četvrtak, 19.08.2010.

Have a little faith in me...



Jesam li rekao da sam se preselio?? O da. Samo nakratko doduše. Gospodarica me uzela k sebi doma dok radi i uči jer uz Kruelu'devil se ne može koncentrirati, a nije me htjela ostaviti Gospodaru na brizi. I tako sam ja u njezinoj prekrcanoj sobi, smješten na tv-u sa pogledom na njezin laptop i hrpu papira i knjiga. Iznad mene je glazbena linija i po cijele dane iz sterea svira ''Have A Little Faith In me'' od Johna Hiatta. Nađite tu pjesmu na Youtubeu, zažmirite i zamislite da šetate po ulicama New Yorka u jesen.

Gospodarica, osim što radi, dane kod kuće provodi i po kavama sa Štrkljavom, svojim majkom i susjedom (svakom pojedinačno, naravno). Gospodar je pak ostao kod kuće uz Kruelu'devil i svako malo zove Gospodaricu zapitkujući je kad će navratiti do njega (čitaj: nema više speglanih košulja i hitno treba prekinuti celibat). I tako moja Gospodarica svakih par dana navrati do njega, obavi svoje dužnosti i one sekunde kad Kruela'devil počne kreštati, opet ode. A sad se postavlja pitanje zašto moja Gospodarica toliko radi i uči? E pa, moja gospodarica pokušava zaraditi dovoljno da ona i Gospodar mogu poslati Kruelu'devil na jedno lijepo mjesto gdje će se drugi (koji su za to i plaćeni) brinuti o njoj i slušati njezine zlobne primjedbe. Tek tada će Gospodarica Gospodaru reći ''Uzimam''.

No poput mnogih drugih Kroata, financijska situacija Gospodara i Gospodarice zasad ima veliki crveni, alarmantan predznak minus. Zato će još neko vrijeme Gospodar hodati kao po jajima pred Kruelom'Devil, a Gospodarica će bježati i zabijati igle u vudu lutkice s Kruelinom facom.

- 11:40 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>