Sex na radnom mjestu posao - Pronađi pratnju

petak , 28.12.2018.

Skandal u Banjaluci: Polugolu koleginicu masirao na radnom mestu, na fotografiji se vide njene noge i zadnjica










Click here: Sex na radnom mjestu posao






Nisam bas zagovarac seksa na radnom mjestu. Nema vremena za gubljenje. Smatrao sam da je ona tako htjela,a ja sam samo udovoljio njenoj želji.



sex na radnom mjestu posao

On me pozdravi, ja njega, stanem u red iza njega i gledam. Ovdje možete saznati više o i Audrey Yang otišla je na godišnji odmor u Australiju sa svojim suprugom. Radno je vrijeme odavno završilo. Kad se pojavila slika na televizoru čujem usklik: -Too,sad mi neće više biti dosadno!



sex na radnom mjestu posao

Rezultati Pretrage - na radnom mestu - Guza ispala a one gaćice sa razrezom po sredini pokazuju koliko joj fali seks. Zena mu je bila avion!



sex na radnom mjestu posao

A zašto je to baš tako i baš i tim ustanovama. Odgovor je više nego jednostavan. Zaposlenici imaju previše slobodnog vremena u radno vrijeme. Ukoliko nema projekata, a svoje obveze po pitanju napredovanja već završio, šta će drugo raditi nego se hebavati po fakultetu. Slično je i u bolnicama. Ljekari obave vizitu, sestre podijele terapiju, rad u smjenama tokom noći pacijenti spavaju.... U takvim ustanovama je svako malo neka svečanost, promocija, odbrana doktorata, magistrata, specijalizacija... Znaš da imaju djecu... U firmi u kojoj sam ja radio taj procenat je iznosio i do 50%, a oni koji se karaju međusobno sa kolegama je mnogo veći. Kažu da se kod Grizelja i Stanića ne zna ko koga, a i u Interexu je bilo nekih šema. Dok sam bio zaposlen u fabrici automobila, na mom odjelu, samo u suprotnoj smjeni od moje, radila je jedna cura. Znalo se desiti ako radimo prekovremeno, recimo nedjeljom, da se potrefi da radimo svi skupa. Doduse, imala je fino tijelo ali to se ne primjecuje bas lako ako vidis zapustenu, masnu i nepocesljanu kosu, smedje zube i cujes priglup smijeh svake 3-4 sekunde. I kao takvu, nosio je glas vrlo promiskuitetne osobe - nimfomanke koja se cak tucala i sa muzom od svoje sestre te ostala trudna pa je kasnije abortirala i isti dan dosla na posao. To je licno ispricala a s obzirom da se osjecala jako lose, sef je primorao da ide kuci jer u takvom stanju nije mogla raditi. Elem, kruzila je prica da se tucala sa jednim radnim kolegom, da su ih navodno nasli u WC dok mu je ona bila zagnjurena glavom medju noge. Meni je sve to nekako bilo rekla-kazala, nisam previse vjerovao u te price, jer na takvim radnim mjestima obicno ljudi od mrava prave slonove. Jedne nedjelje radimo tako ,ja i jedan Amerikanac i uzeli pauzu, a on posto je bio pusac, izasao vani. Vec se bilo smrklo, 17. Kako sam uzimao kafu iz aparata zacujem zvizduk, okrenem se, vidim Amerikanac stoji na vratima i rukom mi kaze da dodjem. Kako mu se priblizavam, on stavlja prst na usta, da budem tisi i da se polako sunjam. Izadjemo vani, on podje prema jednom kontejneru gdje se odlaze neki otpad, prisunjamo se i cujem stenjanje. Polako pogledamo iza tog kontejnera pod jednom strehom, ona naslonjena rukama na neko bure sa svucenim pantalonama a tip tambura odozada. Ja se okrenem, vratim se nazad, popijem kafu i nastavim dalje sa radom. Mislim se, svi tracevi su manje-vise potvrdjeni. Nije proslo mozda sedmicu-dvije, ja u prodavnici kupujem neke namirnice kad vidim njega i njegovu zenu. On me pozdravi, ja njega, stanem u red iza njega i gledam. Zena mu je bila avion! Lijepa, uredna, mozda malko bucmasta ali nista sto bi odbijalo. Onako se smjeska dok sa njim prica. Ali hajd´ sad znaj sta njega tjera na to... Nisam bas zagovarac seksa na radnom mjestu. To obicno dovodi do jako neugodnih situacija. Ommadawn wrote:Zavisi kako gdje. Dok sam bio zaposlen u fabrici automobila, na mom odjelu, samo u suprotnoj smjeni od moje, radila je jedna cura. Znalo se desiti ako radimo prekovremeno, recimo nedjeljom, da se potrefi da radimo svi skupa. Doduse, imala je fino tijelo ali to se ne primjecuje bas lako ako vidis zapustenu, masnu i nepocesljanu kosu, smedje zube i cujes priglup smijeh svake 3-4 sekunde. I kao takvu, nosio je glas vrlo promiskuitetne osobe - nimfomanke koja se cak tucala i sa muzom od svoje sestre te ostala trudna pa je kasnije abortirala i isti dan dosla na posao. To je licno ispricala a s obzirom da se osjecala jako lose, sef je primorao da ide kuci jer u takvom stanju nije mogla raditi. Elem, kruzila je prica da se tucala sa jednim radnim kolegom, da su ih navodno nasli u WC dok mu je ona bila zagnjurena glavom medju noge. Meni je sve to nekako bilo rekla-kazala, nisam previse vjerovao u te price, jer na takvim radnim mjestima obicno ljudi od mrava prave slonove. Jedne nedjelje radimo tako ,ja i jedan Amerikanac i uzeli pauzu, a on posto je bio pusac, izasao vani. Vec se bilo smrklo, 17. Kako sam uzimao kafu iz aparata zacujem zvizduk, okrenem se, vidim Amerikanac stoji na vratima i rukom mi kaze da dodjem. Kako mu se priblizavam, on stavlja prst na usta, da budem tisi i da se polako sunjam. Izadjemo vani, on podje prema jednom kontejneru gdje se odlaze neki otpad, prisunjamo se i cujem stenjanje. Polako pogledamo iza tog kontejnera pod jednom strehom, ona naslonjena rukama na neko bure sa svucenim pantalonama a tip tambura odozada. Ja se okrenem, vratim se nazad, popijem kafu i nastavim dalje sa radom. Mislim se, svi tracevi su manje-vise potvrdjeni. Nije proslo mozda sedmicu-dvije, ja u prodavnici kupujem neke namirnice kad vidim njega i njegovu zenu. On me pozdravi, ja njega, stanem u red iza njega i gledam. Zena mu je bila avion! Lijepa, uredna, mozda malko bucmasta ali nista sto bi odbijalo. Onako se smjeska dok sa njim prica. Ali hajd´ sad znaj sta njega tjera na to... Nisam bas zagovarac seksa na radnom mjestu. To obicno dovodi do jako neugodnih situacija. Ali ako je vec rijesio da prevari zenu, bar to moze uraditi sa nekom koja je u necemu bolja od njegove zene. Radilo se bas istrazivanje o tome,citao neki dan clanak. Navodno 85% preljubnika smatra kako je njihova zena lijepsa i bolja od ljubavnice pa se pitam sto je onda varate uopste? A zašto je to baš tako i baš i tim ustanovama. Odgovor je više nego jednostavan. Zaposlenici imaju previše slobodnog vremena u radno vrijeme. Ukoliko nema projekata, a svoje obveze po pitanju napredovanja već završio, šta će drugo raditi nego se hebavati po fakultetu. Slično je i u bolnicama. Ljekari obave vizitu, sestre podijele terapiju, rad u smjenama tokom noći pacijenti spavaju.... U takvim ustanovama je svako malo neka svečanost, promocija, odbrana doktorata, magistrata, specijalizacija... Znaš da imaju djecu... U firmi u kojoj sam ja radio taj procenat je iznosio i do 50%, a oni koji se karaju međusobno sa kolegama je mnogo veći. Ti mora da ne zivis u Bosni? Ommadawn wrote:Zavisi kako gdje. Dok sam bio zaposlen u fabrici automobila, na mom odjelu, samo u suprotnoj smjeni od moje, radila je jedna cura. Znalo se desiti ako radimo prekovremeno, recimo nedjeljom, da se potrefi da radimo svi skupa. Doduse, imala je fino tijelo ali to se ne primjecuje bas lako ako vidis zapustenu, masnu i nepocesljanu kosu, smedje zube i cujes priglup smijeh svake 3-4 sekunde. I kao takvu, nosio je glas vrlo promiskuitetne osobe - nimfomanke koja se cak tucala i sa muzom od svoje sestre te ostala trudna pa je kasnije abortirala i isti dan dosla na posao. To je licno ispricala a s obzirom da se osjecala jako lose, sef je primorao da ide kuci jer u takvom stanju nije mogla raditi. Elem, kruzila je prica da se tucala sa jednim radnim kolegom, da su ih navodno nasli u WC dok mu je ona bila zagnjurena glavom medju noge. Meni je sve to nekako bilo rekla-kazala, nisam previse vjerovao u te price, jer na takvim radnim mjestima obicno ljudi od mrava prave slonove. Jedne nedjelje radimo tako ,ja i jedan Amerikanac i uzeli pauzu, a on posto je bio pusac, izasao vani. Vec se bilo smrklo, 17. Kako sam uzimao kafu iz aparata zacujem zvizduk, okrenem se, vidim Amerikanac stoji na vratima i rukom mi kaze da dodjem. Kako mu se priblizavam, on stavlja prst na usta, da budem tisi i da se polako sunjam. Izadjemo vani, on podje prema jednom kontejneru gdje se odlaze neki otpad, prisunjamo se i cujem stenjanje. Polako pogledamo iza tog kontejnera pod jednom strehom, ona naslonjena rukama na neko bure sa svucenim pantalonama a tip tambura odozada. Ja se okrenem, vratim se nazad, popijem kafu i nastavim dalje sa radom. Mislim se, svi tracevi su manje-vise potvrdjeni. Nije proslo mozda sedmicu-dvije, ja u prodavnici kupujem neke namirnice kad vidim njega i njegovu zenu. On me pozdravi, ja njega, stanem u red iza njega i gledam. Zena mu je bila avion! Lijepa, uredna, mozda malko bucmasta ali nista sto bi odbijalo. Onako se smjeska dok sa njim prica. Ali hajd´ sad znaj sta njega tjera na to... Nisam bas zagovarac seksa na radnom mjestu. To obicno dovodi do jako neugodnih situacija.



Audicija za posao sexy sekretarice
Kako mu se priblizavam, on stavlja prst na usta, da budem tisi i da se polako sunjam. Nije proslo mozda sedmicu-dvije, ja u prodavnici kupujem neke namirnice kad vidim njega i njegovu zenu. Što sami ispitanici misle o vezama na poslu? Ommadawn wrote:Zavisi kako gdje. Može i ostati samo strasan ventil kojim si jedna ili obje strane dokazuju da su još itekako žive.

[Oglasi za zenidbu bosna|Upoznavanje cura njemacka|Slobodne cure iz njemačke]






Oznake: tag, seks, naš, Poslu

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.