hail!

04 lipanj 2007

bok...evo mene pak...naravno sad neznam kaj da pisem tak da bum opet nest bezveze muljal :) ....hmmm...aha je...v petak smo imali dan skole (fala bogu) i nesmo imali nastavu...a doro bilo je malo mutavo,ja sam gledal u povijesti konacni pad i tak....inace vec mi je malo sve dosadilo......v subotu sam bil na testiranju likovnih sposobnosti (mozda idem v goc za medijskog tehnicara al neje sigurno) i nadam se da nebum pal....tam smo dobili nekve papire i kuverte de smo trebali napisat šifru ali s 5 slova koju smo morali sami izmislit..onda su nam v drugim kuvertama bili nekvitam zrezani likovi i z toga smo morali napravit nekvu tzv. kompoziciju..onda smo imali kratki odmor..a v drugome dijelu smo trebali rjesit,tocnije zaokruzit tocne odg. v zadatkima..opet odmor i zadnji dio v kojemu smo trebali napravit nekvi glazbeni plakat,ti bogca to mi je opce ne islo,za to smo imali 1 vuru casa i imali smo kolaz,skare i ljepilo..to sam duze od 1 sata radil jer je ona tam voditeljica rekla da ak slucajno nekome treba nest malo da dovrsi slobodno smije..i tak ono ja napravih među zadnjima i pogledam svoje i tak mi je zgledalo kaj nist (al vazno da je nest je)..odoh onda ja van u nadi da nebum pal to testiranje :D.....poznam par ljudi koji su bili tam z menom i ak mi ti svi prođemo onda ima sanse da idem v goc,al neznam,moram razmislit....navecer sam isel van kak i svaku subotu,ali ovu je bilo bas doro (nem rekel zkj,al mozda bum del slike) ....i tak....jucer pa je bilo proštenje v šenkovcu...ti bogca koje sranje je vec to,to je vec ne onak kak je nekad znalo biti.....isel sam tam malo navecer i baš je shit,al doro vazno je to ka sam pobral peneze :D .....jaaj danas pa pisemo prokletu matematiku,ti bogca ja to opce ne kuzim,to moras bit vudreni v glavu da to skuzis..ti bogca tak puno treba znati s te usrane mat. da poludis :D...no al sikak tesko je :D ......opce mi se neda iti vec v tu skolu,vecinom mi je dosadno.......hmmm....kaj pa da ve napisem?...ma nebum vec nist ve bum stavil jednoga spoteka kojega pogledajte i jednu slikicu i to je to......ajde do iduceg citanja pozzz....




Firewind - Falling To Pieces


Image Hosted by ImageShack.us

Firewind

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.