ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

dizajn by: refugee dizajn
Yes or no?

moj bljog :)

Žnjaaaaa.
sexy blogach jedne
malo krejzi curke :p
ae to je dovoljno
zubozubo
zubo rules hihihi



lizaliceeee
mmmmm...voljam
ja njih brdo fino

a ja sam...

hmmmmm oO?



Ime: RafaEla
Nick: rafa
Prezivam se: prezimenom
Živim u: Virovitici :)
Dob: 14
Škola: Nazori

sexovlje smijeh oujeah!

VoLiJeM...
-šarenooo
-ljubav cerek
-dečke
-pričati
-glazbu <3
-balone
-emo stil.aha.
-marte <3
-tratinčice
-plesati
-vrištati
belj

nE vOLiJeM...
-TurboFolk
iliti samo cajke
-napit se xD
-glasne ljude
-fejkere
-laži
-predrasude
-kada netko stalno
nešta odugovlači
-PMS:p
-icq i msn
-kad mi net šteka
kmeeeee cry

sLuŠaM...
-sve i svašta
ali nikako cajkeeee
grrrrrrr headbang
ni Hip-Hop.






Links

teta Vanna kiss
moja ljubaf :)
voljam ju veri mač :)

Marko zubo
YaY!
naš mali emo boy
odličan prijatelj
P.s.:nije gay

Tihić fino
on je men' totalno
ono,superiška ^^
hvala joj na podršci
zna ona kojoj ;)
kiss

Valeria smijeh
a weeee :)
malena motikica
i nju voljam jako
69 rules

Mihaela kiss
mali moj
sve za nju učiniti

Lea cerek
njoj jako vjerujem
i jedna od najfrendica
mi je. on me razumije.
volim ju jako :)

Monchika yes
naša sexy plavuša
a ma ludacha

Miroslav cool
on je kul. da.
šta je bilo,bilo je.
dobar je on.

Lara sretan
moja mala čupava:D

Krešimir nut
on mi je isto frend
a pijandura :D
i on je evil. da.

Alen Milan lud
dadiljuša briiiic
hihihi







ponedjeljak, 17.03.2008.

wobble

Brijem da sam ljuta trenutno. headbang
Brijem da mi hitno treba promjena
Brijem da imam naj-emo kajiš yes
Brijem da Six Pack rula sa pijesmom "Karma Chameleon"
Brijem da pijevač iz Sonate Arctice ima najsexy hlače.
Brijem da je čajna pašteta bolja od mesne njami
Brijem da iz dna duše mrzim jednu fejk osobu.
Brijem da da nemam pojma fiziku i matku
(a iduči tjedan pišemo iz obadva predmeta veliki test)
Brijem da su bijele vezice na crnim martama kul
Brijem da je krv fina rofl
Brijem da Šuper uopče nije lijep.
Brijem da se nastavniku iz fizike vide dlake
na prsima. fuj fuj fuj.
Brijem da Matković glumi četnike pod Zemljopisom (nastavnik iz zemoljopisa puknucu )
Brijem da trenutno slušam pijesmu "Replica"
by: Sonata Arctica...

aj bok wavemah
idem ja
mogu ja to
xD

|Say... 25| Printaj| #|

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.