I am the Phoenix

ponedjeljak, 26.12.2005.

Vjera, religija, kako hoćete ... ..

Nešto me potaklo ... da pišem ... o vjeri ... religiji kako hoćete ... ljudi razlikuju te dvije riječi ... ali se sve svodi na ono što je u nama ... ništa drugo ...
Znate ...da se većina ratova u povijesti započela previranja o vjeri ... nejednakosti u vjeri ... žalosno ... zar ne bi trebala vjera spajati ljude ..., a ne ih rastavljati ? A šta je uopće vjera ... jel to odlaženje u crkvu ... molitva ... davanje novaca ... Nikad posebno nisam shvaćao ... oduvijek sam se smatrao krščanom ... do prije jedno 5 god ... kad sam ušao u nazovi "krizu vjere" ... kako hoćete ... valjda kroz to svatko prolazi ... kad počne shvaćati svijet oko sebe i svijet u sebi ... i počne otkrivati neke stvari ... tada je nastupilo razdoblje ateizma ... koje mi se baš i nije sviđalo ali eto ... i to se mora proći ... i napokon je došlo vrijeme koje sam dugo priželjkivao ... našao sam sebe i svoju vjeru ... Mnogi pitaju da li se smatram krščaninom ... ja kažem da ne ...ali ovisi kako gledate ... Što za Vas uopće znači vjerovati u nešto ... biti vjernik ... otići u crkvu ? Mislim da meni ne treba crkva kao ustanova gdje ću se ja otići pomoliti ... ja imam crkvu u sebi ... tako da ako ja hoću se negdje obratiti Bogu to može biti bilo gdje ... negdje gdje sam sam ... sam sa sobom ... i Bogom ... negdje gdje mogu ispitati sebe ... svoje postupke ... i popričati s Njim ... No ... tko je uopće On ... jel bitno jer on Alah, Krist ... Buddha ?!? Otkrio sam da svatko ima svoga Boga ... u sebi ... i svatko s njim priča na sebi svojstven način ... On ga vodi ... ti sam sebe vodiš ... On je tvoj Bog ... On je Ti .... ... .. Ti si On .... .. ..
Zašto sam uopće i došao u krizu vjere ... jer sam shvatio da nije to to ... sve mi je ovo u današnje vrijeme ... obmana za mase ... Kao što kaže Nietzsche - "religija je opijum za mase" ... ja vjerujem da je krščanstvo iskrena vjera i dobra ... ali pravo krščanstvo ... ne ovo ... koje vode ljudi ... to mi se zgadilo ... Ljudi umiru od gladi ..., a crkve niču kao gljive poslije kiše ..., a nisam još vidio kao u Bibliji da kruh pada s neba ... da nahrani te jadne ljude ... Svećenici nisu više ono što su bili ... sad su bitni ko kakav Merđan vozi ili tko ima bolju fasadu na novoj kući ...., a pedofiliju neću ni komentirati ... zatim ... Crkva se toliko zatvorila prema ljudima ... posebno za vrijeme ovog novog pape ... imam osjećaj kao da je puna predrasuda ... kao da se vraćamo u srednji vijek ... gdje su ženu što je kuhala čaj ... stavili na lomaču ... po njihovim mjerilima .... svi smo vještice ... Žalosno ... no, to ne vrijedi samo za krščanstvo .... to govorim za sve vjere ... i muslimani koji brane ženama sve živo ... i budisti ... i tako dalje ... No ... uvijek kažem i to mislim ...kad je ljudski faktor u pitanju ... sve izgubi smisao i počne se vrtiti oko profita ... zarade ..., a vjera NIKAD to NE BI SMJELA BITI !!! Vjera ne smije biti profit ... ..
Zato ja kažem da vjera treba biti individualna ... na neki način svatko treba imati svoju vjeru ... svog Boga ... svoju crkvu ... svoje zakone ... jer ovo prepucavanje nigdje ne vodi ... koliko se ljudi još na svijetu ne može nikako složiti zbog vjere ... I nikad nećemo biti složni dok nas toliko stvari razdvaja ... žalosno je da se negdje žena kamenuje jer su pomislili da je pogledala nekog muškarca koji nije njen muž ... Nemam više komentara ... samo zahvaljujem Bogu ... da sam sebe našao ... i našao svoju vjeru ... pokušajte i Vi ... A sada da li sam ja krščanin ili budist ili hinduist ... mogu biti sve ...to nije ni bitno ... ja sam ja .... I moj Bog je moj ... I moja vjera je moja ...

Hosted by Putfile.comHosted by Putfile.comHosted by Putfile.com

Zar je to uopće bitno .... ... .. ?!?

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj je blog ustupljen pod
Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada 2.5 Hrvatska.

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Witness the power of the Phoenix

  • Photobucket - Video and Image Hosting

    Jesam li napravio što krivo u životu? Tko zna. Nitko ništa ne zna. Oduvijek samnom no, pokušah to sakriti. Ta tama ... oduvijek tu. Sat za satom, dan za danom ... tražila je izlaz. Napokon, udahnuo sam i ispustio tu tišinu ... okružila me. Ta tišina, taj mrak ... ušao je u sve pore moga bića ... Što sam ja? Sve ono što sam bio, više nisam. Ni ne sjećam se. Kao da me nikada nije ni bilo. Što sam ja? Izgubljen u tami ... shvaćam da sam to ja ... tama sam ja. Rođen je Feniks ...

Linkovi

  • Photobucket - Video and Image Hosting

    Photobucket - Video and Image Hosting

    Image hosting by Photobucket
    reborn_as_the_phoenix@yahoo.com
    but BEWARE !!

    Free Web Site Counter
    Free Web Site Counter


    Evanescence: "Lithium"




    "Lithium"

    Lithium, don't want to lock me up inside.
    Lithium, don't want to forget how it feels without...
    Lithium, I want to stay in love with my sorrow.
    Oh, but God, I want to let it go.


    Come to bed, don't make me sleep alone.
    Couldn't hide the emptiness, you let it show.
    Never wanted it to be so cold.
    Just didn't drink enough to say you love me.

    I can't hold on to me,
    Wonder what's wrong with me.


    Lithium, don't want to lock me up inside.
    Lithium, don't want to forget how it feels without...
    Lithium, I want to stay in love with my sorrow.


    Don't want to let it lay me down this time.
    Drown my will to fly.
    Here in the darkness I know myself.
    Can't break free until I let it go.
    Let me go.

    Darling, I forgive you after all.
    Anything is better than to be alone.
    And in the end I guess I had to fall.
    Always find my place among the ashes.

    I can't hold on to me,
    Wonder what's wrong with me.


    Lithium, don't want to lock me up inside.
    Lithium, don't want to forget how it feels without...
    Lithium, ...stay in love with my sorrow.
    I'm gonna let it go.



    Photobucket - Video and Image Hosting



    Photobucket - Video and Image Hosting

    Photobucket - Video and Image Hosting




    moon info



  • Photobucket - Video and Image Hosting




    Photobucket - Video and Image Hosting