live your dreams

utorak, 21.03.2006.

1. dan proljeća

Evo opet pišem da mala tina nebi bila tužna... U školi je bilo grozno, neću ništa komentirat...malo će se sreća promijeniti pa ću zalizati nekog drugog pa me valjda neće svi stalno otvarati... Evo na radiju je So sick - predobra pjesma... Opet sam umorna, fkt mi se ništa ne da, samo bi spavala (nije da nisam), sada jedem sladoled... Joj sada znam sve o monitoru, CD-u, hard discu, i svakakvim takvim sranjima - sva sreća da postoji tako važan predmet, da ništa ne trebamo znati napamet i da ako upotrijebimo riječ kompjutor neće nam prof. oduzeti bodove!!
Prvi dan proljeća je, ali baš mi se ne čini da je prelijepo vani- ko da kišica pada.. U subotu će možda padati snijeg - juuuuuuuupi!! Da, moja draga Janica se vratila u Zagreb, zaradila je 2mil eura (tak nešto), i tako... Na Sljemenu se možete skijati besplatno 14 dana... Ujutro je dobro do negdje pola 12, tako da svi moramo na Sljeme!!!
Ovo ilićka ne čita, ali ću joj svejedno napisat. Šta si ti umišljaš molim te što si? Vidim da si ljubomorna na nas jer imamo život koji ne provodimo sa Šalerom. Molim te, šta okolo pričaš i komentiraš gdje ću ja ići subotom? ako te baš zanima ići ću tamo gdje ja želim i s kim želim. A ako ću i ići u Močavaru to nije tvoja stvar, mislim ne bi ništa rekla da još mojim prijatreljicama nisi počela govoriti da ću ja ići tamo i to još onako da ja tamo nemam šta raditi. Šta misliš šta smo si mi mislili kada si ti htjela ići s nama u Saloon, tj kada si se pozvala jer nisi imala s kim ići van?! Molim te, prestani se zamarati samnom i mojim životom, živi svoj život ako ga uopće imaš... I da misliš da se ja tebe bojim?!? Pa fkt si umišljena - zašto bi te se bojala?!

21.03.2006. u 20:01 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?





Ovaj blog je dio domene TANGICA
TANGICA

Ne-Yo - So Sick
Mmmm mmm yeah
Do do do do do do do-do
Ohh Yeah

Gotta change my answering machine Now that im alone
Cuz right now it says that we
Cant come to the phone
And I know it makes no sence
Cuz you walked out the door
But its the only way i hear your voice anymore
(its ridiculous)
Its been months
And for some reason i just
(cant get over us)
And im stronger then this
(enough is enough)
No more walkin round
With my head down
Im so over being blue
Cryin over you

And im so sick of love songs
So tired of tears
So done with wishing you were still here
Said im so sick of love songs so sad and slow
So why cant i turn off the radio?

Gotta fix that calender i have
Thats marked July 15th
Because since theres no more you
Theres no more anniversary
Im so fed up with my thoughts of you
And your memory
And how every song reminds me
Of what used to be

Thats the reason im so sick of love songs
So tired of tears
So done with wishing you were still here
Said im so sick of love songs so sad and slow
So why cant i turn off the radio?

(Leave me alone)
Leave me alone
(Stupid love songs)
Dont make me think about her smile
Or having my first child
Let it go
Turning off the radio

Cuz im so sick of love songs
So tired of tears
So done with wishing she was still here
Said im so sick of love songs so sad and slow
So why cant i turn off the radio?
(why cant i turn off the radio?)

Said im so sick of love songs
So tired of tears
So done with wishing she was still here
Said im so sick of love songs so sad and slow
So why cant i turn off the radio?
(why cant i turn off the radio?)

And im so sick of love songs
So tired of tears
So done with wishin you were still here
Said im so sick of love songs so sad and slow
Why cant i turn off the radio?
(why cant i turn off the radio?)
Why cant i turn off the radio?