I am the Phoenix

srijeda, 07.12.2005.

.... mrzim ...

Da li ste ikada mrzili ? Malo glupo pitanje ... ali ne u stilu mrzim eto tek tako, nego da li ste ikad uistinu mrzili ... ? Mislim da nema jače emocije na ovom svijetu od mržnje. Čak ni ljubav ... Ni jedna te emocija ne preuzme toliko, ni jedna ti emocija ne prožme svako vlakno tvoga bića ,svaku misao, svaki postupak .... ni jedna ... Čudno je to. Nikada ne bi pomislio da bi učinio nešto strašno, ali pod utjecajem mržnje se izgubiš, postaneš netko drugi možda pravi ti, neznam ... No ta mračna strana, strana koju neki misle da nemaju ... varaju se, svatko je ima i čeka, čeka kada će po prvi puta ugledati svijetlo dana. Možda joj se svidi, možda ostane, možda se Vama svidi ...

Uče nas da ne trebamo reagirati impulzivno s ljutnjom, kako ne shvaćaju da je mržnja u nama ... Ona je dio naše životinjske prošlosti kojoj ne možemo pobjeći, jedino što možemo je prihvatiti ju. Često mi se dogodi da mrzim, planine bi rastavljao, svakakve stvari bi napravio, no kasnije me je sram ... Ali ipak svaki put opet uđem, na prevaru, u taj osjećaj i uživam, uživam jer se osjećam - živim.

Zato ovaj svijet i ide kvragu, zato i više nema smisla jer ima i gorih ljudi od mene .. koji pokušavaju produljiti taj osjećaj ... pa ubijaju, iživljavaju se ...

Stoga, ne možemo pobjeći ali možemo kontrolirati, izvući najbolje i iz dobrih i loših strana naših emocija i to iskoristiti. Jer ovaj život i ovako nema smisla, rodili smo se da umremo, čemu ta silna ubijanja, pucnjave, bombe kad ćemo svi kad tad umrijeti ... Pa ajmo već kad nemožemo pobjeći od ovoga besmisla sami probati dati životu smisao jer međusobno klanje nas neće nigdje dovesti. Sve je to san, utopija, no snovi su jedino što nam je ostalo ... i mržnja ... koju ću ubuduće kontrolirati i sanjati o boljem sutra ...

Hosted by Putfile.com

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj je blog ustupljen pod
Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada 2.5 Hrvatska.

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Witness the power of the Phoenix

  • Photobucket - Video and Image Hosting

    Jesam li napravio što krivo u životu? Tko zna. Nitko ništa ne zna. Oduvijek samnom no, pokušah to sakriti. Ta tama ... oduvijek tu. Sat za satom, dan za danom ... tražila je izlaz. Napokon, udahnuo sam i ispustio tu tišinu ... okružila me. Ta tišina, taj mrak ... ušao je u sve pore moga bića ... Što sam ja? Sve ono što sam bio, više nisam. Ni ne sjećam se. Kao da me nikada nije ni bilo. Što sam ja? Izgubljen u tami ... shvaćam da sam to ja ... tama sam ja. Rođen je Feniks ...

Linkovi

  • Photobucket - Video and Image Hosting

    Photobucket - Video and Image Hosting

    Image hosting by Photobucket
    reborn_as_the_phoenix@yahoo.com
    but BEWARE !!

    Free Web Site Counter
    Free Web Site Counter


    Evanescence: "Lithium"




    "Lithium"

    Lithium, don't want to lock me up inside.
    Lithium, don't want to forget how it feels without...
    Lithium, I want to stay in love with my sorrow.
    Oh, but God, I want to let it go.


    Come to bed, don't make me sleep alone.
    Couldn't hide the emptiness, you let it show.
    Never wanted it to be so cold.
    Just didn't drink enough to say you love me.

    I can't hold on to me,
    Wonder what's wrong with me.


    Lithium, don't want to lock me up inside.
    Lithium, don't want to forget how it feels without...
    Lithium, I want to stay in love with my sorrow.


    Don't want to let it lay me down this time.
    Drown my will to fly.
    Here in the darkness I know myself.
    Can't break free until I let it go.
    Let me go.

    Darling, I forgive you after all.
    Anything is better than to be alone.
    And in the end I guess I had to fall.
    Always find my place among the ashes.

    I can't hold on to me,
    Wonder what's wrong with me.


    Lithium, don't want to lock me up inside.
    Lithium, don't want to forget how it feels without...
    Lithium, ...stay in love with my sorrow.
    I'm gonna let it go.



    Photobucket - Video and Image Hosting



    Photobucket - Video and Image Hosting

    Photobucket - Video and Image Hosting




    moon info



  • Photobucket - Video and Image Hosting




    Photobucket - Video and Image Hosting