petak, 06.08.2010.

Sam samcat




Gospodarica je otišla. Privremeno doduše. I nije uzela mene. Čak me nije ni zalijala...

Rođaci Kruele'devil su došli u posjet i nakon što ju je Kruela izludila svojim zahtjevima (sve mora biti čisto, uredno i pretjerano lijepo za njezine goste), Gospodarica je sjela u auto i otisla svojim roditeljima pod izlikom da ''mora raditi u miru''. To je prednost veze kada još nije brak u pitanju. Uvijek se može vratiti roditeljima. No ja poznajem svoju Gospodaricu. Ne radi ona doma. Zatvorila se u svoju sobu, gleda epozide Sexa i grada, jede čokoladne medenjake i pije slatki liker. Zamišlja da na drugom kraju svijeta u hotelu sa pet zvijezdica pije martini sa Jamesom Francom (ako ne znate tko je on, guglajte. Čak se i meni listovi naježe na njega.). Također... ali nemojte nikome reći... gleda sapunice i zamišlja kako i ona gura Kruelu'devil po stepenicama. Ali onda vidi onog svećenika pa se istog trena pokaje. Ah, ta moja Gospodarica...

Gospodar je ostao s Kruelom'devil. Osobito jer je ona igra svoju najnoviju ulogu ''Bolesna sam i trebaš se brinuti za mene'' za koju joj kritičari predviđaju Oscara. Samo moja Gospodarica, koja je iza kulisa, zna da nitko toliko bolestan ne bi imao snage za 24-satno kvocanje, (pre)normalno uživanje u hrani i tračanje sa susjedom.

No znam da će se Gospodarica već danas vratiti Gospodaru. Ohrabrit će se za još jedan, od mnogih, pokušaja da mu otvori oči. Donekle je već uspjela, ali to još nije dovoljno.

Ostao sam sam samcat. A Gospodar me čudno gleda jer mu nije jasno zašto me nazvala Viktor. Znam da u glavi ljubomorno vrti sve muškarce takvog imena. Ali nema to veze s nikim. Victoria znači ''pobjeda''. A ja znam da će ona pobijediti Kruelu'Devil i opet će biti mir u svijetu.

Da, vratit će se ona. I meni donijeti one divne štapiće gnjojiva. Ah, pretvoriti će me u pravog gurmana...

- 11:43 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>