I am the Phoenix

četvrtak, 22.12.2005.

BoŽiĆ ... ..

I evo uskoro Božić ... po neznam koji put .... i opet i opet i opet .... čista monotonija .... I što taj Božić uopće znači .... odmalena nas uče da Božić i rođendane ne trebamo slaviti zbog darova ..., a kad odrastemo ... što radimo ... kupujemo i kupujemo ... uđemo u ovu božićnu groznicu ... i trošimo nemilice novce ... Idem po gradu i vidim one lempice, pjesmice, nasmiješena lica ... prividno nasmiješena .... i najrađe bi se nsred grada ispovraćao ili ... barem se prestao suzdržavati da ne gledam one lampice .... da me dovedu do ludila .... da završim u ludnici .... spas od ovih božićnih gluposti .... .. Da li je to smisao ... Bojim se pomisliti šta će biti od Božića za 10-20 godina ... neće se više zvati Božić nego "Dan Darivanja" ..., a Djed Božićnjak ... "Djed Dar"
Hosted by Putfile.com
Čitao sam da se svake sekunde provuče oko 25 kreditnih kartica .... 25 ?!?!? HALO ... jeste vi normalni .... samo se troši na darove .... žderačinu ..., a ne misli se upće na prave probleme .... prekoncentrirani smo na puricu koju žvačemo i na darove koje odmatamo da bi pomislili na djecu ... ljude koji u gradu umiru ... ni neznaju da je Božić ...,a mi samo trošimo i trošimo stotine i stotine na gluposti ... zamislite ... novcem kojim ste platili jednu rolu papira za zamatanje ... moglo bi se kupiti za više od 5 djece dragocjeni lijekovi, cjepiva za malariju ili sl. .... Znam ja sad bi vi rekli ... kaj bi trebao ne slaviti Božić zato što ljudi u Africi gladuju ... ali svi misle da nemogu ništa učiniti jave se takvih 2 ... 3... 4 ... i začas je tu pola svijet koji misle da nemogu ništa. To je sve tako žalosno ... jadno ... tolika razlika na svijetu ... razvijeni i nerazvijeni dio ... tu se baca,a tu gladuje ... a u 21. stoljeću smo !!!! Bili smo na Mjesecu ... gledao sam danas na dokumentarnu o misiji na Mars... znate da dodavanje 1 KG na shuttle košta 1 000 000 $ !! A znate koliko teži jedan shuttle ?? ČIST APSURD !!!! Sramim se sebe i cijelog ljudskog roda .... i još ta jadna drvca sječemo i bacamo .... mi ljudi smo stvarno (rečeno u jednoj seriji) kao roj skakavaca ... kuga ... dođemo na jedno područje i ne prilagodimo se Majci Prirodi .... nego prilagodimo nju sebi ... .. i onda kada se dogode katastrofe ... tsunami, tuče, poplave, .... kukamo ... ..

Iz dana u dan se sve više osjećam kao u Matrixu ... znate ono kad su Neu ukazali na neke nelogičnosti u svijetu .... ali meni nitko na prilazi sa tom crvenom pilulom ... ..
Hosted by Putfile.com

I tako ljudi ... neznam da li se vama slavi Božić ali meni .... baš i ne .... sve se više ljudi tuži da su izgubili onaj "božićni ugođaj" ... nije ni čudo .... po neznam koji smo si put nešto uništili .... zašto ljudi moraju tako zakomplicirati život .... Božić je potpuno izgubio smisao .... ja bi rado da se ne odajemo porocima potrošačkog društva samo zato što je većina u ludilu .... i barem se tu i tamo na Božić sjetite da ljudi trenutno umiru i gladuju .... da .... pitate se - a šta ćemo postići s tim ?! Možda baš ta misao u budućnosti bude prenesena u djelo i vi ćete se ustati i biti jedan od onih koji će promijeniti lice Zemlje ... i sve to bez one male crvene pilule ...

Hosted by Putfile.com

- 22:13 - Unleash my power... (1) - Release the Phoenix - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj je blog ustupljen pod
Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada 2.5 Hrvatska.

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Witness the power of the Phoenix

  • Photobucket - Video and Image Hosting

    Jesam li napravio što krivo u životu? Tko zna. Nitko ništa ne zna. Oduvijek samnom no, pokušah to sakriti. Ta tama ... oduvijek tu. Sat za satom, dan za danom ... tražila je izlaz. Napokon, udahnuo sam i ispustio tu tišinu ... okružila me. Ta tišina, taj mrak ... ušao je u sve pore moga bića ... Što sam ja? Sve ono što sam bio, više nisam. Ni ne sjećam se. Kao da me nikada nije ni bilo. Što sam ja? Izgubljen u tami ... shvaćam da sam to ja ... tama sam ja. Rođen je Feniks ...

Linkovi

  • Photobucket - Video and Image Hosting

    Photobucket - Video and Image Hosting

    Image hosting by Photobucket
    reborn_as_the_phoenix@yahoo.com
    but BEWARE !!

    Free Web Site Counter
    Free Web Site Counter


    Evanescence: "Lithium"




    "Lithium"

    Lithium, don't want to lock me up inside.
    Lithium, don't want to forget how it feels without...
    Lithium, I want to stay in love with my sorrow.
    Oh, but God, I want to let it go.


    Come to bed, don't make me sleep alone.
    Couldn't hide the emptiness, you let it show.
    Never wanted it to be so cold.
    Just didn't drink enough to say you love me.

    I can't hold on to me,
    Wonder what's wrong with me.


    Lithium, don't want to lock me up inside.
    Lithium, don't want to forget how it feels without...
    Lithium, I want to stay in love with my sorrow.


    Don't want to let it lay me down this time.
    Drown my will to fly.
    Here in the darkness I know myself.
    Can't break free until I let it go.
    Let me go.

    Darling, I forgive you after all.
    Anything is better than to be alone.
    And in the end I guess I had to fall.
    Always find my place among the ashes.

    I can't hold on to me,
    Wonder what's wrong with me.


    Lithium, don't want to lock me up inside.
    Lithium, don't want to forget how it feels without...
    Lithium, ...stay in love with my sorrow.
    I'm gonna let it go.



    Photobucket - Video and Image Hosting



    Photobucket - Video and Image Hosting

    Photobucket - Video and Image Hosting




    moon info



  • Photobucket - Video and Image Hosting




    Photobucket - Video and Image Hosting