dead!

24 kolovoz 2007

zdravo...ovdje nino...a vi ste?....lol....isse kako mi je glupo i dosadno opce neznam kaj da radim....zato i sad pisem post.....hm,da....neznam zkj sam toga naslova napisal,tak bzvz,nemam bas tema za naslove,a moram ih imati..lol..........evo vec polako praznici prolaze i zacas bu skola....3.9. počne cini mi se.....je....uff,ja si još biljeznice i ta sranja moram kupiti,psmtr.....jooj,opce neznam kaj da pisem,a tek sam pocel.......ma neznam kaj reci bas prevec,zato bu i ovaj post vjerojatno kraci od ostalih.....evo vec pocinjem i nekad razmisljat da zbrisem bloga,al necu i nebudem (bar ne jos sad).....gledal sam ove dane nekaj je bilo na dnevniku da nekva slovenska budala prek youtube spota govori da hrvatsku ne puste u eu i nest tak,nisam sve gledal....pa mislim stvarno...koji kurac se bune slovenci,ko im je kriv ka su mali ko drek, jebo ih bog....bum stavil u ovome postu ta 2 spota,prvo ono kaj je taj slovenac napravil,a onda ono nase,uzvrat..aha.........da i skuzih da je blog.hr nekaj mijenjal...hmm...i dobro je to promjenil,sviđa mi se,bolje je od prijasnjega..ono prijasnje je bilo amaterski....lol..........ustvari sad sam bas trazil ovoga prvoga videa kaj je slovenac napravil i nema ga vise,izbrisali su ga,hmmm.....onda bum samo stavil ovoga hrvatskoga.....no dobro,neznam vec kaj pisat pa bum sve ostalo ostavil za drugi put....ajd pozz!



Hrvatski odgovor za sloveniju...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.