladom
*nevolim
*bahatost
*umisljenost
*dvolicnost
*ubojice
*samoubojstva
*emo ljude
*vjecite optimiste
*stalna tracanja

eto,to bi bilo to









How to find an answer
To a question you don’t understand
You are hopeless, no one can stop
The beginning of end

There, in the dead zone
Death is the one you wait
And when you realise that she is waiting for you too
It’s already too late

How to kill something
Already dead
Creatures that make you
Afraid to go to bed

Just one scratch,
Just one bite,
And you become one of them
In one, painful night

You can’t kill them
So the only way
Is to be wise and fast
And survive ‘til new day

Their hart is empty place
That smells like death
So when you are near them
Take a deep breath

Samo čekam kad će
anđeo tame po mene
doći
Kad ću napustit ovaj
svijet i u zaborav poći
Kad ću ostavit rodbinu,
prijatelje, poznanike sve
Da dođem u utvrdu mračnu i
kleknem pred Gospodara
Tame
Da me pita:"Želiš li
raditi za me?"
Da mu odgovorim:"Da,
učinit ću sve!"
Lice mi zadrhti, osmjeh
se pojavi
Po prvi put u mnogo godina
sreća me preplavi
Gospodar tame zamahne š
tapom,
toplina me obuzme
Osjećam kako svu tugu iz
mene on uzme
Izrastu mi krila prekrivena
perjem tamnim
Gospodar kaže:"Ti postat ćeč
mojim anđelom slavnim!"
"Odmah ćeš dobiti zadatak
prvi,
i učini ga bez prolijevanja
krvi."
Ja kažem:"Učini ću sve,
života mi moga!"
a gospodar:"Zarobi Gabriela-
anđela Boga."
Zamahnem krilima i nađem se u
zraku,
Već idućeg trenutka nestanem u
mraku



Istina je da ne znamo
što imamo dok to ne izgubimo,
ali je istina i da ne znamo što
nam nedostaje dok to ne nađemo.

Najbolja vrsta prijatelja je ona
s kojima možete sjediti cijelu
večer ne progovorivši ni riječi, a
kada odlazite osjećate se kao da je to
bio najbolji razgovor u životu.

Kada se vrata sreće zatvore,
otvore se druga, ali često tako
dugo ostanemo gledati u zatvorena
vrata,
da ne primjećujemo ona koja su
nam se otvorila.

Kada ste se rodili-plakali ste, a
svi oko vas su se smješili. Živite tako d
a kad umrete vi budete nasmješeni,
a da svi oko vas plaču.

Ljubav započinje osmjehom,
raste poljupcima i završava suzom.
Svaka budućnost se gradi na
prošlosti:
ne možete uspjeti u životu ako si
ne oprostite
pogreške i ne zaboravite slomljeno srce.

Sreća postoji za one koji plaču, one
koji su povrijeđeni, one koji traže i one
koji se trude, jer samo oni znaju cijeniti
ljude koji dotaknu njihov život.

Najsretniji ljudi nisu oni koji imaju ono što
je najbolje, već oni koji najbolje iskoriste
ono što imaju.

Imajte dovoljno sreće da budete nježni,
dovoljno izazova da budete jaki, dovoljno
tuge da budete suosjećajni, i dovoljno
nade da budete sretni.

Sanjajte što želite sanjati, idite kamo
želite ići i budite što želite biti jer samo je
jedan život i samo jedna prilika da učinite
sve ono što želite učiniti.

U životu postoje trenutci kada vam
netko toliko nedostaje, da ga poželite
izvaditi iz svojih snova i zagrliti u stvarnosti.

Ne idite za izgledom; može zavarati.
Ne idite za bogatstvom; može nestati.
Idite za onim tko vas čini radosnim jer
treba samo jedan osmjeh da uljepša l
oš dan.

Dati nekome svu svoju ljubav ne
znači ida će oni voljeti vas.
Ne očekujte ljubav zauzvrat, samo
želite da im bude u srcu, ali ako ne bude,
budite zadovoljni što je u vašem,...

Potrebna je samo minuta da se
zaljubite, sat da vam se netko svidi,
dan da
nekoga zavolite, ali potreban je cijeli
život da
nekoga zaboravite.

Ljubav su snježne saonice koje
jure tundrom i tada se iznenada
prevrnu, ostavljajući vas priklještene.
Tijekom noći dolaze snježne lasice.
(Matt Groening)


pentagram

I have died from within,
the beginning of an end
But I still stand,
Seeing red,
The anger made me strong...

She's gone down below
but I'm no longer at her
side
and I'm drunk with the love
of the dead who is my bride

The pain grows stronger
everyday
and my soul is turning black,
Left alone with useless thoughts
and a life beginning to crack,
If you could see inside of me and
taste my bitter life
You would see an empty soul
drowned in misery…

Take me higher show me the
way
I'm lost beyond pain…

Alone on the outside don't
wanna be inside
I respect the world you live in
but I don't believe in it…

Crying I cannot believe
the world that I see
Is not for me,
Praying please take me
home,
I'm here all alone and
slowly I fade
If you could see my misery
Would you believe in
opacity?

Pain is my friend
Life's just a game
Take me away from here…

I will never fear again...never!
Never again. No more pain!

I'd like to see the real me.
But I'm afraid to look inside…

This life gives me
nothing but trouble
It's so insane I'm
feeling so helpless
My loyal companion
you know how to help me
Where are you? I need you so badly

Love is great but yet
painfully
Making scars I never would
believe
You might know what I'm t
hinking of
I cry my tears eternally
Read this lines and u
nderstand
I will never be free
Free from the force of loneliness
As the past still haunts

This is not the way
I wanna live my life
This is not the way I
thought it would be
To live without your love
To live without your smile
So my friend, please come
back to me now

What do they see when
they look at me?
Who are they to judge me
If they never spoke with me
Never looked without laughing
Never tried to see, see me

I can't believe that it is
only me
The person to hate
The only left out
I can't believe how they can
be so mean
If they could feel the brutal
stings of their words
And the bitter cold when they laugh

Once more I'm running
Running away, I must hide
Can't take anymore
A fight to free me from an
endless struggle with life
Running, tell me how far
should I go
If they're all the same
This fight
I'm fighting my way through

I don't really want to be like
them
The way they behave
The way that they live
I don't really need someone
No people like that
Someone in a world with wars
and respite
A world without the feeling

I must be running
Running away, I must hide
Can't take anymore
A fight to free me from an
endless struggle with life
Running, tell me how far
should I go
If they're all the same
This fight
I'm fighting my way throught

Amy Lee





blogovi vrijedni citanja

Blogovi vrijedni citanja
buntovnica
mica
danijel
sarah
tanja
olja
duki
tijana
thea
vruce
martensica
sujda
gothic girl






dizajni:deky
kraljevski
gadura




Ovoliko vas je bilo od 10.1.2008.
online poker

online poker

Molim vas, pomozite Zeki!!!

(_/)
(O.o)
( > < Ovo je Gothic-Sado-Mazo Zeko.
Kopirajte ga na svoj blog i tako
mu pomognite na njegovom putu
do Svjetske dominacije!



Search Video Codes

nedjelja, 04.05.2008.

novi blog

evo ljudi dacu svima moj novi blog...
ovo vam je link
klikni

- 19:38 - komentari(0) - printaj - refresh

subota, 03.05.2008.

zbogom...

evo ljudi moji ja zatvaram blog...ovaj put se nevracam....
jednostavno..pocelo je novo razdoblje mog zivota i
nezelim ga vise pisati na ovom blogu...imam novi blog...
za taj blog ce znati samo neke osobe..nedam adresu svima...
eto,da vas posljednji put ukratko obavjestim o nekim stvarima
sto su mi se izdesavale...ja i on smo prekinuli....zajedno smo odlucili
da je tako najbolje....al dobro...nema veze....
eto,nasla sam si novog decka..lik je super..totalno se kuzimo...
cujemo se deset puta dnevno...a sta da vam kazem...friska ljubav...
eto ljudi,posljednji put saljem vam veliki pozdrav...
ostanite takvi kakvi jeste,zbog nikog se ne mijenjajte,
i ne radite nista sto ja ne bi hehe.....
uzivajte u zivotu..jer samo ga 1 imate priliku iskusit i izivit....
ako cu nekom falit moze mi se javit na ovaj msn
bl-ablao@hotmail.com....
pozdrav!

- 22:16 - komentari(4) - printaj - refresh

četvrtak, 01.05.2008.

1.maj

ajme ovo mi je naaajbolji dan u zivotu...
necu vam ispricati sve detalje..nesmijem...hhh...imam dogovor
s legama za nesto sto je samo izmedu nas i niko ne smije saznat..
al evo samo dio koji smijete znat.....
pocetak price.....
e ovako..dosli smo ujutro oko 8 kod bokija kuci.....tamo smo cekali
da prvo odvezu decke u sumu pa smo otisle i mi cure...
kada smo dosli u sumu...ja i luka smo isli postavit sator a ovi
drugi pripremat druge stvari.....kao npr..trazenje drva za vatru itd..
kada smo napravili sator sjeli smo i zajebavali se....aaajme bilo ludo...
i onda smo ogladnili i ovi poceli pec meso...a posto ja to nevolim ja sam
jela svoju hranu,,,peciva i te gluposti.....i kada smo se najeli..jos smo
pricali i zajebavali se i onda ja,luka,varga,mislika i budimir krenili do nekog jezera..pjesacili smo do tamo 5 km i nazd 5 km...aaajme crkla sam...
pa nebi izdrzala da me nisu nosili luka i budimir....uff.....
ja sam vam vec crkla nakon prvog predenog kilometra a kamoli ona
ostala 4....i tamo smo ostali na jezeru i zajebavali se.....
luka,mihalj i varga se osli kupat a ja i budimir ih cekali na ajmo rec maloj
plazici...i tak ja i on pricali i ml sam lika bolje upoznala...nije los..
i ugl..kad su se ovi nakupali cekao nas je mukotrpni put nazad...
al naravno skontali smo da ima precica....skratili smo si put
2 kilometra al smo se mal gubili...skoro smo osli u krivu sumu...
a kad smo se vratili...e to nesmijem da pricam...zalim zabranjeno...
al onda nas je sjebala kisa....al nije nas to omelo....
jooj..budimir se napio ko majka...jadnik....skoro si nogu slomio..ma..
a bilo je jos svasta s njim al da sad nepisem....
al onda je pocela oluja i nazalost otisli smo kuci misleci da cemo
se opet vratiti al pocela je jos jaca oluja nego popodne i morali smo otic kuci jel smo bili skroz mokri i vjerovatno bi s prehladili jel smo
bili samo u satrou nisamo se imali gdje osusit....
al ljudi moji bilo je super..ja to rijecima opisat ne mogu...
al evo sad ide poseban pozdrav ekipi koja je bila samnom na prvom maju:nina
tea
tijana
andela
budimir
boki
spoljo
luka
misika
danijel
nenad
joj ekipa zakon ste...volim vas sve puuno!kisssretankiss

- 21:03 - komentari(20) - printaj - refresh

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.