I am the Phoenix

ponedjeljak, 05.06.2006.

X-MEN 3: Posljednja fronta

Jučer posjetih kino pod ne znam koji već put u proteklih mjesec i pol dana. Mislim četvrti. Kad netko ide gledati film 2 puta onda znate koliki je fan ... ili fanatik, bolje rečeno. Eh, jučer sam gledao X-men 3 po drugi put, tjedan dana poslije prvoga puta. Recite da sam opsjednut, ali eto, svatko ima svoje poroke ... i sami znate koliko sam opsjednut sf-om iliti znastvenom fantastikom, po hrvatski. E pa onda možete zamisliti koliko sam opsjednut X-men-om ... gledao 1. i 2. dio više puta, imam igrice, i jednu i drugu, treću ću nabaviti i samo mi treba još strip kojih tu u Hrvatskoj nema, ali će se i to srediti! Zašto tolika fascinacija? Pa događa se u naše vrijeme, ima veze s biologijom, koju obožavam posebno genetiku, i koliko su neke ideje iz filma nezamislive, toliko neke i jesu! Jer genetska su istraživanja jako uznapredovala i već imamo voće sa životinjskim genima ... tko zna što nas čeka u bližoj, a u daljoj budućnosti ne mogu ni zamisliti ... niti doživjeti ...
Zašto je tako jaka ta fascinacija X-men-om ... zato što je to priča o ljudima koji su drugačiji, ali bore se za jednakost i suživot svih. Bore se protiv predrasuda u svijetu koji ih ima i više nego dovoljno. I mnogi bi rekli: "Gle, film za djecu!", ali ako malo bolje razmislite to je film o našem društvu, rasizmu, predrasudama, zakamufliran i umotan u sf priču punu specijalnih efekata koji oduzimaju dah. Kao i Zvjezdane staze ... rekli bi, "Vidi geek-a!", ali malo bolje razmislite ... to je priča o nama, borbe ljudi i različitih civilizacija ... borba između nas samih. U X-men-u svaki pojedinac ima moć, koju samo on posjeduje, on je poseban ... time žele reći koliko je svatko kao individua nezamjenjiv i dio jednog velikog tima ... tima koji se raspada kada nestane neki njegov dio ... dio koji ima moć karakterističnu samo njemu i neophodnu za taj tim .. tim zvan -čovječanstvo.

I sve me to potaklo na razmišljanje da još uvijek živimo u svijetu u kojem se ubija radi druge boje kože ... samo zato što im se dogodila mutacija na genu da bi se prilagodili jakom Suncu u tim podnebljima ... baš poput X-mena-a ... Svijet, u kojem se osjetimo pozvani sve komentirati i osuđivati, pa i izrugivati, posebno drugačijeg od sebe ... Kada ćemo prestati izigravati bogove i imati mišljenje da smo bolji od nekoga. Zašto ne možemo pustiti jedni druge da živimo ... bez pogleda, bez osude? Radim maturalnu o vješticama i progonima ... i svi se čude šta su ljudi radili u to doba ... mučili i ubijali samo zato što je netko znao liječiti biljem. "Danas je to nezamislivo!!"- kažu. Eh, dragi moji ... prije koliko je Hitler živio? I pobio milijune ljudi zato što su druge vjere. Kada se dogodio napad na SAD gdje je poginulo više od 2 000 ljudi samo zato što se započeo rat iz glupih razloga ... Zar i danas nema ljudi poput tih vještica koji se skrivaju jer se boje. Homoseksualci .. boje se priznati jer bi mogli biti zatučeni ili čak i ubijeni nasred ceste ... u 21. stoljeću !!!Ljudi moji, zapitajmo se ... U kakvom svijetu mi to živimo. Toliko sam se zasramio čovječanstva jučer ... osjećao sam sram ... da je dšao neki vanzemaljac i pitao me da li sam ja Zemljanin, čovjek .. bilo bi me sram odgovoriti da jesam ...

Eto, i onda me pitajte zašto toliko volim X-MEN-a ... trebali bi taj film svi voljeti ... i nešto čak i naučiti iz njega ... Poželjeti biti kao i oni, s tolikom količinom ljubavi usađenom u nas da krenemo nešto mijenjati na ovome svijetu. Mora netko i početi, zar ne? Samo, očito bi nam trebala neka posebna moć da skupimo hrabrosti za promjenu nekih stvari ... A ne shvaćate da je moć u Vama, sad, dok sjedite ovo i čitate ... Samo trebate dopustiti da se taj X-gen ispolji i da Vam snage da krenete u borbu ... za bolje sutra. Tko zna, ovo je možda vrijeme da ustanemo, vrijeme za posljednju frontu, iako mislite da ne možemo uspjeti, kada se skupimo moć je neograničena ... svi imamo taj X-gen ... samo ga ispoljimo ... ispoljimo ljubav ... It is the time for the last stand, let’s unite!

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

- 20:33 - Unleash my power... (19) - Release the Phoenix - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj je blog ustupljen pod
Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada 2.5 Hrvatska.

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Witness the power of the Phoenix

  • Photobucket - Video and Image Hosting

    Jesam li napravio što krivo u životu? Tko zna. Nitko ništa ne zna. Oduvijek samnom no, pokušah to sakriti. Ta tama ... oduvijek tu. Sat za satom, dan za danom ... tražila je izlaz. Napokon, udahnuo sam i ispustio tu tišinu ... okružila me. Ta tišina, taj mrak ... ušao je u sve pore moga bića ... Što sam ja? Sve ono što sam bio, više nisam. Ni ne sjećam se. Kao da me nikada nije ni bilo. Što sam ja? Izgubljen u tami ... shvaćam da sam to ja ... tama sam ja. Rođen je Feniks ...

Linkovi

  • Photobucket - Video and Image Hosting

    Photobucket - Video and Image Hosting

    Image hosting by Photobucket
    reborn_as_the_phoenix@yahoo.com
    but BEWARE !!

    Free Web Site Counter
    Free Web Site Counter


    Evanescence: "Lithium"




    "Lithium"

    Lithium, don't want to lock me up inside.
    Lithium, don't want to forget how it feels without...
    Lithium, I want to stay in love with my sorrow.
    Oh, but God, I want to let it go.


    Come to bed, don't make me sleep alone.
    Couldn't hide the emptiness, you let it show.
    Never wanted it to be so cold.
    Just didn't drink enough to say you love me.

    I can't hold on to me,
    Wonder what's wrong with me.


    Lithium, don't want to lock me up inside.
    Lithium, don't want to forget how it feels without...
    Lithium, I want to stay in love with my sorrow.


    Don't want to let it lay me down this time.
    Drown my will to fly.
    Here in the darkness I know myself.
    Can't break free until I let it go.
    Let me go.

    Darling, I forgive you after all.
    Anything is better than to be alone.
    And in the end I guess I had to fall.
    Always find my place among the ashes.

    I can't hold on to me,
    Wonder what's wrong with me.


    Lithium, don't want to lock me up inside.
    Lithium, don't want to forget how it feels without...
    Lithium, ...stay in love with my sorrow.
    I'm gonna let it go.



    Photobucket - Video and Image Hosting



    Photobucket - Video and Image Hosting

    Photobucket - Video and Image Hosting




    moon info



  • Photobucket - Video and Image Hosting




    Photobucket - Video and Image Hosting