I am the Phoenix

petak, 30.12.2005.

Odluka ... .. .

Ja sam prvi od onih pobornika koji tvrde da je Nova godina samo broj na kalendaru ... .. ništa drugo ... kao što je jedna osoba rekla ... Nova ti može biti svaki dan ... trebala bi ti biti ... zato bi ili hoću najvjerjatnije ostati doma ... jednostavno da dokažem da mi ta Nova ništa ne znači .... Na neki način prisila ... "moramo se naći u 12 00 sati i biti veseli i nasmijani i zabavljati se ... " .... sve je to isforsirano .. di je tu zabava ... to treba doći spontano ... ali šta ćeš ..ljudi moraju uvijek sve isforsirati ... Tako nisam ni pobornik ljudi koji donose odluke na Novu ... no, pošto nas je društvo tako naučilo ... ne razmišljamo o svojim postupcima i ne donosimo odluke tokom godine ... iako bi stvarno to trebali prakticirati ... nego smo nau naučeni da samo s noći 31. na 01. slj. godine odlučimo donijeti neku odluku ... koja će nam kao "promijeniti život" ..., a možda samo upropastiti ... tko će znati ... Eto tako i ja pod utjecajem većine i masovne histerije ... odlučio ... tj. spontano došao do te odluke ... Barem je prije Nove .... isto tako mi je mogla doći i u 5. mjesecu ali eto ... .. kažem okolina je snažan utjecaj ... odlučio sam nešto i shvatio da mi je to stvarno potrebno ... .. Ne mora značiti da je neću ispuniti jer kao i sve u životu tako i novogodišnje odluke gube smisao i postaju rutina ... i ne mora značiti da će mi promijeniti život nabolje ... ali eto ... moram ...
I svatko tko se osjeća potrebnim da si promijeni neke svari u životu ... nemojte čekati Novu ... najobičniji broj na kalendaru ... učinite to kad god vam dođe ... i držite se te odluke ... možda će vam ta odluka tada biti svetija ... jer neće pasti pod utjecaj novogodišnje histerije i postati nešto ... bezveze ... kao da to morate učiniti eto ... tek toliko da imate reći ljudima okolo da ste donijeli novogodišnju odluku ... a ispunili ju .... NE !! A ako ste toliko ovisni i ne možete nikako donositi odluke bez prisustva šampanjca i zvuka otkucaja sata za ponoć ... vatrometa ... Napravite tulum ... okrenite kalendar na prosinac ... namjestite sat ... otvorite šampanjac ... tako svejedno dal je to u pet popodne ili 10 navečer ... kupite si jednu raketu ... ispalite ... gledajte ... uživajte i donesite više tu prokletu odluku ... jer Nova godina je ništa drugo nego najobičniji broj na kalendaru ... .. .




"Breaking The Habit"

Memories consume
Like opening the wound
I'm picking me apart again
You all assume
I'm safe here in my room
Unless I try to start again


I don't want to be the one
The battles always choose
'Cause inside I realize
That I'm the one confused

I don't know what's worth fighting for
Or why I have to scream
I don't know why I instigate
And say what I don't mean
I don't know how I got this way
I know it's not alright
So I'm breaking the habit
I'm breaking the habit
Tonight

Clutching my cure
I tightly lock the door
I try to catch my breath again
I hurt much more
Than anytime before
I had no options left again


I dont want to be the one
The battles always choose
'Cause inside I realize
That I'm the one confused

I don't know what's worth fighting for
Or why I have to scream
I don't know why I instigate
And say what I don't mean
I don't know how I got this way
I'll never be alright
So, I'm breaking the habit
I'm breaking the habit
Tonight


I'll paint it on the walls
'Cause I'm the one at fault
I'll never fight again
And this is how it ends

I don't know what's worth fighting for
Or why I have to scream
But now I have some clarity
to show you what I mean
I don't know how I got this way
I'll never be alright
So, I'm breaking the habit
I'm breaking the habit
I’m breaking the habit
Tonight

- 11:11 - Unleash my power... (9) - Release the Phoenix - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj je blog ustupljen pod
Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada 2.5 Hrvatska.

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Witness the power of the Phoenix

  • Photobucket - Video and Image Hosting

    Jesam li napravio što krivo u životu? Tko zna. Nitko ništa ne zna. Oduvijek samnom no, pokušah to sakriti. Ta tama ... oduvijek tu. Sat za satom, dan za danom ... tražila je izlaz. Napokon, udahnuo sam i ispustio tu tišinu ... okružila me. Ta tišina, taj mrak ... ušao je u sve pore moga bića ... Što sam ja? Sve ono što sam bio, više nisam. Ni ne sjećam se. Kao da me nikada nije ni bilo. Što sam ja? Izgubljen u tami ... shvaćam da sam to ja ... tama sam ja. Rođen je Feniks ...

Linkovi

  • Photobucket - Video and Image Hosting

    Photobucket - Video and Image Hosting

    Image hosting by Photobucket
    reborn_as_the_phoenix@yahoo.com
    but BEWARE !!

    Free Web Site Counter
    Free Web Site Counter


    Evanescence: "Lithium"




    "Lithium"

    Lithium, don't want to lock me up inside.
    Lithium, don't want to forget how it feels without...
    Lithium, I want to stay in love with my sorrow.
    Oh, but God, I want to let it go.


    Come to bed, don't make me sleep alone.
    Couldn't hide the emptiness, you let it show.
    Never wanted it to be so cold.
    Just didn't drink enough to say you love me.

    I can't hold on to me,
    Wonder what's wrong with me.


    Lithium, don't want to lock me up inside.
    Lithium, don't want to forget how it feels without...
    Lithium, I want to stay in love with my sorrow.


    Don't want to let it lay me down this time.
    Drown my will to fly.
    Here in the darkness I know myself.
    Can't break free until I let it go.
    Let me go.

    Darling, I forgive you after all.
    Anything is better than to be alone.
    And in the end I guess I had to fall.
    Always find my place among the ashes.

    I can't hold on to me,
    Wonder what's wrong with me.


    Lithium, don't want to lock me up inside.
    Lithium, don't want to forget how it feels without...
    Lithium, ...stay in love with my sorrow.
    I'm gonna let it go.



    Photobucket - Video and Image Hosting



    Photobucket - Video and Image Hosting

    Photobucket - Video and Image Hosting




    moon info



  • Photobucket - Video and Image Hosting




    Photobucket - Video and Image Hosting