another petak,another post....

15 lipanj 2007

bok...da....kao sto i pise u postu novi post (nadam se da je je) ...hmm i tak znaci,odlucil ja pisat post novi.....e da.....uhh ve imam puuno događaja za reči (mozda :D) .....hmm...gde da pocnem? ...pa...da....naravno od krosa....znaci,bil je mislim da prije 2 tjedna u srijedu...tam se obicno bezi na krosu :D .....no i tak mi smo zadnji bezali....i ono bilo je jako malo onih koji su zaprav bezali..ma daj..meni se opce ne dalo,jos bum i bezal za skolu ti bogca....jos neznam koji sam al mislim da sam tam negde oko 4. od iza....hmm...i tak...vec se ne zmislim kaj je sve bilo...hmmmm.....ma uglavnom svi jedva cekaju taj zadnji dan...mislim ono i ja naravno al ve mi je glupo ka budeju i zadnji tjedan pitali...pa ajde bar nas ne morate zadnji tjedan jebati s tim :D ....je,ja moram se moram sad u pon. javiti z kemije za 4,a u utorak s njem. za 4 i onda bum sve knjige i biljeznice strgal i boli me :D ......nit neznAm kaj bu se sve desilo taj zadnji dan skole..jaaaj cim prije...psmtr...tak mi se sad na kraju neda to vucit najrađe nebi isel prva dva dana v skolu v drugome tjednu.......hmm.,da ne odugovlacim...moram reči da neznam vec bas kaj reči.......da i u ovome postu bum stavil jednoga super spoteka od jedne novije grupe de basa svira zenska,inace mi je jako jako lepo videti zensku za gitarom to mi je tak lepi prizor jaaaj :D ..je i super mi je ta grupa,sviraju melodic death s dva vokala....slike vjerojatno nist nebum stavil,tak da si onda pogledajte toga spoteka lepo.....sutra vjerojatno,ustvari najvjerovatnije,ustvari sigurno idem u varaždin van,jer sam ne isel proslu subotu...i sad bum pocel tam malo izlazit,vjerojatno :D ....al v cakovcu mi je zasad najbolje.....hmm.........sad se jos moramo u vezi skole pripremat za glupu zavrsnu priredbu..meni bas to nit ne treba....al ono..nekvu tam pjesme budu,pa budemo malo svi pjevali pa malo sam neko pa tak bezveze..al jebiga ve sikak moramo...hmm...jos moram spomenuti da je vrlo brzo prosla ova skolska godina,onak bas brzo,tak se ono osjecam kaj da sam prosli mjesec pocel iti tek v 8. razr....ma evo neznam vec kaj da recem,tak da bum ve jos tu dole stavil toga spota kojega pogledajte,al vam v pozadini svira pjesma tak da ga nebute culi i tak da morate dojti do tam ispod linkova de je jen ftic i stisnete na bubnju stop..........no dobro,idem sad objavit itd.....ajd pozzzzz




Sonic Syndicate - Denied

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.